16.6.1996
Procházeli jsme se až ke kraji lesa. A tam jsme narazili na Rona, Hermionu, Nevilla, Ginny a Lenku. Povedlo se jim utéct.
,,Tak tu jsi." vydechla Ginny a běžela mě obejmout. Já se jí jen vyhnul.
,,Jak se vám povedlo utéct?" zeptal jsem se.
,,Pár omračovacích paprsků, jedno odzbrojovací kouzlo a Nevillovo fakt povedené překážecí kouzlo, a bylo to," vysvětloval ledabylým tónem Ron a vrátil mě a Rickovi hůlku. ,,Nejlepší ale bylo, jak Ginny dostala Malfoye. Ta její nestvůrná netopýří zaklínadla jsou skvělá, měl obličej plný obrovských pleskavých potvor. No a pak jsme z okna viděli, že máte namířeno do lesa, a šli jsme za vámi. Co jste provedli s Umbridgeovou?"
,,Je pryč se svým druhem." vysvětlil Rick bez zájmu.
,,Se svým druhem?" zeptal se nechápavě Neville.
,,Dočasně je z ní ropucha." objasnil to Rick. Ron a Neville se začali smát.
,,Co jsi zjistil v tom krbu, Harry." zeptala se mě Hermiona.
,,Že tam Sirius není. Takže ho mají v zajetí." řekl jsem jí.
,,Jak se vůbec dostaneme na ministerstvo?" zeptala se Ginny.
,,Nemám ponětí. Krbem se tam nedostaneme." řekl jsem.
,,No tak prostě budeme muset letět, ne?" ozvala se Lenka.
,,Výborně," řekl jsem. ,,Za prvé, jestli tím my myslíš taky sebe, tak na to zapomeň, a zadruhé, nemáme tolik košťat, takže..."
,,Já koště mám," namítla Ginny.
,,Jo, jenže ty nikam neletíš!" usadil ji Ron.
,,Promiň, ale na tom, co se stane Siriusovi, mi záleží právě tak jako tobě!" nedala se Ginny.
,,Jsi moc..."začal jsem.
,,Jsem o tři roky starší, než jsi byl ty, když ses Ty–víš–s–kým utkal o Kámen mudrců, a taky mám hlavní zásluhu na tom, že Malfoy teď trčí u Umbridgeové v kabinetu a brání se obrovským létajícím příšerám!" skočila mi do řeči Ginny.
,,Všichni jsme spolu byli v Brumbálově armádě," přidal se tiše Neville. ,,A chodili jsme tam právě proto, abychom se naučili bojovat proti Vy–víte–komu, ne? Tohle je první příležitost, abychom si to doopravdy vyzkoušeli naostro – nebo chceš říct, že to byla všechno jen hra?"
,,Ne, to samozřejmě ne," zavrčel jsem.
,,V tom případě bychom měli jít s vámi." usoudil prostě Neville. ,,Chceme pomoct."
,,Má pravdu." usmála se spokojeně Lenka.
,,Tak fajn. Dohodnuto" utnul to Rick. ,,Jenže jak tam poletíme? Nemáme tolik košťat."
,,Létat se dá i jinak než na koštěti," namítla nevzrušeně Lenka.
,,Nechceš náhodou, abychom letěli na zádech nějakého toho tvého muchlacího chrobáka, nebo jak se ta potvora jmenuje?" obořil se na ni Ron.
,,Muchlorohý chropotal neumí létat," opravila ho důstojným tónem Lenka, ,,zato tihle ano a navíc Hagrid říkal, že se vždycky dovedou dostat tam, kam má jejich jezdec namířeno." Otočil jsem se ke stromům a viděl tam pár testrálů.
,,Ano." zašeptal jsem a vydal se k nim.
,,To jsou ty bláznivé koňské potvory?" zeptal se nejistě Ron. ,,Ty, co je nevidíš, pokud jsi neviděl někoho natáhnout bačkory?"
ČTEŠ
Původní
FanfictionHarry Potter není tím, za koho se vydává. Je to úplně někdo jiný. Není úplný kouzelník a je mu víc, než celému Fénixovému řádu dohromady. Pojďte se podívat na jeho příběh. Probíhá v knize Fénixův řád.