42. Kapitola

250 12 2
                                    

16.6.1996

Smrtijedům bylo jasné, že dostanou trest. A to jen proto, že jsem rozbil tu zatracenou věštbu. Takže na mě začali posílat kouzla a já se jim buď vyhnul nebo se bránil štítem. Koutkem oka jsem viděl, jak se objevil i Brumbál. Vše je jak má být.

K mému boji se připojil také Rick a bohužel pro mě, Sirius bojoval s Belatrix. A už to vypadalo, že to má prohrané. Viděl jsem, jak Belatrix vyslala na Siriuse vražednou kletbu.

,,Clypeus contra mortem!" vykřikl jsem a před Siriusem se vytvořil zlatý štít, do kterého narazila vražedná kletba. Belatrix vypadala ohromená. Nic nedokáže zastavit vražednou kletbu. Teda až na tenhle štít. Vymyslel ho Salazar Zmijozel. Je vidět, že se během let ztratil.

,,Jsi v pohodě?" zeptal jsem se Siriuse, když jsem k němu doběhl. 

,,Co to bylo?" zeptal se Sirius udiveně. Nic jsem neřekl a začal jsem rychle kouzlit na Belatrix. Sirius se rychle vzpamatoval a bojoval proti dalším Smrtijedům.

,,KDE JE TA VĚŠTBA, POTTERE!" zaječela na mě Belatrix.

,,Rozbitá." odpověděl jsem jí klidně.

,,LHÁŘI!" zavřeštěla, slyšel jsem však, že její vzteky střídala hrůza. ,,MÁŠ JI TY, POTTERE, A TEĎ MI JI DÁŠ! Accio věštba! ACCIO VĚŠTBA!" Rozesmál jsem se.

,,Můžeš svému šéfovi říct, že jsem ji rozbil a nikdo neslyšel co se v ní říká!" smál jsem se.

,,Ne!" zakvílela. ,,To není pravda, ty lžeš! SNAŽILA JSEM SE, PANE, JÁ SE SNAŽILA – NETRESTEJTE MĚ..." 

,,Neplýtvej dechem!" zakřičel jsem na Belatrix. ,,Tady tě stejně neslyší!"

,,Že neslyším, Pottere?" ozval se vysoký chladný hlas. Podíval jsem se po osobě, která promluvila. Konečně se objevil.

,,Tys tedy rozbil moji věštbu?" zeptal se tiše Voldemort a hleděl na mě nemilosrdnýma rudýma očima. ,,Ne, Bello, nelže... vidím, jak na mě z té jeho bezcenné mysli kouká pravda... Měsíce příprav, měsíce vynaloženého úsilí... a moji Smrtijedi nechají Harryho Pottera znovu zmařit mé záměry..."

,,Omlouvám se, Pane, nevěděla jsem o tom, bojovala jsem s tím zvěromágem Blackem!" vzlykala Belatrix a padla na zem Voldemortovi k nohám, když se k ní pomalým krokem blížil. ,,Měl byste vědět, pane..."

,,Buď zticha, Bello!" okřikl ji Voldemort zlověstným tónem. ,,S tebou si to vyřídím za chviličku. Myslíš, že jsem přišel na ministerstvo kouzel, abych poslouchal tvoje ukňourané výmluvy?"

,,Ale, Pane... on je tady... je dole..." Voldemort jí nevěnoval pozornost. ,,Vám už nemám co říct, Pottere," prohlásil klidným tónem. ,,Příliš často a příliš dlouho už mi otravujete život. AVADA KEDAVRA!" kouzlu jsem se vyhnul.

,,TAK A DOST!" vykřikl jsem a vytáhl z kapsy medailon. Když ho Voldemort uviděl, rozšířili se mu oči. Medailon jsem vyhodil do vzduchu a vykřikl: ,,ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΩ!" z ruky mi vyšel paprsek a zasáhl medailon. Ten se rozletěl na kusy.

,,AVADA KEDAVRA!" vykřikl Voldemort na mě. Kouzlu jsem se opět vyhnul.

,,Mě neporazíš Tome Raddle! Myslím, že je čas vyvolat na stůl všechny karty!" řekl jsem velice klidně. A s tím jsem zrušil kouzlo, které měnilo můj vzhled. ,,Myslíš si, že můžeš porazit mě! První nesmrtelnou bytost na Zemi!" Viděl vyděšenou tvář všech kolem nás. Všichni nás sledovali. I Rick se objevil vedle mě. Tohle byl konec. Pro Voldemorta a jeho Smrtijedy.

