Дойде време за обяд и отидох до шкафчето си, за си оставя учебниците. Излязох през входните врати и видях колата на Люк. Отворих вратата и влязох вътре.
- Хей скъпа. - каза той като се наведе над лоста за скоростите, за да ме целуне. Аз го целунах набързо преди да си сложа колана.
- Все още ли си съгласна за обяда? - той попита.
- Мхм. - казах като погледнах през прозореца.
Цяла сутрин мислех за листчето, което Брук ми даде. За кого говореше? Сигурно Люк. Не разбрах защо е обсебена от връзката ни. Или може би е просто обсебена от Люк. Независимо от това, той ми е гадже и е по-добре да разбере това.
- Добре, какво има? - той попита.
- Какво? Нищо няма. - излъгах.
- Мей, говориш си с мен. Знам, че им нещо, затова ми кажи.
- Сериозно, нищо няма.
Той въздиша. - Както кажеш.
Не искам Люк да знае, че имам проблеми с Брук. Най-вече не искам да знае заради него. Брук все още излиза с всички в групата, главно заради Кора. Измислях си извинения защо не мога да излизам с тях откакто аз и Брук започнахме да се караме. Просто казвах на Люк, че вече имам планове с Травис. Люк няма против да излизам с него сега като знае, че сме просто приятели. Но след предупредителното съобщение от Брук, не я искам близо около Люк, ако не съм там. Кой знае какво ще се опита да направи.
Спряхме на паркинга пред ресторанта. Влязохме вътре и седнахме на обичайните ни места. Поръчах си бургер и картофки както и Люк. Седях тихо преди Люк да хване ръката ми през масата. Вдигнах погледа си и се усмихнах леко преди да сведа погледа си отново към масата.
- Та, защо ме нахока по телефона тази сутрин? - Люк попита.
- Какво? Не съм.
- Да, нахока ме.
Прехапах устната си неконтролируемо. - Защото Травис чу какво каза ти.
- Какво казах? - той попита напълно забравил.
- Знаеш, за тази сутрин. - покрих лицето си с ръцете си от срам.
Очите на Люк се разшириха. - Оу! По дяволите, как е чул това?
- Предполагам, че звука ми е бил достатъчно силен, за да го чуе. И му стана много неловко след като чу какво каза, затова исках да затворя и да спестя неудобството на всички. - обясних.
STAI LEGGENDO
ИЗБОРА | LH
Fanfiction'Ти си, Мей. Ти си това, което искам завинаги.' започната на 10/8/2016 - завършена на 15/3/2017 епилог 3/9/2021 - 7/9/2021