Dvacátá sedmá kapitola

33 3 0
                                    

*smoking killing*

-tak nějak si nejsem jistá, že tohle varování je v této kapitole dostatečné, ale...-

"Nechcete si trochu zahulit?" vtrhl mezi trojici najednou Joseph, který se zjevil vedle svého přítele a zezadu jej objal kolem ramen, "támhle vzadu jsme si uspořádali menší čajový dýchánek". Pokynul hlavou k místu schovaném téměř ve tmě mezi stromy, kde bylo rozprostřeno pár dek, na kterých už sedělo několik lidí. Mezi jinými tam Alia rozpoznala obličej Kushe a jeho kolegy na straně jedné a Charlène ještě s ostatními kamarády z Paříže na straně druhé, jak je propichuje pohledem prozrazujícím, že opravdu za chvilku vystřelí ze svého místa a ženicha ubodá čajovou lžičkou.

"Jo to zní dobře," souhlasila s tímto návrhem Alia a Deepika s Laksmanem s k ní bez zaváhání přidali.

Joseph, jako strůjce celého nápadu a ten, kdo během polední procházky, s pomocí partnerova dabingu, obstaral uspokojivě velký sáček sušeného konopí indického, se posadil do středu celého čajového sezení a začal připravovat krásně zdobený skleněný bong, který také koupil ten den odpoledne.

Alia se mezi tím posadila mezi své francouzské přátele a to hlavně z toho důvodu, aby jedné z nich zabránila zabít ženicha. Byla přesvědčená, že by se Charlène nelíbil ani indický výslech, natož pak indické vězení. Naproti tomu Kush seděl společně s Rajkumarem mezi příbuznými z Ameriky, kterým se tento typ zábavy líbil daleko více, než ten předešlý. Zbytek lidí na dekách byl rozdělen nahodile po dvojicích či trojicích a všech dvacet šest osob dohromady tvořilo něco, co by se s neskutečnou dávkou fantazie dalo nazvat oválem.

Joseph se zhluboka nedechl bílého dýmu a podal skleněnou vázu Laksmanovi, který jej napodobil. Než nádoba s vodou obešla ve třech kolech všechny zúčastněné musela být několikrát dobita, ale i tak si každý dostatečně užil přidělené porce.

Se stoupající hladinou THC bylo možné na užívajících pozorovat následky této látky. Polovina lidí se dostala do stavu mrtvolnosti, kdy jen seděli či leželi na místě neschopni se pohnout a tupě zírali před sebe a z tohoto stavu je občas vytrhl namáhavý smích. Druhá půlka dostala neskutečnou chuť s někým si povídat a sdělovat se mu s čímkoliv co jej napadlo a ještě je tahat za ruce k místu, které bylo určeno k tanci, či se jen soustředit na konkrétní úkon, který zrovna museli strašně nutně udělat- jako třeba Ujaala, která si měla za měsíc brát Kushova bratrance Anila a řekla si, že teď je nejvhodnější doba na to navrhnout si sama svatební sárí a začala jej čmárat tužkou na oči na ubrousek se soustředěním prvňáčka na první písmenka.

To Deepika se rozhodla, že veškerou svoji energii věnuje Kushovi, který si naopak chtěl strašně povídat a tak jej vytáhla na nohy a přesunula k jednomu stolku, aby byli osamotě, zatím co mu bude vykládat o čemkoliv, co se jí zrovna honí hlavou, což aktuálně byla informace o tom, kdo a jak postavil Stonehenge- kupodivu ani v tomhle svém stavu nezapomněla na svůj plán Lovu na ženicha. A měla štěstí, protože Kush sice nebyl úplně ochotný naslouchat, ale taky měl potřebu se vymluvit a hlavně vysmát, takže její přednášku o monolitu z doby kamenné prokládal naprosto nesouvisícími poznámkami a nekontrolovatelnými výbuchy smíchu.

