Třicátá druhá kapitola

32 4 0
                                    

Stál uprostřed zahrady a pozoroval nevěstu s ženichem na vyvýšeném pódiu. Další z pro něj mnoha nesmyslných zvyků. Prostě vystavit ženicha i nevěstu na obdiv. Oba dva seděli v křeslech, které připomínali trůny, navlečeni do slavnostního oděvu a hromady šperků a nechávali si žehnat od všech přítomných. A taky zde seděli jen tak pro upoutání pozornosti.

Po asi hodině a půl byli konečně propuštěni a mohli se jít převléknout do něčeho pohodlnějšího. Mezi tím byly z pódia odneseny trůny a místo nich byla přitáhnuta obrazovka pro karaoke a několik mikrofonů. Obojí bylo ale zatím ponecháno stranou, protože prvních pár "vystoupení" bylo ponecháno těm neimprovizovaným, již připraveným.

Ve chvíli, kdy na kolodium vyskočil již převlečený ženich s několika vými přáteli se začal Aamir nervozně potit. Právě začala Sangeet noc. Noc plná hudby a zábavy, která měla utužit vztahy mezi rodinami a nesla se v duchu zpěvu a tance a v které měl on minimálně jednou účinkovat a to během tance připraveného Jayou. A taky jej nejspíše vytáhne někdo i na zpěv. Přemýšlel kterou  z těchto dvou činností nenáviděl více. A i když právě přicházel o možnost, že si vezme Aliu, určitě věděl, že pokud někdy potká nějakou jinou dívku, kterou si bude chtít vzít, tak si ji vezme ve Vegas, protože rozhodně nechtěl podstupovat všechny tyto příšerné rituály.

Rozezněla se hudba a Kush s přáteli začali dupat do rytmu, čímž upoutali pozornost všech přítomných. Poté hudba i dupot nohou utichla a skupina dvanácti mužů předvedla dokonale sesynchronizovaný novozélandský tanec haka. Během této krátké sekvence si všichni mohli pozorně prohlédnout tanečníka po Kushově levici, kterým nebyl nikdo jiný než Tiger Shroff, s kterým se ženich spřátelil během natáčení posledního filmu. Jak postupně svatebčanům docházelo, kdo stojí před nimi začali nadšením jásat. 

Po skončení maorského válečného pokřiku se celá skupina pustila do jiného, již krásně indického tance, který měl do dokonalosti a přesnosti toho předchozího opravdu hodně daleko. Bylo znát, že první tanec zná skupina opravdu dobře a Aamir by se nedivil, kdyby si ním chlapci pravidelně po dobu několik let dodávali odvahy před těžkými životními zkouškami. Naproti tomu druhý s největší pravděpodobností odkoukali v nějakém filmu a jen se jej během odpoledne s různě špatnými výsledky pokoušeli zopakovat. V tuto chvíli bylo jasně čitelné, že jediný z nich, kdo je na podobné prapodivné pohyby zvyklý je Tiger. A Malik musel uznat, že jej kupodivu bavili části obě- první svou dokonalostí a druhá naprosto dokonalým zmatkem.

Jakmile z pódia vděčně utekl poslední Kushův kamarád a všichni přítomní kluci mladší dvaceti let a dokonce i pár dospělých zavalili Tigera prosbou o společné selfie a podpis (dívky s rozhodli, že si pro trofeje zajdou během večera), přišla řada na nevěstu a její hosty, aby ukázali, co v nich je. Z davu po jeho pravici vyšla smějící se a již do modré sukně a černého čoli převlečená Alia, která stejně jako ostatní pokukovala po vzácném hostu. Aamir si všiml, že jsou všechny dívky, s výjimkou Jayi v žlutém pandžábí a červených kalhotách s širokými nohavicemi, s kterými měl na pódiu tančit, oděny v sukních v různých odstínech modré a některé z nich mají přes ramena přehozený bílý šál. 

Vystoupil po schodech za oplácanou mladší sestrou nevěsty a postavil se na výchozí pozici za na zemi sedící Deepiku a čekal až někdo spustí hudbu. Ke svému velkému překvapení poznal první tón na který měl poprvé ukročit a vzpomněl si i na následující kroky. Muselo se nechat, že nevěstina sestra byla v tom vymyslet jim zapamatovatelný tanec a za jedno odpoledne jej do nich natlouci, opravdu dobrá, protože nikdy se mu asi ještě nevybavovaly taneční kroky tak samozřejmě jako nyní. Dokonce měl i prostor pro to vnímat ostatní tanečníky a občas je i pozorovat. 

