Wanna Fuck? -1-

10.8K 1.1K 26
                                    

تو کلاب نشسته بودم و خودمو با نوشیدنیاش مشغول کرده بودم. صدای بلند موزیک و دختر پسرای مست دورمو گرفته بودن.
یکم اونورتر رز مشغول زدن مخ یه پسر خوشتیپ بود. احتمالا مص همیشه میخاست از بفاک دادنش لذت ببره. چطوری؟؟ اینطوری...
(رز هر وقت با من میومد کلاب ی پسر جذابو انتخاب میکرد و با هم اتاق میگرفتن. رز اون پسرو تا مرحله ی سکس هورنی میکرد و دقیقا قبل از اینکه اتفاقی بیفته می‌پیچوندش و فرار میکرد و اون پسر بدبختم تو خماری میموند و درد میکشید. انگار کرم درون رز با این حرکت خیلی حال میکرد. هر چند من همیشه بهش میگفتم که سر همین کصخل بازیات یبار بگا میری...)
بارمن به سمتم خم شد.
-چه نوع نوشیدنی براتون سرو کنم، قربان؟
نگاهی به تیپش انداختم. یه جلیقه ی مشکی همراه پیرهن سفید پوشیده بود و پاپیون قرمزش خنده دار بود.
پیک خالیمو به سمتش هل دادم.
-یچیز بریز که مستم نکنه.
سرشو تکون داد و سمت بطری های نوشیدنی رفت.
ساعت مچیه طلاییمو نگاه کردم. 9:58 دقیقه...
پوزخند زدم.
(فکر کردی بعد از همه ی اون کارا بازم به دامت میفتم کیم؟ هع.. اشتباه کردی. اون شب وقتی اون بلاهارو سرم اوردی غرورمو له کردی و حالام باید منتظر نتیجش باشی.)
دیکم هنوز مص صب سفت بود ولی دردش کمتر شده بود. مطمعن بودم فقد ینفر میتونه حالمو خوب کنه و مطمعنا اون ادم کیم لاشی نبود.
رزی از صندلی کنارم بلند شد و دست پسرو گرفت. بهم چشمک زد.
-من و مینگی یکم کار داریم. بعدا میبینمت کوکی...
بیحوصله سر تکون دادم و دوباره رومو برگردوندم.
بارمن لیوان پایه بلندو روی میز گذاشت.
-بفرمایید قربان.
با دیدن مانیتو اخمام تو هم رفت. از هر چیزی بیشتر از همه از طعم لیمو بدم میومد و اون احمق برام مانیتو اورده بود‌.
لیوانو پس زدم و پول نوشیدنیارو دادم.
-جس کجاست؟
بارمن با تعجب نگام کرد.
-منظورتون جسیکاس؟
بیحوصله سرمو تکون دادم.
بارمن که دید حوصله ندارم سریع جواب داد.
-نونا امروز مشتری قبول نمیکنه و تو دفترشه.
پوزخند زدمو کیف پولمو برداشتم.
-من برای جس هر کسی نیستم.
______________________________________

______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

فیکمون جسیه سکسی رو کم داش👅👅💦

Sexy Master 🍷💙•VkookWhere stories live. Discover now