Dvacátá šestá kapitola

31 3 0
                                    

Těsně po desáté hodině skončilo připravené představení a všichni se začali pomalu pomocí přistavených aut přesouvat zpět do hotelu, kde bude zábava pokračovat. Alia, která se ještě cítila mírně unavena z předchozího večera si za celý večer dala jen jednu skleničku, stejně jako Kush, který nechtěl být na balkónku jediný, kdo pije. Z toho důvodu na nich a ještě na Deepice, Kamal, Govindovi a Harchovi- jednom z Kushových bratranců, zbylo usazování opitějších příbuzných na zadní sedadla. 

K překvapení všech byly nejvíce opité matky malých dětí, kterým se povedlo po několika měsících, či dokonce letech udat své děti pár najatým chůvám a hlavě hromadě tetiček a babiček lačnících po tom pochovat si miminko, batole štípnout do buclaté tvářičky a předškoláčkovi darovat tu dobrotu, kterou mu rodiče určitě zakázali a to tak, aby to opravdu  nikdo neviděl. A u toho si samozřejmě všechny tyto ženy ve věku od čtyřiceti do devadesáti představovali, že zrovna toto je jejich další, či první vnouček nebo pravnouček, kterým je to které jejich milované dítě v nejbližší době obdaří, protože se sice utrácí jmění za vzdělání a lepší možnosti pro potomky, ale srdce správné ženy od určitého věku stejně netouží po ničem jiném, než být obklopeno hromadou vnoučat, které se dají rozmazlovat od rána do večera. No jenže jejich dcery a snachy a někdy i synové nedělají nic jiného, než se se starají o potřeby tohohle nového človíčka. A to i na rodinných oslavách a během všech svátků. A pak se stane, že ve chvíli, kdy jsou na nějakou dobu plně odtrženy od svých ratolestí užijí naplno, protože vědí, že nebude trvat dlouho.

A kapitánkou této malé ligy zoufalých matek byla Jaya. Což nikoho nepřekvapilo. Ovšem pro všechny byla překvapením její družka ve zbrani, která se ji opírala o rameno a byla z celé skupiny nejopitější. Byla jí Raadha, Kushova švagrová. Ženy se sice seznámily teprve včera při zásnubách, protože jinak žila Jaya s rodinou v Londýně, ale zjevně si neskutečně sedly, protože aktuálně se tvářily jako nejlepší kamarádky. To se ovšem nedalo říci o jejich mužích- Jayin Viswamitra, který na tyhle její večery byl z minulosti zvyklý nechal svoji ženu s klidným svědomím napospas démonu alkoholu. Raadhin manžel, Kushův starší bratr Varun, znal svoji ženu jako bytost rozumnou a tak jej tato nepředvídaná stránka její povahy, kdy se dokáže jen bavit překvapila. A toto překvapení řešil jejím neustálým nenápadným sledováním ze vzdálenosti né větší než dva metry, zatím co předstíral, že sleduje tanečnice před sebou. Na konci večera donutil svoji neustále se smějící ženu nastoupit (za Jayina hlasitého protestu) do prvního přistaveného auta, do kterého se pokusil zabránit Jaye přisednout. Možná by se mu to i povedlo, ale to by to nesměl být Varun, slušně vychovaný chlapec z středostavovské rodiny, kterého by ani nenapadlo na ženu vztáhnout ruku či se ji jakkoliv jinak dotknout. No a Jaya, jako správná opitá evropanka, se jinak než chytnutím kolem pasu zastavit nedala a tak seděla v autě společně se svoji novou nejlepší kamarádkou dřív než Varun. Na sedadlo spolujezdce ještě v rychlosti přiskočil Viswamitra, protože moc dobře věděl, že jeho žena občas potřebuje pohlídat, aby neprovedla nějakou hloupost.

Do posledního auta se, po odvezení všech ostatních poskládala Alia s Deepikou vedouc mezi sebou značně opitého Aamira, který, pokud Alia věděla, nepil od doby, kdy se odstěhoval do Ameriky a tedy ji tento jeho stav překvapil více než stav její budoucí švagrové. Kush odjel o auto dříve se svým bratrancem Williamem, kterého téměř neznal a jeho přítelkyní Tamarou.

"Aamire, prosím tě, co tě napadlo se takhle strašně zřídit?" otočila se nevěsta na kamaráda z  přední sedačky poté, co si on nechal zastavit u krajnice, otevřel dveře, přes Deepiku vystrčil hlavu hlavu ven ze dveří, zanechal obsah žaludku na silnici, zabouchl za sebou dveře a auto se znovu rozjelo.

"A proč jinak by tam ten alkohol byl," zahuhlal téměř nesrozumitelně, "když by se neměl pít?"

"Jenže ten alkohol se nemá pít jako voda."

"Hele seš v Indii, tady je alkohol bezpečnější než voda, že Deep?"  otočil se najednou mladík na svoji spolusedící. Ta jen protočila oči a zakoukala se z okna.

"Navíc, já jen následoval tvého včerejšího příkladu. Chtěl jsem zkusit jestli to funguje."

"A co jestli funguje?" naklonila dívka zvědavě hlavu, zatím co její bývalá spolužačka zbystřila.

"Vzpomínáš, jak jsme se poprvé potkali?

"Ano, když k nám vaši rodiče přišli na návštěvu," Alia vůbec nechápala, proč najednou Aamir změnil takto téma hovoru.

"Kdepak. Ty jsi byla motýlek, když jsem tě poprvé uviděl. A já balón," mladému muži se již pletl jazyk natolik, že nebylo naprosto rozeznat, jestli mluví v angličtině nebo hindštině a i ta trocha slov, co dívky postřehly, stejně vůbec nedávala smysl.

"Ali, víš, že tě mám rád, že jo?" zamumlal mladík, když ho dívka, tentokráte s pomocí Lakshmana, který přiběhl hned jak zahlédl, jak se jej dívky snaží dostat z auta, podpírala na cestě k hotelu.

"Jasně, že vím. Taky tě mám ráda. Jsme přeci pokrevní bratr a sestra," uklidnila jej dívka a vedla jej k němu do pokoje. Ovšem, jak se to někdy značně opitým lidem stává, Aamir chytl druhý dech a jak Alii tak i Laksmanovi, který jej pustil protože jedinou další alternativou bylo zlomit nejlepšímu kamarádovi nevěsty ruku, se vytrhl ze sevření a rozběhl se k skromné  afterparty pořádané na zahradě.

"Já za ním nejdu," ozvala se zpoza dvojice Deepika.

"Já také ne," přidala se Alia, "a jsem naprosto přesvědčená, že by se o něj měla postarat Maya, která jej nechala se takto zřídit."

"Souhlasím."

Film: Shaandar

PS: Nevím jestli se omluvit nebo ne... ale tahle kapitola měla být původně o něčem úplně jiném, jenže jsem se nechala unést dalšími vztahy, protože knihu od začátku plánuji trochu zaměřit i na ostatní lidi a právě teď, když už se s postavami a jejich názory znáte a k velkému zlomu je ještě trochu brzo se mi to zdá jako super doba. Takže ano ještě se potkáme se spoustou příbuzných a s některými i víc. Na druhou stranu, při psaní téhle části jsem pokračovala i dál, jenže jsem pak přišla na to, že se mi to do této kapitoly nechodí a tak jsem to smazala :D... a schovala si na kapitolu další, takže 27 mám z půlky napsánu :D (ano přišli jste o potencionálně nejdelší kapitolu celé knihy)

PPS: Já se prostě musím pochlubit... mám otitulkovaný další film :D- Telugský, je to romantika, jmenuje se Geetha Govindam a píseň z něj máte u 20 kapitoly :D

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat