Čtyřicátá šestá kapitola

15 2 0
                                    

"Zrovna tebe hledáme!" podívala se Alia na Mayu, do které právě málem narazila, když zahnula do dlouhé chodby. Ta ji ovšem odpověděla tím, že její drobná ručka přistála na dívčině obličeji a to takovou silou, že nevěsta pod jejím nárazem pootočila hlavou a plesknutí se neslo v ozvěně chodbou.

"Co se stalo?" chytla se Alia za bolavou tvář o nevěřícně, se slzami bolesti v očích se na svoji skorošvagrovou podívala. V tu chvíli se za Aliou objevil i Kush a upřel na dívky nechápavý pohled..

"Jak jsi mu to mohla udělat?!" obořila se na ni dívka a ukázala prstem na svého bratra.

"A  jo, toto," protočila Alia skoro oči. Musela uznat, že se s tím ona sama vyrovnala celkem rychle a už to nebrala jako velký problém. Ostatní ovšem byli jiného názoru. Nejspíše to bylo tím, že ona věděla, jak to ve skutečnosti je a s přáteli měli plán, jak to vyřešit. A i kdyby to nevyšlo, tak pořád měla Kushe. Ovšem bylo by fajn, kdyby to vyšlo a k tomu potřebovali od Mayi pomoc.

"Mayo, uklidni se, prosím" pokusil se Kush zasáhnout do hovoru.

"Ty se do toho nepleť. Je jasné, že ty nic řešit nechceš. Vždy se jen necháš táhnout proudem. Nesnášíš konfrontace i se svatbou si souhlasil jen proto, aby ses už nemusel hádat s rodiči!" osočila se na Kushe mladší sestra. Ten na ni zůstal jen nevěřícně zírat. Takovou ji neznal. Co jeho paměť pamatovala, tak jeho sestra byla ten nejusměvavější človíček na světě a nikdy ji nic nedokázalo naštvat. Občas ji něco rozesmutnilo, ale takto naštvanou ji v životě neviděl. A nechtěl věřit, že za tím je jen jeho zrušená svatba.

"Mayo, co se ti stalo?"

"Co by se mi stalo? Tvoje svatba se mi stala!" prskla mu do obličeje a svůj pohled zase upřela na Aliu a z očí ji začali téct slzy rozčílení, zoufalství a zmatku. "Strašně si mě zklamala. Byla jsi pro mě jako sestra! Měla jsem tě ráda. A myslela jsem, že ty máš ráda i nás. Navíc vám to s Kushem strašně slušelo! A ty se mezi tím taháš s někým jiným! Chceš se provdat do naší rodiny a už před svatbou mého bratra podvádíš! Opravdu jsem doufala, že budeme rodina. Ale ty si to musela všechno zkazit!" 

"To bude dobré," Kush došel až k své malé sestře a pevně ji objal. Ta se mu jako hromádka neštěstí sesypala do náruče a začala mu plakat do ramene.

"Všimla sis těch Kushových fotek?" zeptala se jemně Alia. Možná na to nešla nejlépe, ale nějak se potřebovala dostat k jádru pudla.

"To do toho vůbec netahej!" vyjela na ni opět Maya, ovšem nyní s menší razantností.

"Jak, že to do toho nemám tahat? Vždyť na těch fotkách šel zjevně od nějaké cuchty. A to včera ráno!"

"Kdo ví, co na těch fotkách bylo."

"Rozhodně bych ji cuchtou nenazval," ozval se zpoza sestřiny hlavy Kush, ale ani jedna z dívek jej v tu chvíli nebrala na vědomí.

"Bylo na nich přesně toto. Kush včerejší noc a ani tu dnešní nebyl u sebe v pokoji. Jdi se k němu do pokoje kouknout. Postel vypadá úplně stejně jako ve chvíli, kdy tam pokojské uklidily. Kush byl prostě celou noc s nějakou holkou."

"To nemůžeš vědět, třeba byl jen s nějakým kamarádem," začala Maya bránit svého bratra a podívala se na něj, aby ji toto její potvrzení potvrdil. Jeho pohled mluvil jasně. V noci rozhodně byl s nějakou ženou. Maya tomu nemohla uvěřit.

"S kým?"

"Byl se mnou."

"Cože?" nevěřila svým uším, tohle nemohla být pravda. "A i kdyby to byla pravda, tak to nic nemění na faktu, že se taháš s Bůhvíkým!"

"Ten chlápek s kterým si Alia píše jsem já. " Maya začala pohledem přeskakovat mezi Alia a Kushem a snažila se zpracovat, co ji tady říkají.

"Ale to nedává smysl! Vždyť jste se do svatby neznali! Nelžete mi tady prosím! Nebo jste to celé jen nahráli, aby byli rodiče spokojení? Ale to taky nedává smysl, kdyby jste řekli, tak vás rodiče nechají vzít si koho chcete?"

"Pokud se trochu uklidníš, tak ti to vysvětlíme. A taky budeme potřebovat tvoji pomoc."

"Tak jo, tak já si vás tedy poslechnu." Utřela si Maya uplakané oči a zamířila s nimi do Kushova pokoje, protože doufala, že vše začne dávat smysl a není všechno tak černé, jak to vypadá. 

Film: Baaghi

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat