9.21

462 43 0
                                    

UNICODE

"အရှင်မင်းကြီး..မင်းသား၅နဲ့တူမတော်တို့အခစားဝင်ပါတယ်..."

"ဆန်းစစ်..မြန်မြန်..သူတို့ကိုဝင်လာခိုင်းလိုက်.."

"အမိန့်တော်အတိုင်းပါ..."

"မင်းသား၅နဲ့တူမတော်အခစားဝင်စေ..!!!

"သားတော်ခမည်းတော်ကိုဂါရဝပြုပါတယ်..ခမည်းတော်သက်တော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ.."

"ကျွန်တော်မျိုးမရှင်းလန်အရှင်မင်းကြီးကိုဂါရဝပြုပါတယ်..အရှင်မင်းကြီးသက်တော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ.."

"ထကြပါ"

ဘုရင်ကရှင်းလန်ကိုထူလိုက်ကာ..

"မင်းကမင်းအမေနဲ့တူတာဘဲ..ကလေး..မင်းခက်ခဲခဲ့ပြီ...ကိုယ်တော့်အပြစ်တေပါကိုယ်တော်မင်းကိုစောစောရှာတွေ့ခဲ့သင့်တာ.."

"အရှင်မင်းကြီး..ကိုယ့်ကိုယ်ကိုအပြစ်မတင်ပါနဲ့..အကုန်လုံးကကောင်းကင်အလိုတိုင်းပါဘဲ.."

"မင်းပင်ပန်းလာမှာဘဲ..သွားနားလိုက်ဦး..နောက်ကိအရှင်မင်းကြီးအစားဦးရီးတော်လို့ဘဲခေါ်ပါ...အဲ့တာကငါတို့ကိုပိုရင်းနှီးသလိုခံစားရစေတယ်...."

"ရှင်းလန်နားလည်ပါပြီ..."

"ကောင်းပြီ..အခုတော့နားလိုက်ပါဦး..လာကြစမ်း..မင်းသမီးကိုရှင်းဟွားအဆောင်ကိုခေါ်သွားလိုက်ကြ.."

"ဦးရီတော်..တူမတော်ကိုခွင့်ပြုပါဦး.."

"ကောင်းပြီ...၅လေးမင်းနေခဲ့.."

"ခမည်းတော်..သားတော်ကိုဘာများမိန့်စရာရှိလို့ပါလဲ.."

"မင်းစာထဲမှာရေးထားတာငါဖတ်ပြီးပြီ...ရှင်းလန်ကလီဘုရင်ရဲ့ကိုယ်လုပ်တော်ဖြစ်ခဲ့တယ်
...သူမနန်းတွင်းမှာကောင်းကောင်းေနခဲ့ရရဲ့လား...မင်းပြောကြည့်.."

"သားတော်ထင်တာတော့..ကောင်း
ကောင်းေနရလောက်မှာပါ...လီဘုရင်ကအနောက်နန်းဆောင်ကိုဘယ်တော့မှခြေဦးမလှည့်ခဲ့ဘူး..ဒါပေမယ့်..သားတော်ဝမ်းကွဲညီမတော်ကိုတောင်းတုန်းကလီဘုရင်ကမပေးချင်ခဲ့ဘူး .နှစ်နိုင်ငံချစ်ကြည်ရေးကြောင့်တဲ့မငြင်းဆိုခဲ့ပေမယ်..ဝမ်းကွဲညီမတော်ရဲ့သဘောထားကိုမေးခဲ့တယ်...နောက်တော့ဝမ်းကွဲညီမတော်ကခမည်းတော်ရဲ့ကျန်းမာရေးအခြေအနေကြောင့်လိုက်ဖို့သ ​ေဘာတူလိုက်တယ်..ကျွန်တော်ညီလာခံကထွက်လာေတာ့ညီမတော်လီဘုရင်နဲ့အချိန်အ ​ေတာ်ကြာစကားပြောခဲ့တယ်..သူတို့ဘာတေပြောလဲဆိုတာတော့ဘယ်သူမှမသိပါဘူး..လီဘုရင်ရဲ့အပါးတော်မြဲကုန်းကုန်းတောင်မှနန်းဆောင်အပြင်အထုတ်ခံခဲ့ရပါတယ်..."

​ကောင်းကင်ဘုံ system (Complete)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