Nevěděl, co jej vzbudilo, ale ať to bylo cokoliv, tak ho to muselo za něco ztrestat, protože takovou bolest hlavy snad v životě nezažil. Navíc jej neskutešně pálilo a škrábalo v krku. A taky jej bolely plíce, jako kdyby mu přes ně někdo dal v noci baseballovou pálkou. Mírně pohnul hlavou, aby si z ní sundal kus nějaké látky. V tu chvíli se mu pohnul i žaludek. Možná i udělal několik kotrmelců. Ale jinak nic. Zhluboka se nadechl. Musel zjistit, kde je. Konečně se mu podařilo vyprostit z tmavě modré textilie.
Lehce zamžoural do načervenalého světla kolem sebe a ucítil na obličeji jemné kapky. Ihned pochopil, co jej probudil. Podařilo se mu usnout na trávě v zahradě hotelu. A to kousek od rozstřikovače, kterému právě začala jeho raní směna. Namáhavě se posadil a po minutě se mu podařilo i zvednout. Neskutečně mu třeštila hlava, takže mu nezbylo nic jiného, než si ji levou rukou přidržet, aby se mu v ní přestalo přesypávat těch pár mozkových buněk, co mu tam po včerejšku zůstalo. Opatrně- aby moc s hlavou nemusel hýbat- zkontroloval, jestli je v pořádku. No z vnějšku naštěstí ano. Oblečení měl sice zničeno od trávy, ale bylo v celku a měl je na sobě.
Pomalu se odbelhal do hotelu- jak při prvním kroku zjistil, jeho oblečení možná v pořádku je, ale zjevně včerejší večer odneslo jeho pravé koleno, na které nemohl tak úplně došlápnout- kde zamířil do jídelny, kde doufal, že najde nějakého zaměstnance, na kterém si vyprosí trochu kokosového mléka, aby se zbavil té hrozné kocoviny. K jeho štěstí již po místnosti kmitalo z jedné strany na druhou několik lidí, jak připravovali vše na snídani, která měla formou bufetu zhruba za hodinu začít.
Když dorazil do svého apartmánu (který měl společný se zbytkem rodiny) málem narazil do otce zrovna opouštějícího koupelnu. Ten se na něj jen lítostivě podíval a poznamenal, ať je opatrný, že matka je již taky vzhůru a nechce ji přeci ukázat, jak se její syn v Americe zkazil. Pokud možno potichu prošel kolem dveří do ložnice rodičů a konečně upadl na svoji nerozestlanou postel.
Bylo mu špatně a byl unavený, ale jeho mozek se rozhodl nenechat jej pohroužit se do sladké země snů a nutil jej snažit se vzpomenout na vše, co se předchozího večera stalo a jestli neprovedl zase něco, za co by se měl stydět. A zjistil nemilou věc. Bohužel si nepamatoval vše. Část vzpomínek, konkrétně ty obsahující poslední okamžiky v zábavním podniku, dojezd zpět do hotelu a první okamžiky párty na zahradě, mu někam zmizely. Hloupý, hloupý Aamir. přeci věděl, že nesmí pít. Co když provedl něco hrozného?
Ne jistě ne. Celý večer musel být s Mayou. Co si mezi panáky Old Monk Rumu vybavoval, tak tančil s ní. A poté, když se mu zase vzpomínky začaly v hlavě vytvářet, tak první byla taková, že zase tančí s tou stejnou dívkou jen kulisy se změnily. A taky se mu ihned vybavilo, jak ho již nohy neudržely a on se svalil do trávy. A Mayu stáhl s sebou. Takže minimálně za jednu věc se musí omluvit.
Věděl, že již neusne a tak se odšoural pod studenou sprchu, aby ze sebe dostal poslední alkoholové výpary a následně zamířil na snídani, kde hodlal zjistit, jaké škody včera napáchal.
Jak se ukázalo, zjevně jej nikdo nechtěl zabít ani natáhnout na skřipec, což považoval za dobré znamení. A co bylo ještě lepší nikdo se na něj nedíval jinak než předešlého dne a dokonce i Maya se na něj mile usmála a donesla mu míchaná vejce, když se sesunul na jednu z prázdných židlí u stolu stojícímu v nejvzdálenějším rohu jen s hrnkem trojitého espresa.
"Děkuji," zamumlal nesrozumitelně a dál koukal do kávy podpíraje si levou rukou hlavou.
"Není zač," opáčila Maya, která se pravděpodobně poprvé v životě o někoho starala, prohodila talíř se snídaní za hrnek a do ruku mu vložila vidličku, "ovšem najíst se už musíš sám."
Napůl zakýval a napůl zamručel odpověď a dal se pod jejím starostlivým pohledem do jídla. Po třech soustech se konečně začal pořádně rozhlížet kolem sebe a hledat nějakou tvář, ke které byl schopen přiřadit jméno. Prostě chtěl vědět, jak jsou na tom ostatní. Velká část z nich vypadal hůře než předešlo rána. I když třeba Deepiku nezahlédl vůbec. A Alia dorazila až hodnou chvíli po něm, na talíř si nandala jen několik kousků ovoce-jestli si všiml pořádně, dnes na rautovém stole převládaly různé druhy melounů a ananas a šla si sednout k jednomu ze stolků rozmístěných venku na zahradě. Nemohl si nevšimnout, že Kush, který tu seděl už, když Aamir přišel, se téměř okamžitě zvedl ze své židle a přesunul se vedle nevěsty. A ta jej dokonce nechala ujídat ze svého talíře. Včera u snídaně jej zabíjela pohledem, předvčerejškem málem utekla a zrušila celou svatbu a teď se na něj smála! Absolutně to nechápal.
"Nad čím přemýšlíš?" ozvala se vedle něj Maya, čímž na sebe strhla jeho pozornost.
"Nad ničím. Jen mi po včerejšku není ještě úplně dobře."
"To se ani nedivím. A kam si vlastně poté zmizel? Asi půl hodiny po našem návratu si se někam vytratil a nikdo tě nemohl najít."
"Prosím tě, ani se neptej. Víš kde jsem se dneska ráno probudil? V trávě, kdyby nespustili ostřikovače, tak tam nejspíš leží do teď."
"To ne," Maya se začala smát, čímž smazala velkou část jeho špatné nálady. Jen ta neustále třeštící hlava se muselo ozývat. Ještě, že taneční hodinu, na které se měli všichni sladit na večerní sanget* byla přesunuta z dopoledne na odpoledne před haldi*, protože si byl na více jak sto procent jistý, že by ji v tom stavě v jakém se nacházel nepřežil.
Film:Matru ki Bijle ka Mandola
*vysvětím v dalších kapitolách, nebojte
ČTEŠ
Svatební Henna
RomanceIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...