Amore Mio 35

3.6K 141 32
                                    

Tengku Rayden masuk ke dalam markas mereka berlima.Aura membunuh dirasai di dalam markas itu.

"Where are they?.."soal Tengku Rayden.

"In the torment chamber.."balas Erfan.

"Take them out now.."Tengku Rayden berjalan ke arah hadapan bulatan.

Selang beberapa minit Erfan dan anak- anak buah mereka mengheret seorang lelaki dan dua orang wanita.

"Open.."arah Ezrieq.Erfan dan dua orang lagi menarik bag hitam yang menutup kepala setiap mangsa mereka.

Tujuan bag itu untuk menyeksa mangsa-mangsa mereka.

Sebaik sahaja bag itu terlepas dari kepala mangsa-mangsa.Mereka tercunggap-cunggap mencari udara.

"Korang buat apa hah?Lepaskan aku lah!!.."jerit seorang wanita.

"Qyss..."lirik seorang lelaki berusia memanggil anaknya.

Guess what gais?

Qyssara memandang ke arah suara yang memanggilnya.

FLASHBACK

"Korang dah buat apa hah?Lepaskan I lah!!.."Qyssara meronta-ronta.

"Ehh kau ni tak boleh diam sikit ke memekak kau tahu tak?.."marah Ezrieq.

"Padan muka biar pekak terus telinga korang ni dengar suara I menjerit.."

"Ikut suka hati kau lah minah.Kitorang malas nak layan kau.Suara dahlah macam katak panggil hujan..."kutuk Hazim.

"You ni kan!!..."marah Qyssara.

"Kau masuk cepat.."Ezrieq menolak Qyssara ke dalam ruang kereta.

"Korang nak buat apa hah?Lepaskan I lah!!.Kereta I kan sana lah.."Qyssara cuba untuk melepaskan diri.

"Sorry miss.."gelak Hazim.Hazim membuat isyarat mata terhadap salah seorang anak buahnya.

"Do as in the plan.."arah Hazim.

"Yes sir.."

"Buku akan bertemu ruas nanti.."smirk Ezrieq.

Qyssara P.O.V

"Lepaskan I lah korang nak buat apa ni hah?!!!.."jerit Qyssara.

"Can you just shup your mouth?!.." tempik salah seorang anak buah The Black Assasin.

"It's my mouth not your mouth!.."balas Qyssara kembali.

"Ouh I know how to keep you quiet. What do you say looking back?.."

Qyssara mendengar kemudian melihat seat belakang kereta itu.

Qyssara tersentak dan menjerit..

"What you did to my parents?!Let me go!...."

"Noisy!!.."Qyssara hanya dapat mendengar perkataan itu sebelum semuanya menjadi gelap gelita.

"Shut up at last.."decit salah seorang anak buah The Black Assasin sambil memegang kayu besbol.

END FLASHBACK

"Daddy!!..."

"Mommy!!.."

"Lepaskan daddy dengan mommy I lah!!.."Qyssara menjerit seperti orang gila.

"Korang nak buat apa hah?!!.."

"Lepaskan bini dengan anak aku lah!!.."tengking Tan Sri' Uthman.

"Korang ni mesti miskin kan sebab tu main culik-culik orang bodoh!!.."gelak Datin Sri' Jihan.

RaydenAmelda:Amore Assassino [C]Where stories live. Discover now