Deepika se znovu připojila do hloučku mladých žen a šla půl kroku za nevěstou, kterou držely její sestry za ruce, Jaya za pravou a mladší Divya za levou. Společně procházely davem lidí, který se před nimi rozestupoval a utvářel tak cestičku, která je vedla k již čekajícímu ženichovi.
Díkvka si všimla, jak se někteří hosté, hlavně ti starší, dívají na Aliu a nesouhlasně si ukazují na její barevné rozpuštěné vlasy a na to, že jí dupatta vůbec nezakrývá břicho, kde je vidět její piercing v pupíku a tetování na levém boku. Tedy přesněji polovina tetování, protože ta druhá půlka se skrývala pod čoli.
Alia najednou zastavila a Deepika, která to nečekala do ní narazila. Poté se podívala před nevěstu a zjistila, že již došly k ženichovi, který na ně čekal v obležení příbuzných. Deepika nahlédla přes Aliino rameno, aby se podívala, kdo tam na ni čeká.
Ihned ženicha poznala. Poznala by jej mezi tisíci. Jakmile poprvé viděla film Láska a peníze, tak si začala googlit, kdo za ním stojí a co jiného natočil a zjistila, že to byla prvotina Kushe Malhotry. A také zjistila, že se jí opravdu líbí. Do té doby měla za to, že režiséry se stávají lidé, kteří neuspějí jako herci, protože by na kameře nevypadali dobře, ale Kush ji vyvedl z omylu. Klidně by se mohl postavit vedle Hrithika Roshana nebo Tigera Shorfa a neměl by se za co stydět. Jeho vypracovanému tělu sice na oba dva ještě několik hodin v posilovně chybělo, ale díky tomu nebylo vypracováno až moc, ale tak akorát. A navíc, na všech fotkách, které viděla, působil strašně nejistě a trochu ztraceně, což mu dodávalo na osobním kouzle.
A právě tento muž, kterým byla již více jak rok posedlá, stál nyní před ní v bílé kurtě – tradiční košili po kolena s červeným lemováním a černých kalhotách (někdo si dal zjevně záležet, aby k sobě novomanželé ladili) se chystal si vyměnit zásnubní prsten s její nejlepší kamarádkou. Nemohla tomu uvěřit a jen sledovala jeho obličej, na kterém se ve chvíli, kdy zahlédl nevěstu, rozlil nevěřícný úsměv od ucha k uchu.
Naproti tomu Alia se zastavila a zdálo se, že snad i zkameněla, dokud ji Jaya jemně nepostrčila a ona nedošla až k rodičům ženicha, které pozdravila sepnutýma rukama před obličejem a poté se na znamení úcty dotkla prsty pravé ruky jejich špiček nohou. Budoucí otec ji položil ruku na temeno hlavy pro požehnání. Poté se strnule přesunula k budoucímu muži, čelem k němu a zády k své rodině, nechala si nasadit rudými kameny zdobený prsten na prsteníček, a nakonec i ona nasunula prsten na Kushův prst, čímž se zpečetilo jejich zasnoubení.
Ihned po ukončení obřadu se na čerstvé snoubence vrhlo příbuzenstvo, které jim muselo sdělit jakou z toho má radost, takže se novomanželé na sebe ani nemohli pořádně podívat, i když se nezdálo, že by to Alii nějak vadilo, protože sotva se jí naskytla příležitost, tak se otočila a utekla ze zahrady zpět do části hotelu, která byla určena pro ni a její hosty. Její sestry, Deepika, Asha – přítelkyně jednoho z Aliiných bratranců a další dvě kamarádky – Sushma a Leela, šly ihned za ní.
Alia rázně vtrhla k sobě do pokoje a rychle za sebou zavřela dveře. Tedy přesněji se pokusila je zavřít, protože v tu chvíli již na prahu stála Jaya, která dveře zastavila rukou těsně před tím, než jí zlomily nos.
"Já si ho nemohu vzít," ihned se Alia útočně otočila na svoji starší sestru, jako by s tím ona mohla něco udělat.
"Cože?"
"Musíme zrušit svatbu!" Jakmile to Deepika zaslechla, tak jí poskočilo srdce radostí. Kdyby se svatba zrušila, mohla by jít uklidnit ženicha a když půjde všechno dobře, může místo Alii být paní Malhotra ona. Zatím ale musí zatlačit své sny do ústraní.
"To nemůžeme!"
"Musíme! Já si Kushe nemůžu vzít!"
"Musíš! Otec by tu hanbu nepřežil. Souhlasila jsi s manželstvím. Ještě včera se tě otec ptal, jestli si seš jistá." Nikdo kromě Jayi se do diskuze s Aliou raději nepouštěl, ale všechny přítomné zvědavě naslouchaly Aliině psychickému zhroucení, jako by to bylo něco, na co všichni čekali.
"Jenže včera jsem nevěděla, že Kush je Siddharth! Já si ho nevezmu! Ty ses taky mohla vdát podle vlastní volby. A Divya taky. Nechápu proč zrovna já se musí vdávat za někoho, koho mi vyberou. Navíc za někoho, koho jsem v životě neviděla."
"Ale to byl tvůj nápad, Alio!" Jaya si unaveně protřela kořen nosu a zhluboka se nadechla. "Dobře všichni, kdo nemají stejnou krev jako nevěsta nyní opustí tuto místnost."
"Ale..." začala protestovat Sushma, ale když si všimla Jayina vražedného pohledu, tak umlkla a čtveřice kamarádek nechala sestry v místnosti osamotě. Deepika došla k názoru, že nastala nejvhodnější doba na cigaretu, kterou si mohla vychutnat v klidu a u které si mohla pročistit hlavu, a tak se vydala na čerstvý vzduch.
Film: Bang Bang
ČTEŠ
Svatební Henna
RomanceIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...