Излязох от спалнята на Люк и слязох по стълбите. Неловко отидох към кухнята, все още засрамена от случката преди няколко минути. Видях Люк и Лиз да се прегръщат, и се усмихнах на гледката. Майка му наистина му липсваше. Тя трябваше да я няма само за седмица, но после продължи да удължава престоя си.
Лиз ме видя и се усмихна като се отдръпна от Люк.
- Мей! Толкова се радвам да те видя! - тя каза като дойде до мен и ме прегърна.
- Съжалявам за преди малко, трябваше да почукам. - тя каза тихо, за да може само аз да чуя.
Наистина се надявах, че нямаше да го спомене. Напълно унизена съм, че майката на гаджето ми ни видя да правим секс.
- Много съжлаявам за ъм.. това. - казах некомфортно като се отдръпнахме от прегръдката.
Не съжалявам за това, което правехме, но съжалявам че тя трябваше да стане свидетел.
- Та какво правиш вкъщи, мамо? - Люк попита.
- Какво, не се ли радваш да ме видиш? - Лиз го издразни.
- Знаеш, че се радвам. Просто си мислех, че нямаше да бъдеш вкъщи за поне още един месец.
- Просто реших да се прибера по-рано. Толкова ми липсваше, Люки. - тя се усмихна.
Прехапах устната си, за да задържа кикота си заради това име. Никога не съм чувала Люк да е наричан така преди. От физиономията му, мога да кажа че никога не е искал да чуя да го наричат така.
- Мамо. - той изхленчи.
- Оу, съжалявам. Просто ми липсваше толкова много! - тя каза.
Люк и майка му определно имат нужда да прекарат малко време заедно. Не мисля, че трябва да съм наоколо.
- Аз ще си тръгвам. Беше ми приятно да те видя, Лиз. - усмихнах ѝ се.
- И на мен, мила!
- Ще те изпратя до вратата. - Люк каза.
Той дойде до мен и сложи ръката си на кръста ми преди да отидем към вратата.
- Изненадана съм, че майка ти не ме мрази сега. - казах като се наведох главата си към гръдния кош на Люк.
- Защо да те мрази?
- Защото видя да пра-
Люк се изкиска. - Мей, тя видя да правим секс, не ти да ме убиваш. Няма да ме мрази, че чукаш сина ѝ. Тя вече знае, че го правиш.
CZYTASZ
ИЗБОРА | LH
Fanfiction'Ти си, Мей. Ти си това, което искам завинаги.' започната на 10/8/2016 - завършена на 15/3/2017 епилог 3/9/2021 - 7/9/2021