A ano občas se stalo, že někomu z nich vypadl nějaký krok, ovšem bylo vidět, že všichni si dobře zapamatovali pokyn, který jim pro tuto chvíli paní Mandola dala- snažit se nezavazet, nesnažit se nic dohánět a navázat v nejbližším kroku, který si vybaví. A pak přišla část tance, kdy se všichni muži odklidí dozadu a dívky se začnou otáčet na místě, kdy jedním krůčkem opíší půlkruh po vlastí ose a buď si čupnou, nebo se naopak postaví. Kupodivu tento krok jim šel téměř okamžitě už na zkoušce i nyní se zvedaly dle pokynů choreografky bez větších problémů. Naštěstí tato část písně byla pomalejší než zbytek. I tak díky uprostřed rychle se otáčející Jaye, jediné žlutě oděné bytosti v záplavě modrého pozadí byl výsledný efekt dokonalý. Mladá žena vypadla jako zářící slunce na jarní obloze. Obzvláště, když ji poté její manžel a taneční partner v jedné osobě oblečen také do modré vyzvedl v ukázkové zvedačce inspirované Hříšným tancem nad hlavu. Jakmile Viswamitra položil svoji drahou polovičku zpět na zem propuklo obecenstvo v nadšený potlesk. 

Na pódium se vrátil Shorf s několika profesionálními tanečníky. Reprobedny se rozezněly všem známou písní Dhoom Again, kterou začíná pokračovaní Dhoomu a mladý herec předvedl dokonalou kopii neuvěřitelného tance Hrithika Roshana. Svatební dar pro přítele. Ovšem co vyvedlo Aamira z rovnováhy víc než fakt, že ten člověk má kosti z gumy a na všech končetinách o několik kloubů více, byla skutečnost, že celý tanec ukončil se zářivým úsměvem na tváři a zjevně se vůbec nezadýchal.

"Osobně jej mám nejradši ve Flying Jattovi."

"Cože?" otočil se Aamir překvapeně na Mayu v světle růžovém polosárí, která se vedle něj objevila jako po pronesení kouzelné formulky Bibbidi-bobbidi-boo.

"Že mám Tigera nejraději ve Flying Jattovi. Líbí se mi, že je tam takovej ťuňťa nesmělej."

"Nedáš si něco na pití?" zeptal se ji, zatím co na podiu se k dalšímu tanci, tentokráte bez doprovodu tanečníků, ale zato za doprovodu pohádkové melodie In the Hall of the Mountain King od Griegera, chystala Jaya.

"Jo, voda by se hodila. Zajdu si pro ni s tebou," usmála se na něj zářivě dívka a společně zamířili ke stolu s občerstvením.

"Musím tě představit Alii," Jaya zrovna končila svoje vílí zjevení na podiu, když se k nim přiblížil Kush s Tigerem, "je tvoje velká fanynka. Dokonce mám takový pocit, že by mě za tebe i vyměnila."

"Pokud je tak pěkná, jako její sestra," ukázal Tiger na ženu právě scházející z podia, "tak ti ji klidně přeberu." Herec objal režiséra kolem ramen a začal se smát.

"Neviděli jste Aliu?" zeptal se nakonec Kush sestry a jejího společníka, zatím co pohledem prohledával dav. 

"Ne," odpověděla za oba Maya a začala svoji budoucí švagrovou také hledat, "od toho, co dotančila jsem ji neviděla."

Kush vyskočil na nejbližší židličku, aby měl lepší výhled přes hlavy všech příbuzných a přátel, ale ani to mu nepomohlo v jejím najití.

"Neboj, však ona se za chvíli ukáže," uklidňoval jej Tiger, když seskočil zpět na zem.

"Jen aby," povzdechl si ženich a v jeho očích šlo poznat, že se obává, že už svoji budoucí ženu neuvidí. Aamir najednou pocítil nutkání jej uklidnit. 

"Ukáže se, věř mi. Pokud neutekla do teď, tak už neuteče," netušil, co jej vedlo k tomu, aby položil Kushovi ruku na rameno a toto mu řekl. Možná za to mohla opravdová starost v Kushových očích, anebo skutečnost, že sám začal věřit tomu, že tento víkend se Alia vdává a on už s tím nic neudělá. 

Ovšem to nic neměnilo na skutečnosti, že Alia se neukázala ani během následujících patnácti minut obsahující tanec v podání jejich dvou sestřenic Karuny a Ananyi a první americké karakoke písně v podání mladších příbuzných.

Film: War- to ať víte jak Tiger vypadá, navíc tato kombinace s Hrithikem je naprosto dokonalá a ten film je nejúžasnější bromancí, jakou jsem kdy viděla.


Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat