Güvendiğiniz dağlara kar yağdığında en güzel çare, dağ ile karı baş başa bırakmaktır.
- Şems-i Tebrizi
Poyraz, Afra'nın telefondaki konuşmasını duyduktan sonra Afra'ya karşı olan güveni yavaş yavaş sarsılmaya başlar. Hemen dış kapının önüne geçer ve sanki yeni gelmiş gibi kapıyı açıp kapatarak "ben geldim." der. Afra o telaşla telefonu "ben sizi geri arayacağım" diyerek kapatır.
+ Aa ne çabuk geldin. Niye zili çalmadın, açardım ben sana kapıyı.
- Evet sıkıldım tek başıma. Senin burada olduğunu hiç düşünemedim, o yüzden. Sen kimle konuşuyordun?
+ Bankadan aradılar ya, öyle önemli bir şey değil.
- Ne için aramışlar?
+ İşte kredi kartı satmak istiyorlarmış falan filan. Dedim ya önemli değil diye.
- Emin misin?
Afra, Poyraz'ın bu sorusundan sonra iyicene tedirgin olur ama yalan söylemeye devam eder.
+ Evet bir tanem eminim. Neden şüphe ettin ki?
Poyraz, Afra'nın hala bu kadar rahat yalan söylemesine karşı şaşkındır. Bozuntuya vermemek için inanmış gibi yapar.
- Yok şüphe değil ya, genelde dizilerde filmlerde hep böyle olur ya.
+ Nasıl olur?
- İşte banka aradı klişeleri falan.
Poyraz hafif gülümser:
+ Off Celal, korkuttun beni. Senin yüzünden kendimden şüphe ettim "acaba yalan mı söylüyorum." diye.
- Yok ya şaka yaptım.
+ Keyfin yerine gelmiş bakıyorum. Açık hava iyi mi geldi?
- Sorma sorma nasıl iyi geldi anlatamam.
+ Dalga geçme benimle, hadi yemek hazırladım otur sen masaya.
- Pek iştahım yok benim.
+ Evden çıkmadan önce sen söyledin yemek hazırlar mısın diye.
- Evet de işte, bir anda iştahım kaçtı.
+ Geç otur şöyle canımı sıkma benim, hazırladım o kadar. Aç aç nereye kadar. Kaç gündür doğru dürüst ağzına lokma girmiyor.
Poyraz istemeye istemeye masaya oturur.
- Tamam kızma oturdum.
+ Heh şöyle, biraz laf dinle ya. Bekle sen ben geliyorum.
- Tamam.
30 DAKİKA SONRA...
Saat akşam saatlerine yaklaşmıştır. Poyraz ve Afra yemeklerini yemişlerdir. Poyraz duyduklarından sonra Afra'ya karşı eskisi gibi değildir. Sadece o bir şey sorduğunda cevaplıyordur. Afra'da bu soğukluğun farkındadır ancak son zamanlarda Poyraz'ın yaşadığı travmalardan kaynaklı olduğunu düşünüyordur. Suskunluğunu bozmak için soru sorar:
+ Şu anda zihin okumak gibi bir gücüm olmasını çok isterdim.
- Neden?
+ Aklından neler geçtiğini çok merak ediyorum.
- İstemezsin bence.
+ Yok ciddi söylüyorum, çok merak ediyorum.
- Kafamın içinde kopan fırtınadan senin de nasiplenmeni istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...