•ЕПИЛОГ 3•

315 11 2
                                    

Минаха три години откакто Кора почина. Смъртта ѝ шокира всички. Една вечер, тя караше към Майкъл след дълга смяна на работата си. Когато е стигнала на кръстовище, камион се е забил в нея. Докторите казаха, че е починала веднага. Шофьора на камиона е бил пиян и го осъдиха на затвор за автомобилно убийство по непредпазливост.

На всички ни беше трудно, но Майкъл беше най-съсипан. Изгубих най-добрата си приятелка, Калъм и Люк загубиха един от най-близките си приятели от малки, но Майкъл загуби любовта на живота си. Да, сега обича Сам, но никой не може да се сравни с Кора.

- Знам, че мина доста време. - казах като седнах на тревата. - Оставих ти гласово съобщение на пощата вчера както винаги. Хубаво е да чуя гласа ти на гласовата поща. Майкъл е добре със Сам, щастливи са. Плюс, че се справя много добре с момичетата. Емани и Арабела винаги питат за теб. Толкова ми е трудно да им обясня всичко, защото са толкова малки, но някой ден, когато са достатъчно пораснали, ще ги доведа да те видят. Люк отново не дойде да подпише документите. Знам, че не иска да приеме развода и честно казано, и аз не искам, но не мога да издържам да живея по този начин вече. Иска ми се да беше тук.

Трудно ми е да преминавам през това без нейната подкрепа. През годините, станахме толкова близки и сега е трудно да приема развода като тя не е до мен.

- Говорих с Калъм преди няколко месеца. Той е щастлив в Лос Анджелис. Липсва ни, но знаем, че не можеше да седи вече тук. - казах.

Калъм прие новините за смъртта на Кора най-зле. Казват, че всеки реагира на смъртта по различен начин, но не очаквахме Калъм да бъде погълнат от нейната смърт толкова много.

- И Люк.. - паузирах. - Люк не го показва, но много му липсваш. Има ваша снимка от гимназията в портмонето си и винаги го хващам да я гледа.

Сълзи се заформиха в очите ми. Липсва ми. Искам я да е пак до нас. Ужасно е да се сетя, че никой от нас не се сбогува с нея, най-вече Майкъл. Виждам как се държи със Сам. Знам, че я обича, но Кора беше любовта на живота му. Тя беше липсващото парче от пъзела на живота на Майкъл и той беше в лошо психическо състояние за дълго време.

- Искам това с Люк да проработи, разбираш ли? Искам да сме семейство отново. Искам да сме щастливи отново, но просто не мога да понасям всичките тайни и лъжи вече. Не очаквах, че ще бъдем така. Искаше ми се да беше тук и да ми дадеш съвет. Ти винаги знаеше какво да ми кажеш, за да ме накараш да си помисля, че всичко ще бъде наред. Но сега, не съм сигурна какво да очаквам от живота. И трябва да мисля за момичетата. Не искам да израснат, живеейки двоен живот с мен и Люк, но също така не искам да израснат с родители, които постоянно си крещят. - казах.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 05, 2021 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

ИЗБОРА  | LHNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