13.4.1996
,,Můžete zopakovat co jste říkal, Pottere? A tentokrát anglicky." nařídila mi Umbridgeová.
,,Ne." odmítl jsem.
,,Je úplně jedno, co říkal Potter." řekl jí Popletal. ,,Co ten název, Brumbále?" otočil se na Brumbála.
,,Vidím, že hra skončila," prohlásil Brumbál prostě. ,,Budete si ode mne přát písemné doznání, Korneliusi, nebo vám postačí ústní prohlášení před těmito svědky?" Podíval jsem se na Pastorka a McGonagallovou. Na tváři měli jasně napsaný strach.
,,Prohlášení?" opakoval pomalu Popletal. ,,Co to – ničemu nero..."
,,Brumbálova armáda, Korneliusi," přečetl s úsměvem Brumbál a zamával Popletalovi seznamem před očima. ,,Ne Potterova armáda. Brumbálova armáda."
..Ale – ale to..." Popletalova tvář se rozjasnila, náhle vše pochopil. Zděšeně udělal krok vzad, vyjekl a honem od krbu odskočil. ,,Vy?" zašeptal.
,,Přesně tak," přitakal zdvořile Brumbál.
,,To jste zorganizoval vy?"
,,Ano," ujistil ho Brumbál.
,,Vy jste ty studenty zverboval do své... armády?"
,,Dnes večer se měla konat první schůzka," přikývl Brumbál. ,,Pouze informativní schůzka, chtěl jsem na ní zjistit, zda budou mít zájem se ke mně připojit. Teď samozřejmě vidím, jakou jsem udělal chybu, když jsem přizval i slečnu Edgecombeovou." Zakroutil jsem hlavou. Ví, že trestu ti studenti stejně neuniknou? A taky, docílí tím pouze toho, že vládnout tu začne Umbridgeová a začne pevná diktatura.
,,Takže vy jste proti mně skutečně osnoval spiknutí?" zaječel Popletal.
,,Přesně tak," přisvědčil ochotně Brumbál.
,,Vida, vida, vida... čekal jsem, že dnes večer vyloučím ze školy Pottera, a místo toho..." řekl spokojeně Popletal.
,,Místo toho můžete zatknout mě," dořekl za něj s úsměvem Brumbál. ,,To je jako ztratit svrček a najít galeon, že?"
,,Weasleyi, máte to všechno zapsané, všechno, co řekl? Máte celé to jeho doznání?" vykřikl na Percyho Popletal.
,,Ano, pane, myslím, že mám všechno, pane." ujistil ho horlivě Percy. On mu leze do zadku.
,,Přepište to ještě jednou celé a kopii okamžitě zašlete Dennímu věštci! Když vyšleme rychlou sovu, mělo by se to ještě dostat do ranního vydání." nařídil mu Popletal. Percy hned opustil kancelář a spěchal splnit rozkazy.
,,Budete nyní eskortován na ministerstvo, kde proti vám bude vzneseno formální obvinění, a pak poslán do Azkabanu, kde počkáte na proces!" řekl Brumbálovi Popletal. Jenže aby toho nebylo málo, Brumbál se dostal pryč. A to pomocí Fawkese. Teda ještě předtím mi řekl, ať trénuji nitrobranu.
,,NE!" vykřikl někdo.
,,Kde je?" zavřeštěl Popleta. ,,Kde je?"
,,Nevím!" houkl Pastorek.
,,Přemístit se rozhodně nemohl!" hulákala Umbridgeová. ,,Z prostor téhle školy se nikdo přemisťovat nemůže..." Velké lež. Já se odtud přemístím.
,,Schody!" zavřeštěl ten druhý bystrozor a hned se vydal pryč. Pastorek hned za ním.
,,Raději byste měla tyhle dva odvést do postele," řekl Popletal Mcgonagallové a ukázal na mě a Mariettu. Potom následoval bystrozory.
McGonagallová nic neřekla a odvedla nás na kolej. Hned jak jsem vešel do společenky, vrhnul se ke mně Rick.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se, když mě objal.
,,Jsem." přikývl jsem. ,,Všechno vyjde." pošeptal jsem mu. Rick se na mě usmál a pochopil.
,,Měl jsi vizi?" zeptal se mě tiše.
,,O našem odhalení." pošeptal jsem mu.
,,Nebudou vědět, co je zasáhlo." řekl mi Rick s tajemným a lehce sadistickým úsměvem.
,,Náš čas přijde." zašeptal jsem a Rick se mnou souhlasil. Upřímně, po tomhle jsem si musel lehnout. Šel jsem do ložnice, kde naštěstí nikdo nebyl. Rychle jsem se převlékl a lehl do postele. Netrvalo dlouho a usnul jsem. Tohle mě vážně vyčerpalo.
ČTEŠ
Původní
FanfictionHarry Potter není tím, za koho se vydává. Je to úplně někdo jiný. Není úplný kouzelník a je mu víc, než celému Fénixovému řádu dohromady. Pojďte se podívat na jeho příběh. Probíhá v knize Fénixův řád.