Afra telefonu açar:
+ Alo Poyraz'ın yanından yeni çıktım, yanına geliyorum.
Afra telefonu kapatır ve arabasına doğru yönelir.
O Sırada İvan...
İvan görüşmeyi bitirir ve yüzüne telefon kapanır. Uçaktan eşyalarını alır ve arabaya biner.
Ankara...
Ateş annesinin ısrarına dayanamaz ve 1 gün daha tatilini uzatır. Poyraz'a telefon açar ve durumu bildirir:
- Alo?
& Naber Poyraz?
- İyidir, sizden naber?
& Biz de iyiyiz.
- Neler yapıyorsunuz? Ne zaman dönüyorsunuz?
& Tam dönerken aklıma annemlere uğramak geldi, hazır Su'da yanımdayken tanıştırmış oldum ben de. Biraz beraber vakit geçirdik, normalde kalmayacaktım, dün dönecektik ama annem ısrar edince bir gün daha kaldık. Bu akşam ya da yarın sabah erkenden yola çıkacağız.
- Aaa tamam çok iyi yapmışsınız. Annene ve Su'ya selam söyle.
& Baş üstüne. Sen de seninkine selam söyle!
- Gelince konuşacağız bu konuyu Ateş.
& Bak sen! Göreceğiz bakalım. Ben şimdi kapatıyorum telefonu, annem çağırıyor. Var mı buralardan bir isteğin?
- Canınızın sağlığı.
& Eyvallah görüşürüz!
(Ateş telefonu kapatır.)
İstanbul...
İvan otele giriş yapar, otelde ki kral dairesi onun için baştan sona yenilenip hazırlanıyordur. Bellboy valizleri otelin girişinden alır ve odaya götürür. İvan ise oda hazırlanana kadar otelin barında beklemektedir. Elinde votkayla etrafı gözlemektedir. Yanına bir tane sarışın, yeşil gözlü, tatlı bir hanımefendi oturur ve "Beyefendinin içkisinden olsun." diye barmene seslenir. İvan kadına dönerek "Yalnız bu içki size ağır gelmesin?" der:
➳ Sen Rus musun?
¤ Nereden çıkardın şimdi?
➳ Bilmem, sanırım önce saçınızın renginden, sonra aksanınızdan...
O sırada kadının önüne içkisi gelir. Bir yudum alır ve sohbetine kaldığı yerden devam eder.
➳ Şimdi tam emin oldum, Beluga diyorsunuz ha? Kalitelidir ama fazla geleneksel.
İvan kadının konuşmasından etkilenir.
¤ Bu kadar iyi bildiğinize göre siz de Russunuz sanırım? İsminizi bahşeder misiniz?
➳ Adım Yulia. Diğer sorunuza gelecek olursam; anne tarafı Rus. O yüzden bu kadar hakimim. Bu arada Beluga içmek yerine Stolichnaya içmenizi tavsiye ederim. Zamanının en iyisidir derler, hiç duymuş muydunuz?
¤ Duymuştum tabii ki, maalesef buralarda kolay bulunmuyor. Ama isterseniz ben daha yeni Rusya'dan geldim, oradan iki şişe getirdim şu anda valizimde bekliyorlar. Eğer isterseniz size de ikram etmek isterim.
➳ Uzun zaman olmuştu içmeyeli, teklifinizi değerlendirmek isterim.
¤ O zaman önden buyurun...
2 SAAT SONRA...
Poyraz Afra'yı arar:
- Nasılsın canım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...