Herkese merhabalar, öncelikle belirtmek isteriz ki; bu bölüm hikayemizin bir devam bölümü değildir, 27.bölümden 48.bölüme kadar ilk kitap için yapmış olduğumuz planlamalardır. Burada görmüş olduğunuz içerikler tamamen ham haliyle aklımıza geldiği ilk şekilde yazdığımız bölüm taslaklarından oluşmaktadır. Burada yapılmış ya da revize edip değiştirdiğimiz taslaklar da bulunmaktadır. Özellikle bazılarınızın çok merak ettiği o gizli notlar kısmı da tam olarak burasıdır. Tabii ki burada yer alan içerikler içerisinde sadece ilk kitap için değil, ikinci kitap için de planlarımız bulunmaktaydı. Ancak, siz de tahmin edersiniz ki; bunları sizle paylaşmamız şu an için mümkün değil. Keyifli okumalar dileriz.
✅ işaretinin anlamı: Uygulanmış içerikler ya da revize edilerek entegre edilmiş içerikler...
🔄 işaretinin anlamı: Fikre sadık kalarak tamamen değiştirilmiş içerikler ya da iptal edilmiş içerikler...
BÖLÜM ÖZETLERİ:
NOT: Bölüm özetleri içerisinde yapılan her planlamalar güncel bölümler ile eşleşmeyebilir.
27.Bölüm(Antep Edition)
Afra ve Poyraz Dost'un adamının yanına gidip Dostla alakalı son delilleri alır ve eve dönerler. Ateşler o sırada eve dönmüştür. Durumu anlatırlar, plan yaparlar Su Afra'nın amcasına gitmeyi teklif eder. ve Afra'nın amcasının yanına yani karakola giderler. Orada İvan ile karşılaşırlar İvan sahte bir olay söyler ve Poyraz'a ne olduğunu sorar ve Poyraz söylemez, İvan hatırı sayılır tanıdıklarım var eğer lazımsa araman yeterli der yanlarından ayrılır. Poyraz Afra'nın amcasının yanından boş döner ve İvan'ı utana sıkıla arar ve yardım alır, İvan tanıdıklarını devreye sokar ve Dostla alakalı sağlam bir delil bulur ve Poyraz'a bunu sunar. Poyraz yavaştan güvenir.(✅)
28.Bölüm
İvan Poyraz'ın güvenini kazanmıştır. Poyraz delilleri verdiği için İvan'la gelişmeleri paylaşır ve İvan'ı da bu olaya dahil eder. İvan delille beraber ekibe katılır ve orda Ateşlerle tanışır. (Delil: İvan'ın delili pek bilinmeyen bir yerde çalışmadığı zannedilen bir mobese ye Dost'un aracı takılır. Bu ıssız bir depoya girerken görülür ve hala orada olduğu düşünülür çünkü araç geri çıkmamıştır.) İvan'la birlikte poyrazlar bu depoya gider. İvan orada sahte bir Dost'un naklini hazırlar fake bir dost koyar çatışma sırasında Ateş'i kaçırır. bölüm biter.(✅)
29.Bölüm
Ateş ve İvan yüzleşmesi gerçekleşir. Çetenin bazı sırları ortaya çıkar. Ateş'in Dost'a konuştuğu ortaya çıkar. İvan bunu üslerine bildirir. O sırada Ateş'in kaybolduğunu anlayan Poyraz önce İvan'ı arayıp sorar. İvan renk vermeden bilmediğini ve yardıma geleceğini söyler. Ateşi depoda bırakır. Ateş bir yolunu bulur ve depodan kaçar bölüm sonunda İvan Ateş Poyraz karşılaşır.(✅)
30.Bölüm
Ateş İvan ve Poyraz arasında yüzleşme gerçekleşir. Poyraz İvan'ın kimliğini öğrenince şok olur ve kendini onu aralarına soktuğu için büyük bir üzüntüyle kalır. Bir süre içine kapanır, Afra ona destek olur ve Poyraz İvan'a karşı bir hamle yaparak ona mesaj verir. İvan öfkeden deliye döner. Bölüm sonunda Dost'la alakalı minik bir girizgah yapılır. Poyraz patlamanın olduğu günü hatırlar.(✅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HAYAT
General FictionMeydana gelen bir patlamanın ardından hayatındaki tek varlığı olan amcasıyla birlikte kimliğini ve hafızasını kaybeden 23 yaşındaki Poyrazın, gerçek kimliğini bulmak için çıktığı yolda başına gelenler ve birbirinden ağır sırlarla mücadelesini anlata...