•64•

990 78 0
                                    

Събудих се задушена от ръцете на Люк. Мисля че е тренирал напоследък, но той ще каже, че не е ако го попитам. Опитах се да се измъкна от хватката му, но не успях, ръцете му се бяха увили прекалено силно около кръста ми.

- Люк. - изхленчих.

Той не помръдна затова казах името му отново.

- Какво? - той измрънка.

- Трябва да отида до банята. - казах.

- Отиди тогава.

- Ще отида, но си ме заклещил тук. - изкикотих се.

Той отвори едното си око и погледна към ръцете му, които са увити около мен. Усмихна се доволно като затегна хватката си.

- Люк, сериозна съм.

- Мей, сериозен съм. - той се опита да ме изимитира като повиши гласа си, за да прозвучи повече като момиче, но се провали жестоко.

Изпуфтях преувеличено. И тогава той ме освободи от хватката си, но бързо хвана китката ми като се подмести, за да е върху мен. Той потопи главата си в ъгъла на врата ми и го целуна нежно. Движеше устните си надолу по ключицата ми и започна да засмуква грубо.

- Люк. - изстенах.

Колкото и да искам това в момента, все пак трябва да отида до банята. Но не искам да проваля този момент. След всичко, няма да имам още толкова подобни моменти останали с него.

Той се задвижи нагоре докато устните му стигнаха моите. Увих ръцете си около врата му и разбих устните си в неговите. Вдигна едната си ръка по стомаха ми и бързо я пъхна в панталоните ми. Аз веднага хванах ръката му и я махнах.

Той спря целувката и ме погледна с объркано изражение.

- Не искам да повторим момента, в който майка ти ни хваща. - казах му.

- Няма да го повторим. - Люк каза като целуна врата ми отново.

- Люк, сериозна съм. Няма да правим нищо докато майка ти си е вкъщи. - казах като станах от леглото.

- Къде отиваш? - той попита.

- Банята. - казах като отидох в банята.

Реших да си взема душ. Бързо премахнах дрехите си и влязох под душа.

- Та, исках да те заведа някъде днес. - Люк каза.

Показах главата си от завесата, уверявайки се че тялото ми остава покрито.

- Какво правиш тук? - засмях се.

ИЗБОРА  | LHOnde histórias criam vida. Descubra agora