Afra ve Poyraz, Su'yu suçüstü yakalamışlardır.
+ Su senin ne işin var Dost'un yanında?
* Neyden bahsediyorsun sen ya?
+ Hiç boşuna inkar etme Su, gördük sizi konuşurken. Hatta görmekle kalmadık duydukta.
* Ne duyduysanız veya gördüyseni yanlış duymuşs-
- Bir dakika bir dakika. Yanlış gördük, duyduk öyle mi?
* Evet.
(Poyraz telefonla, videolarını kayıt altına almıştır. Çıkarır telefonunu ve Su'ya izletir.)
- Buradakiler sanırsam sen ve Dost olmalısın değil mi Su?
Su ne yapacağını bilemez. Köşeye sıkışmıştır.
+ Hani acaba biz mi benzettik diyeceğim de, üstünüzdeki kıyafetlerde aynı. Tesadüf mü acaba Su? Ne dersin?
- Burada Ateş diye birinden bahs-
* Tamam. Tamam, anlatacağım. Ama burada olmaz.
- Burada olmaz tabii, bin arabaya. Şu işi doğru düzgün konuşalım.
+ Neler karıştırıyorsun sen Su?
* Bir şey karıştırmıyorum, ne karıştıracağım.
+ Orasını göreceğiz artık Su hanım. Bin şu arabaya.
* Afra valla sandığınız gibi bir ş-
Afra Su'yu kolunda tutarak arabaya bindirir.
+ Otur evde konuşacağız Su.
(Poyraz arabayı kiliter ve Afra'yla iki dakikalığına özel konuşmak için arabadan inerler.)
- Afra eğer siz özel bir şey konuşacaksanız ben gelmeyeyim sizinle.
+ Celal. Farkında mısın bilmiyorum ama konuşacağımız şey Dost'la ilgili şeyler. Yani bu iş seni de ilgilendirir. Ben zaten anlattıklarına tatmin olmazsam ayrıca bir hesap sorarım, sen hiç merak etme!
- Tamam doğru söylüyorsun, zaten ben de neden triplere girdiysem.
+ E yani aynen öyle. Neyse sen arabaya geç ben bir telefon görüşmesi yapıp geleceğim.
- Hayırdır kimi arayacaksın?
+ Babamla konuşmuyorum kaç gündür merak etmiş. Onu arayacağım.
- Tamam tamam. Bekliyorum.
(Afra, Poyraz'a arabanın anahtarını uzatır.)
+ Arabayı sen kullanırsın.
Poyraz anahtarı alır ve direksiyona geçer. O sırada Su'ya bir takım sorular sorar;
- Senin o herifle ne alakan var? Amcamı da tanıyor muydun yoksa?
* Hayır, hayır tanımıyordum. Gerçekten ilk defa senden öğrendim amcanla Dost'un yakın arkadaş olduğunu.
- Peki ne işin var o adamla senin? Arkamızdan ne işler çeviriyorsunuz?
(Su tam anlatacakken Afra arabaya, yan koltuğa biner.)
+ Ne oldu ne konuşuyordunuz?
- Anlatmasını bekliyordum, tam anlatacaktı sen geldin zaten.
+ Dur dur şu an anlatma, eve geçelim orada en ufak detayına kadar her şeyi öğrenmek istiyorum. Celal sen de sür artık istiyorsan, çünkü biraz daha burada kalırsak Dost bizi yakalaycak.
* Benim anlatacağım bi-
+ Su, buraları geçtik diye düşünüyorum.
Poyraz yola çıkar ve aradan 15-20 dakika geçtikten sonra eve varırlar. Su, yol boyunca anlatmamak için direnmeye çalışmıştır ancak, Afra ve Poyraz Su'yu rahat bırakmamıştır. Kapının önüne geldiklerinde Afra, Su'yu kaçmasın diye kolundan tutarak, daireye doğru çıkarır. Poyraz ise hemen arkalarından gelip kapıyı açar. Eve girerler, Poyraz daha üstüne rahat bir şeyler giyip soluklanmadan hemen, üzerinde oturduğu ikili koltuğun karşısındaki koltuğa Su'yu oturtur. Afra ise Poyraz'ın yanına oturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...