Asansörün halatı gevşemiştir ve aniden aşağı doğru esnemiştir. O anlık esnemeyle, Afra kafasını çarparak bayılmıştır.
10 DAKİKA SONRA...
Tanıdık bir yüz Poyraz'ın amcasının evindeki işini halledip asansörü çağırır, asansör büyük bir hışımla oraya gelir fakat asansörde yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu anlamıştır. Asansörün kapısını açar ve karşısında Poyrazla Afra'yı görünce şaşırır. (Evet tam da tahmin ettiğiniz gibi, bu yüz Poyraz'ın amcasının yoldaşıdır. Eve, Poyraz'a ve amcasına bu suikastı düzenleyenler hakkında bilgi aramak için gelmiştir.) Hemen Poyraz'ı ve Afrayı alıp eve götürür. Durumlarını kontrol eder ve telaşlanacak bir şey olmadığını anlayınca kamera kayıtlarını siler. Evde kendine ait olan bütün eşya ve delilleri yanına alarak evden çıkar.
1 SAAT SONRA...
Poyraz'ın gözleri yavaş yavaş açılıp kapanmaya başlar, kendine gelmeye çalışırken puslu bir şekilde, yan koltukta yatan Afra'yı görür. Gözlerini biraz ovuşturduktan sonra, "neredeyim ben" diye sorgulamaya başlar. Tekrardan yan koltuğa baktığında bu sefer Afrayı fark eder ve hemen yanına doğru koşar. Telaşlı bir şekilde Afra'nın başucuna oturur, nabzını kontrol etmeye ve Afra'yı dürtmeye başlar.
- Afra kalk! Afra iyi misin? Afra kendine gel!
Afra hala ayılmamıştır.
- Afra, Afra, Afra, kalk, kalk...
Afra, yavaş yavaş ayılmaya başlar. Gözünü hafif hafif kırparken Poyraz'ı görür dibinde, Poyraz koca koca gözleriyle ona bakmaktadır. Afra, Poyraz'a destur diye bağırır ve bir tokat patlatır.
- Ahh ne yapıyorsun be!
+ Geri bas lan, asıl sen ne yapıyorsun, burnumun dibine girmişsin.
- Ne demek ne yapıyorum? Hiç bilmediğin bir yerde 2.80 uzanmış baygın yatıyorsun, seni ayıltmaya çalışıyorum ve tokat yiyorum gerçekten harika ya, iyilikte yaramıyor arkadaş.
+ Anaaa doğru, hakikaten biz neredeyiz, ben en son asansördeyiz diye hatırlıyorum. Ondan sonrası ben de yok. Bir de kardeşim pembe dizide miyiz? Dibime girmeler falan sen hayırdır? Gidip bir yerden su bulup döksene!
- Bir daha iyilik falan yok sana. Şurada seni kesseler sadece izlerim artık.
+ Abartma be sen de! Neresi burası?
- Hiçbir fikrim yok. Az etrafa bakalım neredeymişiz öğrenelim. Belki fikir sahibi oluruz.
Poyraz evi karıştırmaya başlar ve Afra'da ona yardım eder. Aradan 5 dakika geçer, Afra bir resim bulur, Poyraz'ın yanına gelir ve gösterir.
+ Bak ne buldum, bu sensin galiba.
Poyraz resme bakar, kendini görür. Anımsamaya çalışır ama aklına bir şey gelmez.
- Evet, bu benim galiba ama inan bana ne zaman, nerede ve nasıl çekildiğim hakkında bir fikrim yok. Sanırım bu fotoğraf hakkındaki tek tahmin ettiğim şey; benim yanımdaki kişinin amcam olduğu.
+ Amcanda ne tatlı adammış, Allah taksiratını affetsin.
Kısa bir süre sessizlik olur sonra Afra konuşmaya devam eder.
+ O zaman burası amcanın evi oluyor, yani bizim aradığımız ev.
- Hadi ya şaka yapıyorsun?
+ Dalga geçme be! İyi ki bir şey söyledik ha.
- Tamam be kızma, Allah'ın Sivaslısı ama bu yaptığın ibretlik tespitleri çok dillendirme bak başına bela açarlar sonra haberin olsun.
+ Celal az daha konuşacak mısın yoksa gideyim mi ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...