Alia, oblečena do vytahaných tepláků, seděla v obývacím pokoji domu, v kterém žili v Londýně, a četla si Romea a Julii, jednu z knih povinné četby, když do místnosti vešel její otec a stoupl si asi metr od ní.
"Slyšel jsem, že sis to rozmyslela a nechceš si Kushe vzít,"podíval se na ni vyčítavě. Alia nebyla schopna pochopit, jak se to mohl dozvědět.
"Víš, pokud si jej nechceš vzít, tak nemusíš. Ale svatbu už nemůžeme zrušit. Takže si místo Kushe vezmeš tady Rávana,"ukázal otec ke dveřím, z kterých vystoupil nejsilnější ze všech rákšanů, král démonů, a děsivě se usmíval. Ovšem neměl podobu desetihlavého obra, ale vypadal spíše jako Ra.One v podání Arjuna Rampala. I v té hrůze, která ji najednou popadla, stihla pomyslet na to, že to byl opravdu jeden z nejhorších filmů Shahrukh Khana.
"Ale copak, já se ti snad nelíbím?" usmál se od ucha k uchu a změnil se v Toma Hiddlestona, "lepší?" Alia pohledem hledala otce, ale ten už nebyl k nalezení.
"Tom se ti nelíbí? A copak bys řekla na Hrithika? Nebo spíše Jareda? Colina? Abhisheka?" Jak mluvil, tak jeho obličej plynule měnil podobu z jednoho jmenovaného muže na druhého a před ní se na několik sekund zhmotňovali její oblíbení herci. Když se před jejím zrakem Colin Farrell měnil na Abhisheka Bachchana, začal se Rávana děsivě smát a Alia,která vůbec netušila, kdy přestala sedět na křesle a obývací pokoj se změnil v ponurou jeskyni, udělala krok dozadu.
"Ne, kdepak. Už vím, jakou podobu, bych na sebe měl vzít," a než domluvil změnil se démon na Kushe. Tedy konkrétně na Siddhartha–Kushe před pěti lety, s několikadenním strništěm a celého od rajčat.
"Tak co, už se ti líbím?" Rávana přistoupil k Alii oblečené do červeného svatebního sárí a chytil ji za ruku ozdobenou hennou a náramky, aby si ji odvedl k opodál hořícímu obřadnímu ohni. Alia se zapřela bosýma nohama do kamenné podlahy, která ji pálila do šlapek a začala proti manželství zuřivě protestovat a volat o pomoc.
"Vážně si myslíš, že tě nyní někdo zachrání? Když jsi svým rozhodnutím všem ublížila?"
Dívka se smutně a odevzdaně usmála a dobrovolně zamířila k mramorové soše Ježíše vystupujícího na nebe a obklopeného šesti černými anděli. K hlavnímu oltáři Notre Damu. V ten okamžik do kostela vstoupil Ráma následován Lakšmanou.
"Nech ji na pokoji, Rávane!" Zvolal Ráma, který vypadal přesně jako Kush. Současný Kush, Hladce oholen, širší v ramenou, s delšími vlasy a se smutnějšíma očima. Když na to Rávana zareagoval pouhým hlubokým smíchem, tak Ráma natáhl velký zlatě zdobený luk a zamířil jim na démona. A najednou se ze všech stran začalo ozývat nepříjemné zvonění. Všichni se začali kolem sebe rozhlížet, Aliu mírně rozbolela hlava a do očí ji bodlo slunce, které si našlo cestu skrz napůl zatažené závěsy.
Alia se se rozhlédla po zdroji hluku až našla vesele poblikávající telefon, který včera odpoledne nechala ležet na nočním stolku. Zlostně se na něj podívala a zanadávala si, že nevypnula budík, který ji třikrát do týdne budil natolik brzo, aby si stihla zaběhat, než bude venku na padnutí.
Přetočila se na druhý bok a pokusila se znovu usnout. Jak dlouho vlastně spala? Pamatovala si, že hodně pila a pak někde v mlze měla hromadu příbuzných a Kushe, který ji vedl do ložnice, zrovna, když se slunce blížilo k obzoru. Takže mohlo být něco mezi půl šestou a šestou, když usnula. To by vysvětlovalo, proč se i přes značné množství alkoholu cítila tak dobře i v takto časnou hodinu. Během více jak dvanáctihodinového spánku stihla většina alkoholu vyprchat.
Sakra! Otec ji za ten včerejšek zabije. Jen doufala, že si opravdu pamatovala všechno a neprovedla nic, za co by se musela stydět a omlouvat a co jí zmizelo v alkoholovém oparu. Přetočila se na záda a dvakrát se zhluboka nadechla. Vypadalo to, že je jí opravdu dobře. Možná by vážně mohla jít běhat, když už je vzhůru.
Vyskočila na nohy, trochu se s ní zatočil pokoj a posadila se zpět do postele. Dobře, nejdřív si dá rychle sprchu a poté se rozhodne. Napojila téměř mrtvý telefon na nabíječku a odběhla do koupelny.
Film: Raavan (ano musela jsem být stylová :D)
Vysvětlení k mytologii: Rávana je král démonů, který unesl Situ- manželku Rámy (jeden z avatarů boha Višnu) a Ráma se ji vydal zachránit v čemž mu pomohl i Opičí král. Lakšman je Rámův mladší bratr, který je mu naprosto oddán. Více se dozvíte v Rámajáně.
ČTEŠ
Svatební Henna
RomansaIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...