,,Nikdy nás neporazíš, Tome." řekl Rick klidně a odstranil vlastní kouzla. Vypadal trošku jinak, ale stále ho šlo poznat. Na rozdíl ode mě.

,,Všechny tvé kotvy jsou pryč. Tohle je tvůj konec." prohlásil jsem naprosto klidně. Dal jsem kolem nás zeď tak, aby Voldemort neviděl ven. A to proto, že se objevil ministr a bystrozorové. Viděli naši proměnu.

,,Můžeme?" zeptal se potichu Rick. Přikývl jsem. A než stačil Voldemort něco říct, vběhli jsme k němu. Rychle jsem mu strčil ruku do hrudi a velmi pomalu mu vytrhl srdce. Jakmile jsem to udělal, Voldemort se zhroutil k zemi. Jeho srdce jsem měl v ruce, než jsem ho hodil na zem.

,,A je po všem." řekl jsem a rozpustil stráže. ,,Ακινητοποιήστε τους ανθρώπους με ένα σημάδι κακού." dodal jsem ještě. Všichni, kteří měli na ruce znamení zla, znehybněli. Tak bude jednoduché je zajmout.

A aby toho nebylo málo, popadl jsem Ricka za obličej a políbil ho. Byl to dlouhý a vášnivý polibek.

,,CO TO JE!" vykřikla nahlas Ginny. S tím jsem se od Ricka odtáhl.

,,Nemůžu políbit svého přítele?" zeptal jsem se zvednutým obočím.

,,JSME SPOLU!" zaječela Ginny znovu.

,,Nejsme." řekl jsem klidně.

,,Kdo jsi?" zeptala se mě Hermiona.

,,Kdo myslíš? Harry Potter." řekl jsem klidně s falešným úsměvem.

,,Nemusíš jim nic říkat, lásko." pošeptal mi Rick.

,,Ale nezaslouží si vysvětlení, když byli součástí mojí hry?" pošeptal jsem mu zpět.

,,Možná." přikývl Rick.

,,Kdo jste?" zeptal se hlasitě Sirius.

,,Myslím, že víte." konstatoval jsem klidně.

,,Chtěli bychom to slyšet od tebe, můj chlapče." řekl Brumbál svým dědečkovským hlasem.

,,Jsem Harry Potter, skutečným jménem Roderick Alexander." řekl jsem naprosto klidně. Plno lidem se rozšířily oči. Samozřejmě, že to jméno poznali.

,,Jsem Henry White. Ten starý upír." představil se Rick s lehkou úklonou.

,,To nemůže být pravda! Kam jsi dal pravého Harryho, ty krvežíznivče!" vykřikla Ginny naštvaně.

,,Žádný Harry Potter nikdy neexistoval." prohlásil jsem naprosto klidně. ,,To ti James a Lily nikdy neřekli, Siriusi? Že si adoptovali dítě, protože v důsledku kletby nemohli mít vlastní?" zeptal jsem se. Podle toho, jak se Sirius tvářil, to nevěděl.

,,To je ovšem nepodstatné. Podstatné je to, že jsme udělali to co jste měli vy. Je po všem. Voldemort je definitivně mrtvý." řekl naprosto klidně Rick.

,,Můžete začít oslavovat konec války. Bylo nám potěšením se s vámi seznámit. Teda s některými." řekl jsem.

,,Posbírejte si Smrtijedy. To kouzlo není navždy." poznamenal Rick.

,,Jo a Brumbále. Nesnažte se ze sebe udělat hrdinu. Navíc, navštěvujete Grindewalda často? Ve vězení se musí nudit, nemyslíte?" zeptal jsem se těsně před tím, než jsme se s Rickem přemístili do Bradavic.



Překlad: Clypeus contra mortem! - Štít proti smrti! (latina)

ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΩ! - ZNIČIT! (řečtina)

Ακινητοποιήστε τους ανθρώπους με ένα σημάδι κακού. - Znehybněte lidi se znamením zla. (řečtina)

PůvodníKde žijí příběhy. Začni objevovat