𖤐⃟𝐒𝐄𝐀𝐒𝐎𝐍 𝐓𝐖𝐎

2.6K 266 194
                                    

سلام~

از اینکه تا اینجا دتآیـم رو دنبال کردین و بابتِ لطفِ زیادی که بهش داشتین خیلی ممنونم .

اگر مایل بودید ، ممنون میشم اینجا نظرِ کلی‌تون درباره‌ی فصلِ اول رو بگین :)

فصلِ دوم آپ شده و میتونین تویِ اکانتم بوکِ دومِ دتآیم رو پیدا کنین ولی فعلا روز‌هایِ آپش مشخص نیست .
فصلِ دومِ داستان روندِ متفاوت‌تری رو طی میکنه و امیدوارم براتون خسته‌ کننده نباشه .

اتفاقی که تویِ چپترِ آخرِ دتآیم افتاد ، چیزی نبود که یکدفعه‌ای به ذهنم برسه و برایِ درآووردنِ اشکتون این کار رو بکنم . در واقع کلِ داستان بر این اساس برنامه ریزی شده بود .

تا اینجایی که دتآیـم رو خوندین ، فقط مقدمه ای برایِ اصلِ ماجراهایِ دتآیم بود و شما تازه قراره متوجه‌ی اصلِ داستان بشین .

مرسی از تمامِ حمایت‌هاتون .
مواقعی که من حالم واقعا بد بود ، نا امید و بی‌انگیزه شده بودم یا تصمیم داشتم دتآیـم رو آنپابلیش کنم یا کلا حذفش کنم ، همیشه یک کامنت یا پیامی به دستم می‌رسید که بهم انگیزه و امیدِ ادامه دادن میداد و خوشحالم میکرد .

وقتی دتآیـم رو شروع کردم ، با خودم فکر کردم که حتما داستانِ موفقی میشه . اما هر چی از آپ‌ـِش میگذشت ، اعتماد به نفسم کمتر و کمتر میشد و دلیلم رو گم میکردم .

هنوزم فکر میکنم که دتآیـم داستان و ایده‌ی جالب و غیرتکراری‌ای داره ، اما از اینکه بتونم خوب بنویسمش مطمئن نیستم . در واقع به خودم شک دارم .

اما بهرحال از همتون ممنونم و امیدوارم از بقیه‌ی رَویه‌ی داستان هم راضی باشید .

اگر هر سوالی درباره‌ی هر شخصیتی دارید اینجا بپرسید و من در صورتی که اسپویل نباشه ، جوابتون رو میدم .

*فصل دوم هم اکنون ، داخلِ همین اکانت در حالِ آپ هست *

چنل:
@WanderOnTheClouds

پرپل‌یو‌عآل :›

[نیلی]

🎉 You've finished reading 「𝐓𝐇𝐄 𝐓𝐈𝐌𝐄: 𝐅𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐘𝐨𝐮 𝗜𝗜 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤」 🎉
「𝐓𝐇𝐄 𝐓𝐈𝐌𝐄: 𝐅𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐘𝐨𝐮 𝗜𝗜 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤」Where stories live. Discover now