Čtyřicátá osmá kapitola

15 2 0
                                    

Yogarasa rozčíleně přecházel po svém pokoji, zatím co jeho manželka v tichosti balila jejich věci, a nadával na to jak si to ta holka mohla dovolit - jak jen je mohla celou dobu vodit za nos potom, co všechno si navymýšlela. Dokonce trvala i na tom, že nepřinese žádné věno! A on s tím vším souhlasil jen proto, aby se jeho syn konečně usadil a založil rodinu a ona místo toho aby jim byla vděčná, tak je celou dobu podvádí a peleší se někým jiným! Taková ostuda!

Po tomto se Kush určitě jen tak neožení. A co teprve Maya? Vždyť ta holka jí zničila pověst. Kdo by chtěl dívku jejíž bratr zrušil svatbu v den svatby? I když Maya má na vdávání času dost a třeba se na to do té doby alespoň trochu zapomene. Sakra. Sousedi si na ně budou několik měsíců ukazovat. A ještě několik let si o nich budou šuškat. A nejen u nich Kalkatě, ale v celé Indii, protože Kush si nemohl najít normální práci, ale musel se dát k filmu, takže si teď už o nich určitě šuškají všechny bulvární plátky v zemi. A navíc je tu celá Suthanina rodina a to i její sestra z Ameriky, takže budou cílem posměšků až za oceánem. 

Od prvního okamžiku věděl, že ta holka není pro jejich rodinu dost dobrá. Měl dát na svoji intuici. Obzvlášť když se dozvěděl, že její starší sestra žila s nějakým chlápkem několik let, než si jej vzala. Velkou výstrahou jistě je i to, že její mladší sestra je už provdána, ale ona je ještě svobodná. to není jen tak, aby se nejdříve provdala ta mladší a potom teprve ta starší. Ale on se nechal přesvědčit svojí ženou. A taky na něj zapůsobilo to, jak je Divya klidná a rozumná. Asi spoléhal na to, že Alia bude stejná.

Stejně za všechno může jeho žena s tchýní. Ty ho přesvědčili, že jistě bude dobrou ženou. Že je vzdělaná, z dobré rodiny a že sice je malinká, ale má krásně světlou pleť, takže budou mít pěkná vnoučata! Jako by nějaký vnoučata plánovala. Na to je přeci hned upozornila, ať nepočítají s vnoučaty!

A jak mu všechny tyto myšlenky a obvinění vířily hlavou, tak je všechny házel po svojí manželce, která jen tiše skládala další a další věci do jednou ze dvou kufrů.

Zrovna se začal uklidňovat a hledat po kapsách krabičku cigaret, že si půjde ven zakouřit než jeho žena dobalí, když se ozvalo nesmělé zaklepaní a do dveří jejich pokoje vstoupila zamlklá Maya.

"Co chceš?" vyjel na ni podrážděně, jelikož v tu chvíli byl již naštvaný na všechny, protože došel k názoru, že za to co se tu stalo může taky, protože všichni do jednoho, jak jsou v tomto hotelu se proti němu spikli, aby ho vystavili ponížení ze zrušení svatby jeho nepovedeného syna.

"Víš tati, já vím, že teď není úplně vhodná chvíle, ale říkala jsem si, že bys to měl asi vědět ihned." napřáhla k němu bílou, nezalepenou obálku. Okamžik na ni koukal, než ji ji vytrhl z ruky.

"Co to je?" Pohled na nejmilejší dceru, která k němu přišla jako spráskaný pes jej trochu uklidnil.

"To mi dal Kush. Měla jsem ti to dát až později. Nejlépe večer. Jenže to nezalepil a tak sem si to přečetla.  A myslím, že bys to asi měl vědět."

"Co to je?" Zeptal se Yogarase ještě jednou dcery, ale už dopis vytahoval z obálky a pouštěl se do čtení.

Drahý Pitha ji,

měl by si vědět, že ty fotky, které ráno byli zaslány Aliiným rodičům nejsou podvrh a byly pořízeny, když jsem se vracel od jisté dívky. Teď když ze svatby sešlo jsem se rozhodl s touto dívkou oženit. Mám tě rád a nezatracuj mě prosím.

Kush 

Yogarasa byl chvíli zmatený. Jaké fotky? Jaká dívka? A pak mu na mysl vyplynula vzpomínka na nějaké fotky, kterými ráno mával rozzlobený Kannagi. I v tom vzteku si je prohlídl i když jim nevěnoval pozornost. Byl na nich Kush. Hodně neupravený. Ale to neřešil, to nebyl důvod ke zrušení svatby, tak si šel kluk naposledy před svatbou užít. Nebyl by první ani poslední.

Ovšem pokud s tou cuchtou chtěl utéci, tak to bylo něco jiného. To by byla strašná ostuda! Nejen, že by byla synova svatba zrušená, ale ještě kvůli jeho románku s nějakou čubkou, kterou si pak ještě vezme! A čubka to rozhodně byla, protože slušná holka si nezačne nic s klukem, který má den před svatbou!

Jestli ho představa zrušené svatby rozpálila, tak představa toho, že by v rodině měli nějakou holku lehkých mravů ho dostalo dostavu takové zlosti, že mu hlava úplně vychladla a on začal konečně po více jak hodině chladně uvažovat.

 Bylo potřeba jednat.  Ihned. Ovšem s klidem. Když bude teď řvát, tak ničeho nedosáhne. A tak se s naprosto ledovým až děsivým klidem otočil na svoji dceru.

"Kam šel tvůj bratr?"

"Nevím, asi před dvaceti minutami odjeli s Rajkumarem. Ale zaslechla jsem něco o tom, že nejdříve musí do chrámu."


Film: RRR (Rise Roar Revolt)

btw. tato píseň dostala Oscara za původní píseň (2023)

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat