Her gerçek altında bir acı barındırır, o acı zamanı gelince kapını çalar ve sen öylece bakakalırsın...
- Ata Onur Özdemir
Afra yavaş yavaş kendine gelmeye başlar, göz kapaklarını sersem bir şekilde aç kapa yapar. Kendisini güzelce döşenmiş bir evin içerisinde bulur. Sandalyenin üstünde, elleri ve ayakları bağlı bir şekilde, küçük bir odanın içerisinde duruyordur. Bir süre etrafa boş boş bakınıp nasıl bir yerde olduğunu algılamaya çalıştıktan sonra, "Kimse yok mu!" diye art arda bağırmaya başlar. En sonunda kapıdan içeriye "Kapa çeneni, bağırma" diyerek Dost girer. Afra, Dost'u karşısında görünce başta şaşırır, sonrasında Dost'a bakarak "Bunu yapanın sen olduğuna neden hiç şaşırmadım acaba!" der.
• Ben de senin verdiğin tepkilere şaşırmadım zaten.
+ Neredeyim ben?
• Evdesin.
+ Onu biliyorum, hangi ev?
• Herhangi bir ev işte.
+Neden getirdin beni buraya? Manyak mısın sen?
• Poyraz'a benimle uğraşmanın bedelini ödetmek ve benim olanı almak için.
Afra, Dost'un yüzüne anlamsız bir bakış atar.
• Ne bakıyorsun öyle?
Afra suskunluğunu bozarak:
+ Biz onunla dün gece ayrıldık. Benden şu anda nefret ediyor, benim için böyle bir risk alacağını düşünmüyorum. Hem gerçekleri öğrenmeye bu kadar yaklaşmışken o flashı sana getirecek mi zannediyorsun?
• Sizin aranızda sandığından daha büyük bir bağ var. Hem hatırlatırım, 1.5 sene komada kaldıktan sonra gözünü ilk açtığı andan itibaren yanında sen vardın. Ona sen destek oldun, sen ayağa kaldırdın onu. Bunları göz önünde bulundurduğumda, seni silmesi o kadar kolay gözükmüyor.
+ Görürüz onu. Benim hakkımda düşündüğü tek şey hain olduğum. Artık bunların bir önemi yok. Hadi ne yapacaksan yap bana, öldürecek misin, vuracak mısın. Başladığın işi bitir hadi.
• Daha zamanı var, sessizce otur ve bekle.
O Sırada İdil...
İdil, Poyraz'ın evinin önüne arabasıyla gelir. Poyraz o sırada onu binanın kapısının önünde beklemektedir. İdil Poyraz'ı görünce arabasıyla önünde durur. Arabadan inip Poyraz'ın yanına gelir:
- Niye geldin?
❧ Dost'un bu tavrının sebebi ne, flashın içinde ne vardı?
- Sahte flashtı kızım işte, boş beleş bilgiler vardı.
❧ Dost'la bugün otoparkta karşılaştım, benim arabanın oradaydı, beni gördü ve bana sanki hiçbir şey olmamış gibi normal davrandı.
Poyraz duyduklarından sonra Dost'un bu hareketine anlam veremez.
- Allah Allah, emin misin?
❧ Ben de anlamadım ki. Acaba istediği şeyi mi aldı?
- Hiç zannetmiyorum, flashın içindeki bilgiler tekti fakat Halit hocanın evinde o flasha benzer bilgiler buldum ve aldım. Bu ikisi harici ulaşabileceği bir yer yok bence.
❧ Halit hoca mı, onun ne alakası var?
- Uzun hikaye, şimdi sırası değil.
❧ O zaman ne oldu bu adama durup dururken?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...