Su gözlerini hafif hafif açmaya başlar. Tam kendine gelir ve birden karşısında ona bakmakta olan Dost'u görür. Önce hayal gördüğünü zanneder, gözlerini ovuşturmaya çalışacakken ellerinin hareket etmediğini anlar ve yere doğru bakar, elleri bağlıdır. Sonra bitkin bir ifadeyle Dost'un yüzüne bakar:
* Neredeyim ben?
• Benim yanımda.
* Senin yanında ne işim var?
• Senin o salak sevgilin çenesini 2 dakika tutamadı, ve ona verdiğimiz kimliği ve imzalattığımız sözleşmeyi hiçe saydı.
* Ne yaptı ki?
• Poyraz'a öttü, eskiden ne yaptığını ve seninle alakalı 1-2 detay verdi.
* Peki sen bunları nerden öğrend-.
(Dost bunun sonunun nereye gideceğini anlar, panikle Su'nun lafını böler ve sinirlenir.)
• Konumuz bu mu şu an cidden? Benim kim olduğumu unutuyorsun galiba, ben yıllarımı bu işlere verdim. Sizin gibi yeni yetmelere pabuç bırakacak adam mıyım ben.
(Su bu çıkışa anlam veremez ve boş boş Dost'un suratına bakar.)
• Bir süre burada benim misafirimsin. O sevgilin olacak salak ne zaman bana gelip yediği haltları anlatır bir çıkış yolu bulur anca o zaman seni salarım.
Dost odadan çıkar ve kapıyı kilitler.
1 GÜN SONRA...
Ateş sabah Su'yu arar ama ulaşamaz, Poyraz'ın yanına gider:
& Su veya Afra'dan haberin var mı Celal?
Poyraz şaşkın bir biçimde cevaplar.
- Afra marketten tek dönmüştü, Su ailesinin yanına gideceğini söyleyip yanından ayrılmış. Afra'da erkenden eve uğramak için çıktı. Niye sordun ki ?
& Su'ya ulaşamadım, ikisi beraberse bir öğreneyim de içim rahat etsin diye dedim. İçimde kötü bir his var. Su daha önce hiç böyle bir şey yapmazdı.
Poyraz rahat bir tavırla:
- Hemen aklına kötüyü getirme. Bekle biraz daha işi uzamıştır belki.
Ateş, Poyraz'a hak verir.
& Haklısın dostum, uzun zaman sonra onu bulunca fazla merak etmem doğal herhalde.
2 SAAT SONRA...
Afra Poyraz'ın evine gelir, kapıyı çalar. Kapıyı Poyraz açar. Hoş geldin diyip Afra'ya sarılır ve içeri alır.
+ Hayırdır Celal ne bu hareketler?
- Ne yaptım gene?
+ El kol hareketlerine dikkat et, kırmayayım.
- Hayda, kim bilir gene neye takıldın acaba , neyse sustum.
+ Aferin az laf dinle şöyle.
İkili atışırken Ateş sesleri duyar ve yanlarına gelir:
& Afra hoş geldin.
+ Hoşbuldum.
& Su'dan haberin var mı acaba? Sabahtan beri ulaşamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...