Bab57 uhh! melepas

15.5K 210 8
                                    

Daun pintu itu di tolak dengan perlahan-lahan, Ayash masuk terhendap-hendap, risau membangunkan isterinya yang tidur pulas itu. lalu pintu itu di tutup kembali. dia mendekati katil yang menempatkan Qisyah.

lama dia pandang wajah Qisyah yang baru sahaja bergelar isterinya. tak sangka keputusan yang kelam kabut itu menghalalkan mereka berdua. walaupun dia tidak tahu apa status hubungan mereka saat itu, kekasih pun tidak, apatah lagi tunang.

cantik! wajah cantik ini tidak pernah berubah pada pandangan matanya. terlihat natural dan cukup terjaga rapi dari jerawat. rambut poni depan yang terjatuh di mata itu di ketepikan dengan jarinya. dia melabuhkan ciuman lembut di atas dahi isterinya itu.

anak matanya membesar sedikit, terkejut dengan Qisyah yang tiba-tiba terjaga. bayangkan baru nak curi-curi cium tapi kedapatan.

"Err....A..abang ganggu Qisyah ke ?...." Qisyah hanya berdiam diri sambil merenung ke dalam anak mata suaminya. perlahan-lahan Ayash bangun dari posisinya yang terlalu dekat dengan Qisyah.

"Qisyah marah ke abang keluar tadi ?" Soal Ayash ingin tahu, melihat Qisyah tak menjawap, mesti ada yang di pendamkan oleh gadis itu.

"suka hati abang lah, Qisyah malas nak ambik tahu!" jawapnya dengan dingin. Qisyah menukar posisi tidurnya dengan membelakangkan suaminya.

"tak baik tidur membelakangkan suami..." tegur Ayash. bahu Qisyah yang telanjang itu di tarik dengan perlahan sehingga membuat Qisyah terpaksa memandang Ayash semula.

Ayash berdehem, menghilangkan rasa janggalnya. melihat Qisyah yang hanya mengenakan singlet tidur yang tipis sehingga menampakkan lurah dadahnya dan puting payudara nya di sebalik kain tipis berwarna pink lembut. terus terasa seperti ada renjatan elektrik yang mengalir di seluruh tubuh badannya saat ini, sehingga menaikkan hawa nafsunya.

"Abang nak apa lagi?...Qisyah penat lah! nak tidur!.." dia memandang dengan jengkel. dah lah tinggalkan isteri di malam pertama kahwin!

"kenapa pakai baju macam ni ? tak sejuk ke ?" Usik Ayash. berharap sejuk juga hati isterinya.

Qisyah baru ingat dengan bajunya. cepat-cepat dia menutup lurah dadahnya dengan selimut. uhk! Qisyah lupa dia sudah kahwin dan satu bilik dengan Ayash. dia sudah terbiasa dengan baju tidur seperti itu.

"Apa ni! tengok-tengok!" berkerut kening Qisyah menahan malu.

"Aih? tengok pun tak boleh ? abang kan suami Qisyah?....." Ayash memperingatkan Qisyah. sengaja dia mendekat dengan isterinya itu.

"A..abang...nak buat aa..apa ni ?..." Qisyah tak tau nak golek ke mana, ke tepi pun tak boleh. habis tubuh munggilnya di tindih oleh Ayash.

"nak tuntut hak abang....." Ujarnya dengan selamba. rambut poni yang jatuh di atas dahi itu di ketepikan. terkebil-kebil Qisyah di buatnya.

Haa?

tuntut ?

"tun....tuntut apa ?....." Soal Qisyah dengan blur.

"tuntut ni...." Ayash melabuhkan ciuman di bibir munggil itu. dia pun tidak tahu kenapa dengan dirinya sekarang ini, tak seperti biasa.

tidak ada jawapan dari bibir itu. Qisyah tak marah?

mereka bertentang mata buat seketika. dengan bantuan cahaya dari lampu tidur yang berada di tepi katil itu menerangi wajah mereka berdua dengan jelas di atas katil itu.

perlahan-perlahan Ayash menindih tubuh munggil itu, serentak dengan itu dia melabuhkan ciuman hangat di bibir yang menjadi tatapan nya saat ini.

Qisyah memejam matanya dengan erat. apabila merasa bibir nya basah dan di paut lembut oleh lelaki yang baru sahaja bergelar suaminya.

ukh! jantung seperti nak terlompat keluar. dulu dia berani usik Ayash seperti ini, tapi entah kenapa malam ini membuatkan dia seakan-akan kaku dan tak boleh bergerak dari tempatnya. sebab kali ini, bukan dia yang mulakan, tapi Ayash.

semakin lama, semakin dalam ciuman itu. dan Ayash bertindak lebih berani. tangannya perlahan-perlahan menjalar di tubuh badan munggil itu. dia cuba meramas buah dada yang muat-muat di tapak tangannya.

baru nak feeling lebih, Qisyah menolak dadah bidang Ayash. Ayash melepaskan tautan bibir mereka.

"kenapa ?....." Soal Ayash separuh berbisik, lembut sehingga menusuk ke dalam kalbu, terasa seperti ada kupu-kupu berterbangan dalam perutnya.

"Er.....Qi...qisyah tak dapat bagi abang...." Ujarnya dengan jujur, hujung bibirnya di gigit lembut. segan sebenarnya.

"kenapa ?....." Soal Ayash lagi. tapi dia dapat agak kenapa Qisyah tak dapat bagi haknya yang satu itu.

"Er...mmm....Qis..Qisyah period....."Ujarnya dengan perlahan. rasa serba salah dengan suaminya, harap suaminya mengampuni dirinya malam ini.

Ayash tersenyum. ubun-ubun isterinya di usap dengan lembut.

"okey takpe....kita rehat dulu,...." Ayash menukar posisinya berbaring di samping isterinya. tangannya memeluk pinggang ramping Qisyah.

Qisyah mengangguk saja, lagi pun dia penat juga, penat bersanding tadi tak kunjung hilang. tak lama kemudian mereka pun terlelap bersama.

ukh! melepas! takpe lah bukan rezeki korang malam ni hihihi.
























Ustaz KuWhere stories live. Discover now