- Здравей. - каза Иън.
- Здрасти.
- Виж, съжалявам за снощи. Дори не помня да съм ти изпращал тези съобщения. Чаках да ми пишеш цял ден днес и когато не го направи се притесних и тъкмо когато щях да ти пиша, видях последните съобщения. Не помня да съм ги пращал, кълна се. Мей, моля те, повярвай ми скъпа. - Иън каза към телефона бързо.
- Добре. - отговорих.
- Добре? - той попита, звучейки шокиран.
Може би защото се отказвам лесно, но да съм честна, не ми се занимава да се карам с Иън в момента.
- Да, прощавам ти. Не искам да се караме, Иън. - прошепнах към телефона.
- Аз също, скъпа. - каза той и аз се усмихнах. - Как върви лятото ти? - той попита, опитвайки се да смени темата.
- Минаха само няколко дни. - изкисках се леко. - Но всичко е наред за сега. Само излизам с брат ми и неговите приятели, които са доста готини, предполагам. Но ми липсва вкъщи. Липсваш ми.
Той въздиша. - Ти ми липсваш повече. Хей, имам идея. Какво ще кажеш да дойда при теб в Сидни някой път преди лятото да свърши?
- Ъх, да, ако искаш. Но не съм сигурна дали ще се разбирате с Майки. - отбелязах.
Иън се засмя. - Е, няма да дойда, за да видя Майки, нали? - наблегна на 'Майки', откакто знае че само аз го наричам така.
- Взета точка. Може би можеш да дойдеш към края на лятото? Не искам да идваш толкова рано, защото после ще ми липсваш в следващите два месеца. Искам да гледам към нещо в бъдещето. - казах аз.
- Добре, скъпа.
- Виж, трябва да се връщам при Майки и приятелите му. Ще ти пиша по-късно, окей?
Разменихме си сбогувания и затворихме.
Излязох от банята, за да се сблъскам с някой.
- По дяволите. - измърморих.
- Извинявай. - вдигнах погледа си, за да видя Люк.
- Няма нищо. - казах и когато тръгнах Люк застана пред мен.
- Прости му много бързо. - каза Люк грубо.
- Какво? - попитах.
- Ами снощи изглеждаше разстроена и сега му прости, сякаш нищо не е станало. - Люк обясни.
- Защо по дяволите ме подслушваш, докато говоря по телефона? - сопнах му се.
- Чаках за банята и вратата не е достатъчно звукоизолирана. - той ми отвърна, сопвайки се.
VOUS LISEZ
ИЗБОРА | LH
Fanfiction'Ти си, Мей. Ти си това, което искам завинаги.' започната на 10/8/2016 - завършена на 15/3/2017 епилог 3/9/2021 - 7/9/2021