UNICODE
ဟန်တိုင်းပြည်ရဲ့စစ်စည်သံကတစ်တိုင်းပြည်လုံးကိုထိန့်လန့်စေခဲ့တယ်..
ဟန်တိုင်းပြည်ကနိုင်ငံအားလုံးနဲ့မဟာမိတ်ဖွဲ့ထားပီးအေးချမ်းစွာနေလာခဲ့တာကြာလေပီ....
တိုင်းပြည်အလယ်ကရှီလွန်မျှော်စင်ပေါ်ကစစ်စည်ဆိုတာအလှပြရုံလို့သာလူတိုင်းတွေးထင်လောက်သည်အထိပင်..
ခုတော့နှစ်၅၀အတွင်းပထမဆုံးပြန်ကြားရတဲ့စည်သံပင်...
စည်သံေကြာင့်အိမ်တိုင်းကယောကျာ်းသားတေကစစ်ချပ်၀တ်များ၀တ်ကာနန်းရင်ပြင်မှာစုစည်းကြလေတယ်...
နန်းရင်ပြင်ရဲ့ကွင်းပြင်ကျယ်ကခနအတွင်းမှာပင်စစ်သည်တွေနဲ့ပြည့်နှက်သွားခဲ့တယ်..."အရှင်မင်းကြီးကိုအရိုအသေပေးပါ..အရှင်မင်းကြီးသက်တော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ!!!!!!!"
စစ်သည်တေရဲ့ဂါရ၀ပြုသံကကြက်သီးထလောက်ပေတယ်...
"ထကြပါ...အားလုံးသိကြပါတယ်...ကိုယ်တော်တို့ဟန်တိုင်းပြည်ကငြိမ်းချမ်းနေတာကြာပီဆိုတာ..
အခု.စစ်ပွဲကရောက်လာပြီ...
ရှန်တိုင်းပြည်ရဲ့ဘုရင်သစ်ကငြိမ်းချမ်းရေးစာချုပ်ကိုဖောက်ဖျက်ပီး
ကိုယ်တော်တို့တိုင်းပြည်ကိုအညံ့ခံေစချင်နေတယ်..ဒါကြောင့်ကိုယ်တော်တို့ကလည်းသူတို့သိအောင်ပြရမယ်..
ဟန်တေကငြိမ်းချမ်းရေးကိုမြတ်နိုးပေးမယ့်ကြောက်သွေးမပါဘူးဆိုတာ...
ဟန်တေကအားလုံးနဲ့သင့်မြတ်အောင်နေတယ်..
အမိမြေကိုထိပါးလာရင်တော့သွေးချောင်းစီးပါေစအညံ့ခံမှာမဟုတ်ဘူး!!!""ဟန်တိုင်းပြည်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"ဟန်ဘုရင်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"ဟန်တိုင်းပြည်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"ဟန်ဘုရင်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"ဟန်တိုင်းပြည်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"ဟန်ဘုရင်အဓွန့်ရှည်ပါစေ!!!!"
"သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!သတ်!!!"
စစ်သည်တေရဲ့စစ်သွေးကထကြွလာလေတယ်..
"ခမည်းတော်အားလုံးပြင်ဆင်ပီးပါပီ..မိဖုရားကြီးစီစာပို့ထားပါတယ်..လီဘုရင်ကစစ်သည်သုံးသိန်းနဲ့စစ်တပ်ကိုသူကိုယ်တိုင်ဦးဆောင်လာနေပါတယ်.."
VOCÊ ESTÁ LENDO
ကောင်းကင်ဘုံ system (Complete)
Fantasiaပထမဦးဆုံးရေးတာမို့လို့အားပေးကြပါဦးနော်😘😘😘