32. Öfkeyle Kalkan Zararla Oturur!

23 3 0
                                    

⊙ Poyraz'ın evine mi girdi? Sebep ne biliyor musun?

∝ Efendim sebebini bilmiyorum ama en son sizle konuştuktan sonra Poyraz'ı öldürmek istediğini söylüyordu.

⊙ Poyraz İvan'a ne yaptı da öldürmek istiyor? Yoksa düşündüğüm şey mi?

∝ Evet efendim, tam olarak düşündüğünüz şey. Önce ifşa oldu, şimdi ise o depodaki patlamayı Poyraz yaptığı için onu öld-

⊙ Tamam Victor kes, anladım. Gözün üstünde olsun. Birisine bir şey yapmasına izin verme.

∝ Peki efendim siz nasıl isterseniz.

Elizabeth telefonu "İvan'la ben bir konuşayım." diyerek kapatır...

O Sırada Ateş ve Su...

Ateş, Su'yu Galata Kulesinin önüne getirmiştir. Amaçları kuleye çıkıp beraber güzel bir yemek yemektir ancak ortam o kadar kalabalıktır ki, iğne atılsa yere düşmezdi. Su başta kalabalığı görünce vazgeçmek ister, Ateş ise tepeye çıkma konusunda ısrarcıdır.

* Ateş şu kalabalıkta sıra beklersek korona oluruz farkında mısın?

& Ya yok olmayız merak etme. Hem sen daha önce Galata Kulesine geldin mi?

* Yok gelmedim. Yani geldim de hiç çıkmadım.

& Tamam o zaman bugün çıkalım, ben de çok merak ediyorum. biraz bekleyeceğiz ama olsun.

* İşte ben de diyorum ki; boş ver başka zaman tekrar geliriz o zaman çıkarız olmaz mı?

& Olmaz efendim, hem yarına çıkacağımızın ne garantisi var. Hadi beni kırma da gel bekleyelim.

* İyi peki hadi bakalım bekleyelim. Bak sırf sen istedin diye he, haberin olsun.

& Biliyorum zaten beni kıramayacağın için bu kadar istedim ya.

* 30-45 dakika sıra beklemeye razısın yani.

& Yanımda sen varken sıkılmam, rahat ol.

* Peki bekleyelim o zaman...

O Sırada Afra ve Poyraz...

Afra, Poyraz'ı kahvaltı ısmarlamak için sahile götürmüştür. Poyraz önce şaşırır:

- Seni eve bırakmaya gitmiyor muyduk ya?

+ Evet öyle yapacaktık da, sen oradan sonra eve tek gidip bir de yine tek başına kahvaltı mı yapacaktın?

- Evet, ne var ki bunda?

+ Yok olmaz öyle şey. İçime sinmedi.

- Ya şimdi aklıma bir şey geldi de, söylesem mi söylemesem mi bilemedim.

+ Söyle söyle, çıkar o ağzındaki baklayı bakalım.

- Kızmayacaksın ama söz mü?

+ Hadi Celal!

- Sen sanki benimle takıla takıla biraz romantikleşmeye mi başladın?

Afra başta şaşırır, sonra yalancıktan öksürür ve durumu toparlamaya çalışır:

+ Yoo ne alaka? Hadi hadi çok konuşma da ne yiyeceksen onu söyle.

Poyraz sırıtarak:

- Tamam ben cevabımı aldım.

+ Ya hadi bırak şimdi boş yapmayı da şu İvan olayını konuşalım.

- Onun hakkında konuşulacak bir şey kaldı mı?

KAYIP HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin