Třicátá osmá kapitola

26 3 14
                                    

*smoking killing*

Když vyšel na střechu, Deepika seděla na široké římse s nohy zkroucenými do tureckého sedu, vedle sebe šálek po kávě naplněný již pěti nedopalky cigaret a z úst si zrovna vytahovala další, již z poloviny vykouřenou, cigaretu.

"Proč si se mnou chtěla mluvit?"

"Copak ti není blbé zrovna teď laškovat s malýma holkama?" Ignorovala Deepika jeho otázku a položila mu vlastní, jakmile labužnicky vyfoukla kouř ze rtů.

"To si chtěla jen toto? Navíc já s ní neflirtoval. A není to malá holka." Začal ze sebe zaraženě vysypávat odpovědi, jak mu postupně docházelo, na co se jej ptá a že by se měl alespoň trochu bránit.

"Jak myslíš. Já jen že si nějak v klidu na to, že se žena, kterou- jak tvrdíš- celej život miluješ, vdává."

"A co jiného mám dělat? Mám se tu plazit po čtyřech, rvát si zoufalstvím vlasy a bičovat se?" podíval se Aamir se zájmen na Deepiku a pokračovat. "Navíc se zdá šťastná. Když ji s Kushem pozoruješ, tak je spokojená. Skoro bych řekl, že to vypadá, jako by do sebe byli zamilovaní. A Kush se jeví jako hodnej chlap. Co tedy můžu dělat jiného, než ji nechat jít a naučit se s tím žít? Co jiného můžu ženě svého srdce přát, než aby byla šťastná? I když s někým jiným?"

"To si vážně myslíš?" věnovala mu Deepika překvapený pohled. "Že jsou šťastní? Oba se jen přetvařují před rodinou. Vědí, že by byla ostuda, kdyby se nevzali. A navíc jim vyhovuje, že ten druhý si chce lítat všude po světě. Pro oba je to vlastně výhodné manželství. Rodiny budou spokojeny, že si konečně někoho vzali a dají jim pokoj a oni si budou moct dělat, co budou chtít a s kým budou chtít."

"Co tím myslíš?" Podíval se na ni nechápavě Aamir. Deepika si dala s odpovědí na čas- ještě než se k ní dostala zalovila v krabičce po další cigaretě, zapálila ji a zhluboka si potáhla.

"Přesně to, co říkám. Oba jdou do manželství jen proto, že je do toho tlačí rodiče. Alia je možná do Kushe trochu zakoukaná. Přeci jen, je to pěkný kluk, několik let žije v Mumbaii a pohybuje se mezi hvězdami, takže určitě zná nějaké triky a ví jak se zalíbit holkám. I když včera jsem zjistila, že si píše s nějakým Siddharthem, ale co jsem vyrozuměla, je to jen neškodný flirt.

Ovšem u Kushe si jeho nákloností k Alii nejsem vůbec jistá. Právě naopak. Myslím, si že je jen otázkou času, než ji ublíží a rozvedou se. Vždyť už teď běhá za jinýma."

"Cože? A na to si přišla jak?"

"Viděla jsem jej. Dneska ráno."

"Cože?" Aamir nevěřil svým uším. Kush se mu zdál jako přímý chlap, který nic neskrývá a jedná na rovinu. Navíc, ten první den, když se Alia rozhodla neutéci a objevila se na zásnubní oslavě, vypadal šťastně. Víc než to. V tu chvíli by mohl být reklamou na opravdové štěstí. A nejen ten první den. Kdykoliv, kdy je viděl spolu, měl Aamir pocit, že Kush může na Alii nechat oči. Možná i proto se lépe smiřoval s faktem, že nikdy už nebude jeho. Nemohl uvěřit, že by to vše jen hrál. 

"Seš si jistá, že to byl on? Nemohla si se splést?" Ve chvíli, kdy se ji na to zeptal, tak si uvědomil něco, co jej šokovalo stejně, jako informace, že Kush již teď podvádí jeho kamarádku. Uvědomil si, že si z celého srdce přeje, aby to nebyla pravda, protože někde uvnitř věděl- věřil, že právě s Kushem bude Alia šťastná.

"Toto jsem vyfotila dnes ráno, když jsem si byla zapálit," podala mu dívka telefon s fotografií Kushe v rozhalené košili, s rtěnkou rozmazanou po hrudi a boty v ruce, jak jde po trávníku uprostřed kapiček ze zavlažovačů. Tedy to, že má špinavou hruď a od čeho bylo poznat až asi na čtvrté fotce, která byla více přiblížena a Kush byl otočený směrem, kde seděla fotografka. Ovšem i bez tohoto detailu fotky více než přesvědčivě dokazovali, že Kush nebyl minimálně jednu noc ve svém pokoji. A odkud by jinak šel a to tak, aby jej nikdo neviděl vracet se s ostudou na svůj pokoj? Mohl by se vymluvit na kocovinu a na to, že přespal na u některého z kamarádů či bratránku, jenže proč by se nevrátil normálně vnitřkem hotelu, proč by se plížil zahradou?

"Ale..." Aamir neschopen slov podal telefon zpět jeho majitelce, která právě o nízkou zídku típla cigaretu a posadil se na ni vedle ní.

"Měla by si přestat kouřit," dostal ze sebe najednou.

"Jo to máš pravdu. Jenže teď je na pořadu dne něco jiného. Jak Alii zabránit, aby udělala největší chybu svého života? Jak ji před tím manželstvím zachráníme?"

"Řekneme ji, co si viděla, ukážeme ji fotku. Pak manželství bude chtít sama zrušit."

"To se bojím, že nebude stačit. Myslím, že ji Kush již dostal na svoji stranu. Navíc by pak musela utéct, což jak už víme neudělá, nebo přesvědčit otce, aby manželství zrušil on a na to není dost času."

"Tak co podle tebe máme dělat? Na jednu stranu mi tu vykládáš, jak to manželství bude nešťastné, na druhou stranu nechceš Alii nic říci."

"Protože si myslím, že by to nestačilo. Nejlepší by bylo přesvědčit rovnou Aliina otce, ať svatbu zruší."

"A to jak?"

"Víš přemýšlím nad tím už od rána. Nejspíše by mu stačilo ukázat tu fotku. Přeci jen, kdo by takovému člověku dal svoji dceru, že ano?"

"Když myslíš," přisvědčil nepřesvědčivě Aamir.

"Jen jsem ještě nepřišla na to, jak mu to ukázat. Nechci jít přímo za ním."

"Tak mu to pošli emailem. Nebo přes MMS."

"To by věděl, kdo mu to poslal. A přeci jen chci zůstat v anonymitě. Víš jak, většinou to vždy schytá posel."

"Ono není zase tak těžké si zařídit falešnou emailovou stránku. To zvládne i pětileté dítě. A k tomu, aby si poslala MMS, ti stačí nějaká simka koupená třeba na benzínce."

"Hele, víš ty, že nejsi úplně blbej?" bouchla jej Deepika vesele do ramene. "Ráno mu to pošlu."

"Proč ráno?"

"Nechci posílat email, takže si musím někde sehnat Simkarktu. A navíc, když to pošlu teď, tak mám takový pocit, že b to panu Kapoorovi mohl někdo vymluvit."

"Kdo by mu to v tomto případě vymlouval?" podíval se na ni nevěřícně Aamir.

"Kdokoliv, všichni?" pokrčila dívka rameny, seskočila ze zídky a vydala se ke schodům do hotelu.

Film: Parugu

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat