22. Avcılar Kendini Akıllı Zanneder!

16 4 0
                                    

Ateş saatin içindeki dinleme cihazını yanına getirir ve Dost'un ona özel sadece haberleşmek için verdiği telefondan Dost'u arar.

30 DAKİKA ÖNCE...

- Aklıma bir şey geldi.

Afra ve Ateş aynı anda; "Ney?" der.

- Bu adamı o kadar güzel oynatacağız ki, aklını çıldıracak.

& Tamam oynatacağız zaten, plan bu mu?

- Hayır tabii ki, önceliğimiz Su, eğer Su'yu kurtardıktan sonra Dost hala dinleme cihazını anlamazsa aklımda onun hakkında çok güzel planlar var.

+ Tamam şimdi sadede gel artık, asıl plan ne?

& Bence de.

- Bir dakika bekleyin hemen geliyorum.

+ Hadi ama artık ne söyleyeceksen söyle.

- Tamam sakin, dediğim gibi geliyorum hemen.

Poyraz, elinde telefon feneri ile rafların arkasındaki gizli odaya girer. Oradaki ilk odadan yaklaşık 25 kilo ve 40 cm x 40 cm olan çelik kasayı zorlanarak eline alır. Merdivenleri yine zorlanarak çıkar ve sonunda salona getirir, sehpanın üzerine bırakır.

- Off ağırmış be.

+ Eee ne bu şimdi?

& Oğlum çağırsaydın ya yardıma gelirdim.

- Yok çıkarttım artık. Bu kasa Afracım.

Afra koltuktan ayağa kalkar ve Poyraz'ı alkışlar.

+ Vayy bee, tebrik ederim seni. Kasay-

& Tamam hadi boşu kesin artık. Ne yapacağız bu kasayla.

- Ateş haklı Afracım.

(Afra tam laf sokacakken, aklına Su'nun hala Dost'un elinde olduğu gelir ve daha fazla uzatmamak için susar.)

- Şimdi Ateş öncelikle senin bu pezevenk herife güven vermen gerekiyor. Bu kasa onun için.

& Aklıma bir şeyler geliyor bu kasayla ilgili ama sen önce planını tamamen anlat bakalım.

- Muhtemelen aynı şeyi düşünüyoruz ama anlatıyorum; sen bu kasayı Dost'a sanki benim yatak odamda bulmuş gibi götüreceksin. Ama tabii ki anahtarı olmayacak. Anahtarını kendisi yaptırsın.

30 DAKİKA SONRA...

& Alo.

• Söyle bakalım posta güvercinim benim. Baştan söyleyeyim Su için aradıysan onun yanında değilim.

& Yok onun için aramadım.

• Bu kadar kısa süre içerisinde bir şey bulduğunu sanm-

& Buldum, bilirsin söz konusu sevdiklerimin hayatıysa hızlıyımdır.

• Tamam boş yapma hadi, ne buldun.

& Celal'in odasında büyük ve ağır bir kasa buldum. Ama şöyle bir sorun var, kasanın anahtarı yok. Nereye baktıysam, aradıysam bulamadım.

• O zaman iyi bakamamışsın her tarafa. Ne oldu yer yarıldı içine mi girdi. Evin içinde bir yerlerdedir.

& Evin içinde bir yerde olsaydı Celal'de bulabilirdi di mi Dost? Ben kasayı sana getirsem sen anahtar yaptıramaz mısın?

Dost biraz düşünür.

& Valla sen bilirsin, ben bunun anahtarını bulamam, bulmam imkansız. Kasanın altında da beyaz bir sticker üzerinde kırmızı yazıyla plaka yazıyor.

KAYIP HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin