ZAWGI
အေရွ႕ပင္လယ္ႏွင့္ဆက္ႏြယ္ေနေသာေနရာမ်ား၌ေႏြေခါင္ေခါင္ျဖစ္ပါလ်က္သည္းထန္စြာမိုး႐ြာသြန္းေနေလတယ္..
အေရွ႕ပင္လယ္ရဲ႕ကြၽန္းႀကီးကိုးကြၽန္အေက်ာ္မွာဘယ္တုန္းကမွ်မရွိခဲ့ဖူးသည့္ကုန္းေျမတစ္ခုသည္႐ုတ္တရပ္ေပၚေပါက္လာကာထိုကုန္းေျမေပၚရွိအနီိေရာင္ေတာင္ထိပ္မွာေတာ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကမတ္တပ္ရပ္ေနေလတယ္..
"အခ်ိန္က်ပီ.."
သူမစကားအဆုံးတမ္ေတဖုံးလႊမ္းလ်က္ရွိေသာေကာင္ကင္မွျပင္းထန္တဲ့မိုးႀကိဳးခ်က္ေတသည္သူမေပၚသို႔က်ေရာက္လာေလသည္..
တစ္ခ်က္..
ႏွစ္ခ်က္..
သုံးခ်က္..
ေလးခ်က္...
ငါးခ်က္..
နတ္မိုးႀကိဳးငါးခ်က္သည္သူမကိုျပင္းထန္စြာပစ္ခ်ခဲ့ေသာေၾကာင့္သူမ၏အ၀တ္ေတသည္စုတ္ျပတ္ကုန္ကာဆံပင္ေတသည္လည္းဖြာလန္ႀကဲလို႔ေနေလသည္..သို႔ေပသိသူမရဲ႕မ်က္လုံးေတကအေရာင္ေတာက္ပလ်က္ရွိကာအားအင္ျပည့္ဝ ေနသည့္အလား..သူမသည္ယုံၾကည္ခ်က္အျပည့္ရွိလို႔ေနေလသည္..
သူမကအံတင္းတင္းႀကိတ္ကာေနာက္လာမည္မိုးႀကိဳးအတြက္စိတ္ကိုျပင္ဆင္လ်က္ရွိေလသည္..
ျပင္းထန္တဲ့မိုးႀကိဳးကသူမအေပၚတိုက္႐ိုက္ထိမွန္သြားေလတယ္..ထိုမိုးႀကိဳးသည္သူမ၏ေသြးသားေတကို၀ါးၿမိဳေနသည့္အလားပင္..
"ဒါေနာက္ဆုံးဘဲ.."
အေရွ႕ပင္လယ္ရဲ႕ရာသီဥတုသည္ယခုအခ်ိန္အခါတြင္အလြန္ပင္ဆိုး႐ြားလ်က္ရွိေလသည္..လႈိင္းေတသည္အလြန္ျပင္းထန္စြာအျပန္အလွန္ပုတ္ခတ္ေနၾကပီး အခ်ိဳ႕ကြၽန္းေတပင္ထိုလႈိင္းလုံးေတေအာက္ႏွစ္ျမဳပ္သြားရသည္..အဆိုးထဲကအေကာင္းလို႔ပင္ဆိုရေလမလား..ႏွစ္ျမဳပ္သြားသညိ့ကြၽန္းမ်ားသည္မည္သည့္သက္ရွိမွရွိမေနခဲ့ေပ...
ေနာက္ဆုံးမိုးႀကိဳးခ်က္က် ေရာက္လာကာ..ဤပထဝီေျမႀကီးသည္လႈပ္ခတ္လ်က္နတ္ဘုရားအသစ္ကိုႀကိဳဆိုေလတယ္..
မုန္တိုင္းသည္ပီးဆုံးသြားခဲ့ပီ..ေကာင္ကင္ယံသည္လည္းတိမ္မ်ားကင္းစင္ကာအလြန္သာယာလ်က္..လႈိင္းမ်ားသည္လည္းၿငိမ္သက္အနားယူေနေလပီ..