Dost'u birden karşılarında gören Poyraz ve Afra ne yapacağını bilemez. Dost lafa girer:
• Kaç saattir buradayım ama beklediğimden uzun sürdü gelmeniz. Doğrusu biraz hayal kırıklığına uğradım.
Poyraz şaşkın bir ses tonuyla:
- S-Sen bunca zamandır neredeydin?
• Bunu az çok öğrenmiş olmanız lazım Halit hocamdan.
+ Hangi birini söyleyelim yaptığın şerefsizliklerin.
• Hoop, ağır ol biraz, Halit hocanın dedikleri doğru evet ama bazı kısımları eksik.
- Neymiş o eksik olan kısımlar?
• Zamanı gelince öğreneceksiniz. Şimdi gelelim benim buraya gelme amacıma; duyduğuma göre arkadaşlarınız bir Rus ucube tarafından kaçırılmış ve siz de muhtemelen bana bunu sormaya geldiniz. Doğru muyum?
- Evet, tam olarak bunun için buradayız ve biraz daha vakit kaybedersek arkadaşlarımız artık aramızda olmayacak.
• Aradığınız adamı ve yerini biliyorum. Şimdi gidip onu halledeceğiz ama siz önden atacağım adrese gideceksiniz. Benim bir kaç kişiyle konuşmam gerek. Olabildiğince kısa bir süre içinde yanınızda olacağım.
+ Ama-
- Afra, şimdi sırası değil, Ateş ve Su önceliğimiz.
+ Tamam ama bu iş burada kapanmadı Dost .
Poyraz ve Afra Dost'un verdiği adrese doğru yola çıkarlar. Afra ve Poyraz Dost'a güvenmekten başka çarelerinin olmadığını biliyorlardır ama Afra'da Dost'a karşı ekstra bir güvensizlik vardır. Bunu dile getirir ama Poyraz, mecburuz diyerek kestirip atar. Dost, Poyraz ve Afra'nın yanından kısa bir süreliğine ayrılır.
+ Hey! Nereye gidiyorsun?
• Bu sizi ilgilendirmez küçük hanım. Siz olay yerine yavaş yavaş gidin ben geleceğim.
Poyraz, Dost'un neden böyle bir şey dediğine anlam veremez.
- Sebep?
• Dedim ya; ufak bir işim var. Haftalar sonra ilk defa şehir merkezine gelmişim. Ziyaret etmem gereken bir yer var.
- Tamam ama unutma!
O Sırada İvan...
İvan Ateş ve Su'yu alarak depoya getirmiştir. Onları tam sandalyeye bağlarken Ateş ayılmaya başlar:
& Neredeyiz biz, Su nerede?
¤ Sakin ol, şimdilik iyi, arkadaşların gelirse daha iyi olacak.
& Burası neresi peki?
¤ Sizin arkadaşlarınıza attığım konum, onları burada kıskıvrak yakalayacağım sonra sizinle işim bitecek.
& Eğer içimizden birinin kılının tekine zarar gelirse seni kendi ellerimle o öve öve bitiremediğin balyozunla ezerim.
¤ Çok konuşma, bence sen arkadaşlarının gelmesi için dua et.
& Acaba onlar geldiğinde de bu kadar özgüvenli olabilecek misin.
¤ Sen bunu düşüneceğine, onlar gelince sağ çıkmayı düşün bence.
İvan lafını bitirir ve bir kaç telefon konuşması yapmak için arkadaki odaya geçer. Su yavaş yavaş ayılmaya başlar, Su'nun hareketliliğini gören Ateş:
& Buradayım Su, sakin ol. Geliyor Celal ve Afra.
* İyi misin?
& İyiyim iyiyim, sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...