"Hotovo," pronesla Divya a podívala se do očí Aliina odrazu v zrcadle.
"Děkuji," usmála se na ni nevěsta na oplátku. Mladá žena položila na stolek dvě sponky, které ji zůstaly v ruce a nechala sestru samotnou. Ta se začala zvědavě prohlížet ve skleněné ploše před sebou. Přemýšlela jestli to chce opravdu udělat. Připravovala se na to několik týdnů. A věděla, že to spoustu lidí potěší. Jenže taky věděla, že v tu chvíli už nebude nic moci vzít zpět.
Zhluboka se nadechla a nadala si nad čím přemýšlím. Stejně ji bylo jasné, že to tak dopadne. A ač si to nechtěla přiznat, tak od chvíle, co si byla jistá, že Kush a Sindhard jsou jedna a tatáž osoba, její podvědomí ani nepřipouštělo, že by to mohlo dopadnout jinak. Naposledy se podívala na dívku v zrcadle, obrátila do sebe skleničku svého oblíbeného rumu z dovozu na kuráž a zamířila ke dveřím pokoje.
***
Na pódiu dozpíval Jayadeva -Kushův bratrance z matčiny strany - svoji cover verzi Black or White, která dosahovala takových kvalit, že se jistě Michael Jackson obracel v hrobě takovou rychlostí, až musel na celém západním pobřeží způsobit zemětřesení, když zhasla všechna světla. Dokonce zhasla i všechna světla hotelu a většina hostů došla k okamžitému a pravděpodobnému výsledku a to, že prostě vypadla elektřina, což by znamenalo konec dnešní zábavy a tak se všichni nesouhlasně ozvali zahučením, povzdechem nebo dvěma či třemi slovy.
Víc toho nestihli, protože se najednou rozsvítila zhruba polovina světel nad pódiem na kterém seděla v tureckém sedu Alia oblečena do sytě barevného, modro-žlutého polosárí v tamilském stylu, vlasy měla spletené do pevného copu, který byl díky umělým pramenů tak dlouhý, že se dotýkal země a u hlavy ozdoben desítkami drobných bílých květů.
Zároveň se světly se i spustila hudba z jihu s třemi výraznými tóny na začátku. S třetím začala dívka tančit pečlivě naučené kroky. Jeden po druhém v přesném pořadí a v rychlosti, kterou ji naučila lektorka při soukromých hodinách. Hudbu poslouchala jen aby si u nejvýraznějších tónů zkontrolovala, že je přesně tam kde má, ale jinak ji nevnímala. Zbytečně by ji rozptylovala, chytala by se špatného rytmu, který by si spletla s tím správným nebo by ji soustřední se na rytmus odpoutalo od tanečních kroků. Už dávno se smířila s tím, že je nejspíše jediná Indka, která neumí zpívat, ovšem rozhodně ji tato malá vada nemohla zabránit v tom, aby dnes večer zatančila na počest Kushovi nani ji, kterou neskonala obdivovala od chvíle, kdy se poprvé setkali a jejího manžela.
Starší žena ihned poznala tanec z krajiny odkud pocházela a tato pozornost od budoucí snachy ji vehnala do očí slzy. Její vnuk zatím uchváceně sledoval vystoupení své budoucí ženy. Kdyby ji nemiloval už dávno, tak by ji jistě začal milovat v tento okamžik. Když skončila, tak se ozval uznalý potlesk, který se nadšením skoro vyrovnal chvíli, kdy všichni zjistili, že je tu dnes s nimi Bollywoodská Megastar.
Kush s úsměvem došel k pódiu a podal tanečnici ruky, aby se jí po těch třech schodech šlo lépe dolů. Neodmítla ji a jeho nepostradatelnou pomoc přijala.
"To bylo nádherné."
"Ani nevíš kolik hodin tréningu si to vyžádalo. Přišlo mi líto, aby to nikdo neviděl. Tento tanec je skutečný důvod proč jsem neutekla."
"Jestli sis útěk schovávala až na později, tak tím zlomíš mami ji srdce," zašeptal ji a pootočil se směrem na muže, ke kterému mezi tím došli. "Mimochodem, někoho bych ti chtěl představit. Toto je můj přítel Jai," ukázal na herce, "a toto je moje budoucí nevěsta Alia," ukázal pro změnu na dívku. Oba si potřásli hezky po evropsku rukama, zatím co Alia pozorovala svého oponenta přimhouřenýma očima.
ČTEŠ
Svatební Henna
RomanceIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...