*smoking killing*
Kush se posadil vedle ještě rozrušené Alii, která si nechávala opravit henu, jemně ji políbil na tvář a jen sledoval, jak se ji rozrůstá kresba na rukou, když k nim přišla jeho masi ji.
"Chtěla bych vám poděkovat. K tomuto kroku jsem se chystala už dlouho, ale až když jsem viděla vás dva, jak stojíte při sobě a to vás čeká domluvené manželství a navíc jste se poprvé viděli před třemi dny, jsem si že takto by to mělo ve vztahu vypadat. Nepamatuji si, že by mě někdy Harjinder podržel, že by stál za mnou. A to jsme se brali z lásky. Teda alespoň já si jej brala z lásky. A chci věřit tomu, že i on mě miloval. Omlouvám se, že jsem ti takto narušila mahendi."
"V pořádku. Ty za to nemůžeš," usmála se na jednu s budoucích tet nevěsta a dívala se jak najednou volná žena mizí v davu.
"Nutně si potřebuji zapálit," pošeptala asi o čtyřicet minut později Kushovi, když byla vzory na jejich rukou opraveny a skoro dokončeny, "máš u sebe cigarety?"
"Nemám," odpověděl ji budoucí manžel také šeptem, "zajdu si pro ně a sejdeme se na střeše?"
"Potřebuji, aby mi někdo otvíral dveře."
"Počkám tedy u vchodu do hotelu, ano?"
"Dobře."
I když se Kush zdržel ve svém pokoji hledáním cigaret, protože, ač tam tu noc nespal, tak v něm měl neskutečný nepořádek a poté se ještě na chodbě snažil vyhnou svému snad brzo bývalému strýci, tak nakonec na Aliu čekal ještě dalších deset minut, než se k němu u dveří hotelu přidala v doprovodu Laksmana a Charlène, která po Kushovi ihned střelila nevraživým pohledem.
"Soyez bon. Kush et moi avons tout expliqué,"* otočila se na ni francouzsky Alia.
"Alors vous croyez à l'histoire?"
"Oui."
"Alors vous n'êtes pas inquiet si je commence avec Raj?" při poslední otázce Charène zamrkala očima a zatvářila se nevině, jako barokní andělíček, čímž si vysloužila jen nevěstino protočení očí říkající "ty jsi vážně marná" a celá čtveřice se vydala na střechu, kde se posadili na zem do malého kolečka. Kush měl tolik duchapřítomnosti, že z pokoje vzal přehoz na postel, na který si Alia mohla sednou, aby si nezašpinila sukni. To, že se bude muset prát přehoz bylo všem jedno. A navíc se ukázalo, že přehoz je natolik velký, že se na něj vlezlo celé kvarteto.
Jakmile si Kush zapálil, Alia mu položila hlavu na rameno, nechala si cigaretu vsunout mezi rty, potáhla a sledovala kamarádku, která se po prvním potáhnutí zatvářila jako by přežvykovala výkal.
"Nechápu, jak jsem kdy vůbec mohla začít kouřit. Je to hnusný a strašně to smrdí," pronesla špatnou angličtinou a se silným, ale roztomilým přízvukem.
"Tak to nekuř," pokrčila rameny Alia a vyfoukla obláček dehtu.
"Potřebuji nikotin. Nechápu, že je u vás zakázaný Iqos, vážně. Kdybych tušila, že ty cigarety budou tak hnusné, tak si ho sem propašuji třeba v podprsence."
"Tobě by měl Iqos platit za to, že jim děláš reklamu. Ty by si k tomu překecela každého," Usmála se na ni Alia a opět si potáhla z cigarety, kterou Kush přesul ze svých rtů k těm jejím.
"Všechny kromě tebe," plácla ji na oplátku přes koleno kamarádka.
"Už si mluvil s mámou?" otočila se nevěsta na svého bratrance.
"Ještě ne. Vyhýbá se mi. To se nikdy nestalo," sklopil Lasman smutně hlavu, "ať sem udělal cokoliv, tak mi téměř okamžitě odpustila. Dokonce i když jsem jí řekl, že se chci odstěhovat do Ameriky. Sice se mi to snažila ještě čtrnáct dnů rozmluvit, kdykoliv jsme se viděli, ale mluvila se mnou."
ČTEŠ
Svatební Henna
RomantikIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...