19. Çember Daralıyor!

16 4 0
                                    

Tam da Dost'un tahmin ettiği gibi plaka Afra'nın arabasının plakası çıkar. Dost artık Afra ve Poyraz'ın, Su'yu kendi taraflarına çektiklerini düşünmeye başlar. Hemen Su'yu yoklamak için telefonla arar. O sırada ise Afra, Poyraz ve Su arasında;

* Dost arıyor beni. Ne yapmam lazım açayım mı?

- Sakın panik yapma, gayet sakin bir şekilde konuş. Bizimle anlaştığını bozuntuya vermemeni söylememe gerek yoktur herhalde.

Afra, Poyraz'ı onaylar gibi kafasını sallar. Su telefonu açar;

• Alo, Su nasılsın?

* Ne oldu? Ateş'i ne zaman vereceksin. Bak o kadar istediğini yaptım. Ne olur artık Ateş'i bırak!

• Sakin sakin vereceğim Ateş'i. Dosyaları okudum, ama sanki bir dengesizlik var bu dosyalarda, tam değil eksik ve birkaç bilgi çok alakasız gibi. Senin bir ilgin var mı?

(Su panikler, hemen telefonun mikrofonunu kapatıp Afra ve Poyraz'a söyler.)

* Bir şeylerden şüpheleniyor.

+ Hayda. Ne yapacağız şimdi? Celal senin aklında bir şey var gibi.

O sırada Dost;

• Aloo! Aloo! Sesim geliyor mu Su?

- Su, ikili oynaman gerekiyor. Biraz riskli ama elimizdeki tek şans bu. Sen şimdi Dost'a buluşmak istediğini söyle. Ben sana anlatacağım ne yapacağını.

Su telefona geri döner;

* Aloo! Ses kesildi bir anda sesim geliyor mu şu anda.

• Geliyor geliyor. Ee sana bir soru sordum.

* Sana çok önemli anlatacaklarım var.

• Ne?

* Telefonda anlatamam çok önemli, Afra ve Celal hakkında. Yarım saat sonra yanına gelirim uygun mu?

• Saçmalama, istihbarat binasına sürekli sürekli gelemezsin. Her zamanki sahile gel.

* Tamam çıkıyorum şimdi orada görüşürüz!

Dost başta biraz inanır gibi olur ancak telefon görüşmesi ortasında olan ani kesinti onu şüphelenmeye iter. Ama yine de Su'ya bir şans vermek ister.

(Poyraz ise o sırada Su'ya planı anlatmaya başlar.)

- Şimdi bak şöyle yapacağız; sen Dost'la buluştuğunda, bizim seni istihbarat binasının önünde yakaladığımızı ve sana anlaşma teklif ettiğimizi söyleyeceksin.

+ Celal saçmalama, kız Ateş'i alamaz ki o zaman.

- Ya bir durun beni dinleyin. Bana güvenin, aklımdakini söyleyeyim sonra tartışırız.

* Tamam hadi hızlı ol yarım saate sahilde olmam lazım.

- Sonra, sen o teklifi kabul ettiğini, Dost'a sadakatini kanıtlamak için, sanki bizim yanımızdan bilgi alıp ona söylemek için teklifi kabul ettiğini söyleyeceksin. Yani kısacası hala Dost'un adamı gibi görünüp bize Dost'tan bilgi getireceksin.

* Peki böyle yaparsam Ateş'i verir mi ki?

- Sadakatini kanıtlamış olacaksın, o yüzden vereceğini düşünüyorum. Ama tabii ki bizim hakkımızda da asla gerçek ve önemli bilgi vermeyeceksin!

* Tamam deneye-

+ Celal iki dakika şöyle gelir misin?

- Tamam.

KAYIP HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin