9.20

501 41 4
                                    

UNICODE

ဟန်တိုင်းပြည်ကပတ်ပတ်လည်တောင်တေဝိုင်းနေပြီး..မြေသြဇာကောင်းမွန်တဲ့မြေတေကြောင့်သီးနှံဖြစ်ထွန်းပြီး..ရှင်ဘုရင်ကလည်းမင်းကျင့်တရားကိုစောင့်ထိန်းပြီးပြည်သူတေအေပါ်ညှာတာတာကြောင့်သာယာဝပြောပြီးအေးချမ်းတဲ့တိုင်းပြည်တစ်ခုပင်..

လက်ရှိဟန်တိုင်းပြည်ရဲ့ဘုရင်..ဘုရင်ကျန်းရိလက်ထက်မှာတော့ဟန်တိုင်းပြည်ကအရင်လိုတစ်သီးတစ်ခြားတည်ရှိနေတဲ့တိုင်းပြည်တစ်ခုမဟုတ်ေတာ့ဘဲ..အခြားတိုင်းပြည်တေနဲ့သံတမာန်ဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်ပြီး..လှုမှုရေး..စီးပွားရေး..အဘက်ဘက်ကအရင်ကထက်တိုးတက်လာခဲ့တယ်...ဘုရင်ကျန်းရိကကြင်နာတတ်တဲ့မင်းတစ်ပါးအဖြစ်ကျော်ကြားပြီးသူ့ရဲ့ဘွဲ့ကလည်းထို့ကြောင့်ရခဲ့တာပင်...
ဒါပေမယ့်သူနန်းတက်တဲ့အချိန်တုန်းနန်းတွင်းသူအချို့နဲ့ကုန်းကုန်းတစ်ချို့ကိုသတ်ဖြတ်ပြီးတော်ဝင်နန်းတော်အတွင်းမှာေသွးေကြာင်းစီးေစခဲ့တယ်..အရင်မင်းကြီးသတ်မှတ်ထားတဲ့အိမ်ရှေ့စံကအဆိပ်မိပြီးသေသွားခဲ့တယ်..နောက်တော့မင်းသား၂ကအဲ့အတွက်ပြည်နှင်ဒဏ်ပေးခံရပြီးလက်ရှိမင်းကြီးကအုပ်ချုပ်သူဖြစ်လာခဲ့တယ်..လူတိုင်းမှာသံသယအတွေးအချို့ရှိပေမယ့်ဘယ်သူမှတော့တရားဝင်ချမပြခဲ့ပေ..ပြောရမယ်ဆိုအဲ့နှစ်ကဘာတေဘဲဖြစ်ခဲဖြစ်ခဲ့လက်ရှိမင်းတရားကြီးကိုသူတို့မလွန်ဆန်နိုင်ပေ..သူကဘယ်လိုလူလဲဘယ်သူမှဂရုမစိုက်ပေ..အဓိကကထိုလူသည်တိုင်းပြည်အပေါ်သစ္စာရှိပြီးပြည်သူတေအပေါ်ညှာတာသည်..သူ့လက်ထက်မှာတိုင်းပြည်ကအများကြီးတိုးတက်လာခဲ့သည်...

လီတိုင်းပြည်ကနေဟန်တိုင်းပြည်ကိုရောက်ဖို့ကလဝက်လောက်ကြာသည်...

တရားဝင်ဘွဲ့အပ်နှင်းခံရခြင်းမရှိပေမယ့်..ဟန်ဘုရင်ရဲ့တူမတော်ဖြစ်တဲ့သူမကအလိုလိုမင်းသမီးတစ်ပါးအနေနဲ့ခစားခံရသည်...

"ဝမ်းကွဲညီမတော်...ရှေ့နားဆိုဟန်တိုင်းပြည်မြို့စောင့်ဂိတ်ကိုရောက်ပြီ..."

ဝေါ်ယာဥ်ရဲ့လိုက်ကာကိုဖြူသွယ်တဲ့လက်လေးတစ်ဖက်ကမတင်လိုက် ​ေပ
မယ့်ေဝါယာဥ်အတွင်းကမိန်းကလေးရဲ့မျက်နှာကတစ်ဝက်သာပေါ်လာခဲ့သည်...

​ကောင်းကင်ဘုံ system (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora