Ateş ve Su'da güzel geçen bir günün ardından Afra ve Poyraz'ın yanına gelmişlerdir. Afra ellerindeki İvan'la ilgili olan tek dosyayı Ateş'e uzatır ve "İvan hakkında bulabildiğimiz tek şey." der. Ateş dosyayı eline alır, bir yandan Su'da Ateş'le beraber dosyaya bakar. Hala bu dosyayı neden bulup inceleyeceklerinden bihaberlerdir. Ateş sorar:
& Biz şu anda bunu neden inceliyoruz?
* Evet kapanmadı mı bu İvan konusu?
+ Biz konuyu kapatsak da İvan kapatır mı sizce? Celal adamların deposunu patlattı.
- Yalnız istemeyerek oldu hatırlatırım.
+ Ya neyse ne, sonuçta patladı o depo.
- Doğru, adamların dikkatini çektik bir kere.
+ Neyse konumuza dönelim, biz Celal'le Salih beyin yanına gidip ufak bir ricada bulunduk. Bize İvan hakkında dosyada gördüğünüz bilgileri verdi. Açıp bir bakın isterseniz.
Ateş ve Su dosyaya bakıp inceler. Bir süre sonra Ateş, Poyraz ve Afra'ya dönerek:
& Burada ki bilgiler çok yüzeysel değil mi? Afra'nın amcası da istese bulurdu bu bilgileri.
* Ben de Ateş'e katılıyorum.
+ Ben de öyle düşündüm zaten.
Poyraz'ın aklına birden amcasının evdeki odası gelir. Diğerlerine dönerek:
- Hemen geliyorum.
Poyraz salondan ayrılır, gizli odaya iner. Dosyaları karıştırır, dosyaları karıştırırken Abis dosyasına rastlar. Tam abis dosyasını çekip alacakken Dost'un dosyası düşer. Poyraz dosyayı kaldırırken bir fotoğraf yere düşer, eline alıp inceleyen Poyraz, amcasıyla Dost'un daha önce görmediği bir adamla olan gençlik yıllarından kalma bir fotoğraf olduğunu görür. Arkasında bir numara yazmaktadır. Poyraz bu fotoğrafı alıp cebine sıkıştırır. Abis dosyasını açar ve incelemeye başlar. Bir süre sayfaları çevirdikten sonra birden durup okumaya başlar. Dosyada İvan'ın bazı icraatlarından bahsedilmektedir. Poyraz okudukları karşısında şok olur. İvan tahmin ettiğinden daha tehlikelidir. Yaklaşık 50 kişilik bir depoyu tek başına basıp herkesin kafasına sıkıp depoyu patlatmıştır. Bu ve bunun gibi bir çok örneği vardır. Poyraz bunları okuduktan sonra yüz ifadesi değişir ve tedirgin olur. Bu dosyayı ve fotoğrafı alarak yukarıya diğerlerinin yanına çıkar.
O Sırada Afra...
Afra, Ateş ve Su ile konuşurken birden cebi titrer. Cebinden telefonunu çıkarır ve bakar. Arayan kişiyi görünce mutfağa geçer ve telefonu açar.
∞ İvan Abisten ayrılmış ve sizin peşinizde, dikkatli olun.
+ Nasıl ya?
∞ Duyumlarıma göre Abis'in başlarının canını sıkmış ve onu ihraç etmişler. O da bunu Poyraz'a yormuş. Önce Poyraz'ı sonrasında ise Abis'i yok etmek istiyor. Bir şeyler öğrenirsen haber ver.
+ Tamam.
Ve telefon kapanır. Afra hafif tedirgin bir ifadeyle mutfaktan çıkarken, salona geçmekte olan Poyrazla karşılaşır. Afra Poyraz'ın elindeki belgeleri görür, "Onlar ne?" manasında kafasını sallar, Poyraz içeriyi işaret eder ve beraber içeri girerler. Herkes birden Poyraz'a doğru bakar. Poyraz'ın biraz tedirgin ve gergin olduğu yüzünden okunmaktadır. Poyraz belgeleri masanın üzerine koyar. Okumalarını işaret eder.
O Sırada İvan...
İvan tuzağa düştüğü için öfkesinden köpürmektedir. Telefonunu çıkarır ve Victor'u arar, telefon bir süre çalar ve açılır:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...