Dvacátá třetí kapitola

39 3 8
                                    

Celá skupina se dala opět do pohybu a znovu se rozdělila na několik menších části. 

Do čela se dostala nejmladší čtveřice, která se ovšem rozdělil na polovinu. A zatím co Ananya a Zoya se hádali o tom jestli je víc sexy Tom Holland nebo Nick Jonas a shodovali se v názoru že nejhezčí herečkou současnosti je Kriti Sanon, jejich starší sourozenci (Karuna byla sice jen o devět minut starší, ale celé dětství nedělal nic jiného, že Ananyi neustále připomínala, že z nich dvou je ona ta starší a tedy ji Ananya musí poslouchat) se bavili o tom, co má ten druhý rád, jaké jidlo mu chutná a co poslouchá, co dělá ve volném čase a co plánuje dělat po škole. U toho se jeden na druhého občas letmo podíval a několikrát se jim i stalo, že jejich ruce o sebe omylem zavadili, jak jimi kmitali do rytmu chůze. A když se nikdo nedíval - nebo oni měli pocit, že se nikdo nedívá - propletli si na pár sekund vzájemně malíčky a jednou se dokonce i Avinash odhodlal vzít Karuninu dlaň do té své. Byť asi jen na dvě vteřiny.

Alia, která se chtěla vyhnout jakékoliv debatě o Kushovi se připojila ke svému bratranci Govindovi a jeho přítelkyni Ashe a rovnou se jí omluvila za chování některých členů své i Malhotra rodiny, kteří se dívali na dívku skrz prsty a pár z nich si dokonce ani neodpustilo nějakou jedovatou poznámku na adresu jejího vyznáni a že se snad Govind umoudří a nakonec si tu Sikhovskou* holku nevezme, protože manželství různých vyznání nekončí dobře. Argument, že je takových páru hodně - stačí se podívat třeba na Karenu Kapoor Khan a Saif Aliho Khana nebo na Shahrukh Khana a Gauri Khan - u nich neuspěl (navíc ti slavní mají různé móresy, že?). A tak Alii nezbylo než si sypat popel na hlavu a po více jak dnu k tomu konečně měla příležitost.

Kush se mezi tím rozhodl poznat Aliiny přátele a oslovil Aamira, kterou svoji okouzlující přítomností stále poctívala Maya.

"Mohu se přidat?" naklonil se Mayi přes rameno, ta jen nespokojeně zakoulela očima, zatím co Aamir nervózně zamumlal něco, co měl být nejspíše souhlas. Jakmile se k nim Kush přidal jejich hovor najednou utichl. Sice se nebavili o ničem, co by nemohl slyšel někdo jiný, ale jakmile byli vyrušeni nechtěným vetřelcem nějak jim nešlo navázat tam kde přestali a tak se trojice potopila do divného ticha do kterého z Mayi vyzařovala směrem k bratrovi nevraživost a od Aamira nervozita. Kush se zeď ticha snažil za každou cenu narušit, ale Aamir to značně bojkotoval.

Slyšel různé otázky, jak se s ním Kush snažil navázat hovor. Jenže nevěděl jestli se s ním chce bavit. A nebrala by to Alia z jeho strany jako zradu? A co když se prozradí a řekne, že Alia chtěla utéci. A že ji v tom více než ochotně pomůže. Možná by se postaral i o to, aby je Kush nemohl sledovat, kdyby ho o to jeho vysněná dívka požádala. Třeba by jej zamkl v koupelně. A právě protože si v hlavě sesumírovával různé konspirační teorie o tom jak Kush přijde na jeho zradu a jak si to s ním poté vyřídí se jeho odpovědi pohybovali mezi výrazy "Eee..." přes "Ano" až po víceslabičné "Díllí" a "Pronájem". Po několikahodinovém výslechu (z jeho pohledu, z pohledu vyslýchajícího to byly až trapně divnou konverzací naplněné tři, možná čtyři minuty), jej zachránila žena, kterou kdyby nikdy v životě neviděl, tak mu to nejspíše ani nebude vadit- Deepika. Tedy ne že by ji neměl rád, ale měl s ní spojené vzpomínky, na které by velmi rád zapomněl.

"Kushi o čem je vlastně tvůj nový film?" dívka vykouzlila na rtech správný americký úsměv a Aamir jen musel smeknout nad tím, jak samozřejmě zvládne s ženichem koketovat.

"No..Ajatek sona je vlastně remakem Honby za diamantem. I když jsem se snažil natočit to ve stylu klasických indických filmů ze sedmdesátých let. Je to dost pravděpodobně ten nejbollywoodštější film, co bude letos v kině. Je v něm celkem sedm hudebních čísel a jen akce- různé honičky, přestřelky a souboje mají dohromady víc jak hodinu. Dokonce tam máme honičku v kánojích. Myslím, že bude lidi bavit."

"A nemyslíš si, že diváci budou zklamaní? Přeci jen Pyaar aur Paissa byl thriller, dokonce jej nominovali na cenu Filmfare*. Aishawarya Rai tu cenu i vyhrála. A ty teď chceš lidem dát v podstatě další díl Dhoomu?"

"Myslím si, že důležitější je, že mě film bavil a dal jsem do něj kus ze sebe," usmál se Kush, který věděl, co se od něj po jeho debutu čeká a bál se, že zklame všechna očekávání, ale i tak se rozhodl to risknout a pustit se do něčeho úplně jiného než dělal předtím. A to jak námětem tak i stylem natáčení, lokací i rozpočtem. Jeho první film vyšel asi na pětinový rozpočet toho co ten druhý a celý se natáčel v Bombaji a okolí, zatím co více jak polovina natáčení  Ajatek sona probíhala v jižní Americe. Předtím riskoval, když si vybral těžkou látku, že se mu napoprvé nepodaří ji zpracovat i když, nějakým zázrakem, měl na place umělce jako Aishawaryu a Anila Kapoora a nikdo si filmu nevšimne. Nyní riskoval, že zklame všechna očekávání a bude jen režisérem jednoho filmu. I když i teď se jeho film hemžil zvučnými jmény, které by měly kina zaplnit sama o sobě.

"A kdy bude mít film premieru?"

"Na konci března. Ty jsi Aliu poznala v Londýně, že ano?" rozhodl se Kush změnit téma. Nerad se o své práci bavil s nezasvěcenými lidmi. To se poté nechal unést a zabíhal k věcem, které lidi nezajímali nebo jim nerozuměli a tedy jej přestali poslouchat nebo jim to musel vysvětlovat a to mu přišlo strašně unavující. Deepika se toho naštěstí chytla a s chutí se pustila do vyprávění několika neškodných, ale úsměvných historek ze svých a kamarádčiných školních let. Díky tomu se Kush o Alii zase dozvěděl několik málo nedůležitých informací a až k Červené pevnost naslouchal dívčině vyprávění.

Film: 1 Nenokkadine

*sikh- sikhismus- je náboženství, jehož charakterickými znaky jsou zanícená oddanost Bohu a válečnická udatnost. Nepatří ani mezi hinduisty ani mezi muslimy, věří v Boha, který existuje mimo všechny podoby a je univerzálně dostupný všem (hinduistům, křesťanům, muslimům...). Sikhů je v Indii 1,9 % ( při přepočtu na obyvatele to je cca 24 700 000 lidí).

*Filmfare Awards- věřím, že jste chytří a došlo vám to, ale kdyby náhodou- je to filmové ocenění udělované filmům v Hindštině. Pro Indické umělce je stejně prestižní jako Oskar. Uděluje se v druhé půlce března a jejím moderování je většinou pověřena nějaké hvězda- už ji moderoval i SH Khan. Uděluje se od roku 1956 a v současné době ji můžete získat v 28 kategoriích rozdělených do tří okruhů- Ceny za zásluhy (výkon- nejlepší herec, herečka, režisér, film...) těch je 13, poté jsou tam ceny za techniku (kostýmy, střich, scénář...) těch je 12 a nakonec jsou ceny kritiků, ty jsou tři.

PS: chlubila jsem, že se mi podařilo otitulkovat film, že ? No ono se mi dokonce podařilo po (vice) jak roce a pul natitulkovat další :D. A během srpna jsem zvladla ještě jeden (Pakistanskej, ale je v hindštině a úplně boží , takže se to počítá ). No a teď uz měsíc titulkuju další film :D je telugu a nemám na něj čas a ty anglické titulky jsou na zabití , ale už se blížím k půlce :D.

Svatební HennaKde žijí příběhy. Začni objevovat