1+2

6.7K 325 157
                                    

קלובר מיי
פקחתי את עיניי מרעש של לחישות. ״ומה אם היא תקום?״ קול של גבר. אני מביטה בו, זה הגבר שהאכזרי-היפהפה ירה בו. ״כן, אדוני. כמובן. אוקי.״ ואז הוא הביט בפלאפון הכבוי ונאנח.

אני מנסה לשחזר רגעים מאתמול ואז אני נוהמת בכעס על עצמי ועל הפה הגדול שלי.

״התעוררת.״ הבחור שנורה אומר בהתלהבות.

״כן. מצטערת על הרגל שלך.״ למרות הכול כן יש לי נימוסים. ״דרך אגב, אני קלובר מיי, אבל כולם קוראים לי מיי, אז תקרא לי איך שבא לך.״ אני מדברת מהר מדי כשאני מרגישה אשמה ועכשיו אני מרגישה אשמה.

״הבוס שלי אמר לי לטפל בך, אז אני אסלח לך אם לא תעשי בעיות.״ הוא אומר בנימה מאופקת.

כן.
הוא כועס.

טוב. מי לא היה כועס?

״יש לך שם, נכון?״ אני שואלת במהירות וקמה במהירות. שיט. כאב ראש אדיר תוקף אותי ונקודות שחורות נעלמות לאחר כמה שניות.

״את בסדר?״ הוא ממהר אליי בפרצוף מבולבל.

״השם שלך, בנאדם.״ אני מחייכת בקלילות. ״אני אמרתי את שלי והייתי מנומסת. תורך.״

״למה לא היית מנומסת אתמול?״ הוא עוקץ אותי עכשיו? כי זה לא ממש הזמן.

״כי אתמול הצלתי את התחת שלי מירייה במצח.״ אני מצביעה על המצח שלי בחיוך.

הוא מגלגל עיניים ומחייך. ״ג'קסון.״ יופי! הוא נשבר!

החיוך שלו מצחיק. הוא נראה פתאום לא מאיים וממש חמוד כשהוא מחייך. אני צוחקת. ״נחמד. אני אקרא לך ג׳קס.״ אני עוקפת אותו ובוחנת את החדר הגדול. ״דרך אגב, ג׳קס זה שם של כלב.״ ואז הוא פורץ בצחוק.

אני שמחה שהוא לא מתעצבן מהפה הגדול שלי, אבל אני בסך הכול מנסה להתיידד איתו כי אני חייבת לעוף מכאן.

אבא שלי זקוק לי וכשהבדיחה הזאת תגמר יכול להיות שאמצא את עצמי בוכה. ״את ממש לא מנומסת, מיי.״ הוא מניד את ראשו לשלילה כאילו לא מאמין.

״כן, אני יודעת, אבל לפחות ניסיתי.״ אני מושכת בכתפיי בחיוך.

״כשתהיי עם הבוס, אני מקווה שתצליחי באמת- בשבילך. אם את עדיין רוצה להציל את עצמך מכדור במצח, את יודעת,״ הוא מחייך כאילו זה שיחה על מה בא לי לאכול.

לא מצחיק.
אני עומדת למות פעם שניה.

בפעם הראשון עמדתי למות אבל הוא רק חנק אותי עם... ממחטה. כזאת שמקנחים איתה את האף, אתם יודעים..

דוחה, נכון?

״הבוס שלך,״ אני מתעניינת. ״מה השם שלו?״ ואז הפנים שלו נהפכות לסיד, כאילו ביקשתי ממנו להרוג את עצמו. ״מה המבט, ג׳קס?״ אני פותחת את הארון ויבבה נפלטת מגרוני. ציפיתי שהוא יהיה ריק אבל הוא מלא בבגדים של בנות. ״אני חושבת שלבוס שלך יש אובססיה לבגדים של נשים.״

סינדרלה Where stories live. Discover now