Poyraz gözlerini açar ve etrafa boş boş bakınır. O sırada odaya Poyraz'ı kontrol etmek için gelen hemşire Poyraz'ı öyle görünce şok olur, hemen gidip doktora bilgi vermeye gider.
+ Doktor bey, komadaki hastamız sonunda uyandı!
- 1.5 yıl önceki patlamadan sonra buraya getirilen genç mi?
+ Evet hocam.
- Hastayı fazla yormayın. Sadece neler olup bittiğini anlatalım kendisine.
+ Peki hocam nasıl isterseniz.
Doktor güler yüzlü bir şekilde Poyraz'ın yanına gelir ve şunları söyler; "Geçmiş olsun genç! Çok büyük bir kaza atlattın." Poyraz hâlâ kendine gelememiştir. Doktorun söyledikleri, ona kesik kesik gelir. Doktor; "konuşuyorum konuşmasına da boşa konuşuyorum galiba." diye içinden geçirir. Durumu anlayan doktor hemşireye dönerek;
- Anlaşılan hâlâ kendine gelememiş. Hastayı takip et, kendine gelince beni çağırırsın. Odamda bekliyorum.
+ Tamam hocam siz merak etmeyin, en ufak şeyde sizi bilgilendiririm.
- Kolay gelsin.
O sırada Poyraz kendine gelmeye başlar, ne dediği anlaşılmadan "Ben neredeyim? Neresi burası?" Diye sayıklamaya başlar. Yağmur hemşire, doktor hastayı yormayalım dediği için Poyraz'ın dediklerini umursamaz. Poyraz sayıklamaya devam ederken aniden çok derinden birkaç kere öksürmeye başlar. Hemşire, Poyraz bu kadar öksürünce telaşlanır ve daha aradan kısa bir süre geçmesine rağmen telaşlı bir şekilde doktorun yanına gider.
+ Hocam hastamızda çok şiddetli öksürük başladı.
- Panik yapmayın hemşire hanım, 1.5 yıldır konuşmuyor böyle bir şeyin olması çok doğal. Demek kendine gelmeye başlamış.
+ Evet hocam bir şeyler sayıklamaya başlamıştı ama ne dediği belli olmuyordu. Herhalde kendine geliyor.
- Tamam bakalım gel.
Doktor, Poyraz'ın dosyasını eline alır ve hemşireyle beraber odaya giderler. Poyraz bu sefer anlaşılır bir şekilde tekrardan, "Ben neredeyim? Neresi burası?" der. Doktor bütün olanları Poyraz'a anlatır.
+ Yaklaşık 1.5 yıl önce amcanla beraber seni bu hastaneye getirdiler. Neler oldu neler bittiği hakkında ben pek bir bilgi sahibi değilim. Sadece buraya geldiğinizde amcanın durumu çok kötüydü. Yaşamak için hiç şansı yoktu.
- Amcam mı?
+ Başta biz de amcan olduğunu bilmiyorduk. Amcan vefat ettikten sonra hastaneye bir adam geldi ve seni tanıdığını ölen kişinin ise amcan olduğunu söyledi.
- Bir dakika bir dakika doktor bey, benim amcam mı var? Ben kimim? O adam kim?
1.5 YIL ÖNCE...
Adamın ayağına en son tabancayla sıkan gür sakallı ve hafif şişman adam, bizim adamla konuşmaya başlar:
+ Kimsin lan sen, neden bizi takip ediyorsun?
- Yaptıklarınız yanınıza kâr mı kalacak zannediyorsunuz şerefsizler!
Sakallı adam yavaş yavaş üzerine doğru yürümeye başlar ve adamın ağzının ortasına vurur. Darbenin etkisiyle yalpalayan adam, sakallı adama boş boş bakmaya başlar.
+ Neye bakıyorsun? Hâlâ aklın başına gelmedi mi senin?
Adam hâlâ alaycı bakışıyla bakmaya devam eder, bunun üzerine sakallı adam biraz daha sinirlenir ve karnına sert bir yumruk atar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...