To Alia na tom byla přesně naopak. Seděla opřena o strom a její myšlenky se rozprostřely mezi hvězdy a ty na které dosáhla, tak k ní přicházely jen velmi pomalu. A tak jen seděla a naslouchala hvězdám a pozorovala okolní hluk, když k ní po kolenou došel Rajkumar a opřel se o její strom.

"Můžu se přidat?" zeptal se aniž by se na ni otočil. Věděla, že odpověď, ať kladná či záporná, je v tu chvíli zbytečná, ale i tak mu po téměř pěti minutách odpověděla.

"Jasně," pronesla tak pomalým hlasem, že by člověk ani nevěřil, že je to možné.

"Musím ti něco říci," pokračoval po čtyřek minutách ticha Raj, který byl nejspíše na stejné vlnové délce jako jeho stromová společnice (tohle byl přesně ten důvod, proč s ním Kush odmítal inhalovat mariánku, protože zatím, co kameraman byl ve svém jednoduchém odpočinkovém světě, tak režisér se pohyboval v modu veverky z animáku Za plotem a měl potřebu něco dělat, nebo alespoň bez ustání mluvit). Počkal dalších deset minut na odpověď a když se mu ji nedostalo pokračoval dál. V hloubi hlavy mu zněl hlásek, že dívka vedle něj možná usnula, jenže v tu chvíli se mu zdálo otočení hlavy a zkontrolování jejího vnímání jako výkon přímo heroický, obzvlášť když se ji poté ještě chystal něco povědět.

"Víš, když jsme se vrátili ze Španělska, byl Kush na zabití" začal pomalým hlasem, který zněl jako když se mentálně zaostalý lachtan snaží vyprávět pohádku svým ještě zaostlejším děťátkům a tak mluví strašně pomalu a plně se soustředí, aby každé písmeno bylo pěkně slyšitelné a to i přes to, že bude dvakrát, nebo i třikrát delší než je potřeba. Alii to vůbec nevadilo, protože aktuálně chytala jen vlnové délky dle Darwina na smrt odsouzených lachtanů.

"Vážně se s ním nedalo vydržet. To byla největší zkouška našeho přátelství. Skoro jsem to s ním vzdal. Pořád opakoval, že nechápe proč jsi mu utekla. Přemýšlel, co udělal špatně. Dokonce i v práci byl myšlenkami jinde. Spousta věcí se mu musela opakovat. A noci trávil na počítači, zíráním na Facebooku, kde projížděl všechny stránky, které jej napadly. Naštěstí se mu nějak podařilo najít práci a začal otravovat s tím. Což bylo kolikrát i horší, protože mi s nápady volal i ve dvě ráno, ale alespoň nevypadal jako reklama na antidepresiva," uzavřel asi po půlhodině svoji řeč Rajkumar. Ani nevěděl jestli čekal odpověď, ale i tak se mu ji, překvapivě rychle již asi po dvou minutách, dostalo.

"To ti řekl Kush?" pronesla Alia hlasem spící panny.

"Co?" Rajkumar s potěšením zjistil, že účinky marihuany pomalu odeznívají a dokonce mu začíná už fungovat mozek- ne že by v tomhle byl nějaký rozdíl, protože tohle byla část těla, kterou používal výjimečně, jelikož byl zastáncem teorie, že nejlepší zážitky v životě se dějí, když člověk moc nemyslí.

"Ne. Nemá tušení, že tu jsem. Teda, že jsem tady asi ví, protože sem teď kouká, ale to že ti tohle říkám, to neví. On totiž ani neví jak s tím byl otravnej a nevěří, že opravdu nemluvil o ničem jiném. To je Orion?"

Alia se přes koruny stromů také podívala na špatně viditelné hvězdy, aby posoudila tento svatebčanův poznatek, když ji najednou došlo, že mu s tímto nepomůže.

"Já nevím. Poznám jen velký vůz.  Ten to není."

"To je mi jasné, ten stojí zaparkovanej před hotelem," podíval se na ni úplně vážně Rajkumar a oba propadli v nekontrolovatelný záchvat smíchu.

Film: Zindagi Na Milagi Dobara

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat