Roderick Hadrian Alexander
Roderick je hodně starý tribrid. Je ze třetiny vlkodlak, upír a čaroděj. Také je jasnovidec. Prošel mnoha životy a znal hodně známých lidí. Mezi jeho známosti patřili i zakladatelé Bradavic.
Narodil se 23.5. roku 8220 před Kristem. Je mu více, jak deset tisíc let. Jeho matka Mariana Alexanderová byla úplně první vlkodlak a jeho otec Finnik Alexander byl úplně první čaroděj.
Ve dvaceti letech mu zemřela matka a jeho otec chtěl, aby žil šťastný život. Přeměnil ho v upíra. A pak se sám zabil.
Mluví všemi jazyky na světě. Musel se učit za pochodu. Je stokrát silnější než Mikaelsonovi. A velmi zručný v magii.
Nikdo neví kolik mu přesně je. Ale všichni upíří si myslí, že je zhruba stejně starý jako 'Původní'.
Harry James Potter
Harry je jedním z krytů Rodericka Alexandera. Rod chtěl na chvíli žít lidský život, takže se přeměnil v dítě, které adoptovali Potterovi. Nikomu o adopci však neřekli.
Po roce bohužel je Voldemort zabil a Harry se dostal do domu Lilyiny sestry Petunie.
V jedenácti dostal dopis do Bradavic, které tak trochu pomohl vybudovat.
Henrik Mikaelson
Henrik je nejmladší z Mikaelsonových sourozenců. Jeho rodina si však myslí, že je mrtvý.
Bylo mu dvanáct, když jeho matka přeměnil jeho rodinu v upíry. On byl v té době 'po smrti'. Ale nebylo tomu tak. Roderick ho zachránil.
V sedmnácti byl pomocí kouzla přeměněn v upíra. Stejného jako jeho sourozenci. Kouzlo provedl Roderick. Uchoval si ovšem svoji magii a ještě byla posílena.
Změnil své jméno na Henryho Whitea. Cestuje s Rodem, ale někdy i sám. Je známý jako nemilosrdný zabiják, který je pod ochranou nejnebezpečnějšího upíra. Je jediný člověk, který zná Roda lépe než sám sebe.
Hermiona Jean Grangerová
Ronald Bilius Weasley
A další postavy z HP
ČTEŠ
Původní
FanfictionHarry Potter není tím, za koho se vydává. Je to úplně někdo jiný. Není úplný kouzelník a je mu víc, než celému Fénixovému řádu dohromady. Pojďte se podívat na jeho příběh. Probíhá v knize Fénixův řád.