Již několik hodin ji na tváři zářil úsměv, který nemizel. Právě naopak - měla pocit, že je větší a větší a už ji z něj začínali bolet ústa. Ale i tak si nemohla pomoci. Byla naprosto šťastná. Šťastná jak nikdy ne. Měla kolem sebe celou svoji rodinu. Tu starou i tu novou. A vedle sebe muž, kterého miluje a který miluje ji a bude ji vždy oporou. Bylo ji jasné, že to nebude vždy růžové a že přijdou problémy a že se nejspíš ještě mockrát pohádají a budou dny kdy jej bude chtít zabít, ale teď byla naprosto spokojená a šťastná.
Kush zvedl její ruku, kterou celý večer nepustil, a jemně ji políbil na hřbet. Letmo na něj pohlédla a pokračovala v konverzaci s jeho bratrancem William a jeho přítelkyní Tamrou, která byla poprvé na indické svatbě a to ještě rovnou v Indii - s Williamem spolu sice již chodili dva roky, ale byla to v jejich rodině první svatba na kterou ji pozval, protože se celou dobu bál, že ji jeho Indická a na americké poměry velká a hlučná část rodiny vyděsí.
Přes Tamřino rameno si všimla Deepiky, která seděla v rohu, zjevně se odmítala s kýmkoliv bavit a zatím co v jedné ruce držela cigaretu, která ji už nejspíš přirostla k ruce v druhé měla skleničku alkoholu. Podle barvy whisky. Nebo rumu. Bodlo ji to u srdce. Nemohla být šťastná, když její kamarádka není. Obzvlášť když je to z části její vina. Omluvila se Kushovím americkým příbuzným, vyprostila svoji ruku z té jeho - poprvé za dobu, co byli svoji a zamířila za Deepikou. Po cestě prošla kolem Rajkumara, který bořil všechny indická tabu slušného chování na veřejnosti, když se divoce líbal s Charlene. Nejspíše jim to procházelo protože ona byla cizinka a velká část lidí kolem nich měla již něco málo popito.
"Jak je?" posadila se vedle ní.
"Už bylo i líp."
"Zvládneš to?"
"Jo. Víš, že to nemusíš dělat?" podívala se na nevěstu kamarádka.
"Co?"
"Být na mě hodná. Po tom všem, co jsem udělala."
"Nic..." Alia se zarazila, když viděla Deepičin pohled. "Dobře. Udělala si příšernou věc a do smrti ti to nezapomenu. Spokojená?"
"Jo."
"Ale zase si to napravila. A všechno dopadlo jak mělo. Mám tě ráda. A nesnesu pohled na to, jak sedíš sama v koutě a užíráš se. To nejsi ty. Ty jsi ta, co je ve středu. Ty jsi ta, co by teď měla být na parketu a všem chlapům v místnosti - těm svobodným i těm zadaným - motat hlavy a pohoršovat zde všechny tetičky tím, že se bavíš, jako by nebylo zítřka. A místo toho tu jen sedíš a vypadáš jako reklama na antidepresiva. Nebo protialkoholovou léčebnu."
"Asi to na mě dosedlo."
"Co?"
"Connor. To co mi udělal. Doteď jsem se tomu bránila. Nepřipouštěla jsem si to. A pak jsem tě v úterý viděla jak se posouváš dál. Jak si se rozhodla hodit za hlavu zlomené srdce a vdáváš se. I když to bylo domluvené manželství. Došlo mi, že to vlastně taky chci i když celý život tvrdím opak. Svatbu a manžela. A že to nejspíš nikdy mít nebudu."
"Mluvíš jako by bylo všem dnům konec. Určitě si najdeš svoje štěstí. Taky najdeš toho pravého. Máš na víc, jak na debila, co tě bude jen využívat a podvádět. Nenech jednoho blbečka, aby tě přesvědčil, že za to nestojíš."
"Nejde jen o Connora. Před ním tu byl Liam. A Patric. A Steve. "
"Prostě máš smůlu na chlapy. Podívej na Katy Perry. Ta si taky našla toho pravého až na kolikátý pokus. Nebo Katrina Kaif."
"Jenže já dopadnu spíše jak Elizabeth Taylor. Sedmkrát provdaná jen proto, aby nakonec umřela sama a opuštěná."
"Nemluv hlouposti. Určitě si najdeš někoho, kdo tě bude mít rád stejně, jako ty jeho."
"To si Elizabeth určitě taky říkala. Několikrát. Na druhou stranu, pokud si jako ona v pět a sedmdesáti najdu o čtyřicet let mladšího zajíčka s tváří Colina Farrella, tak si stěžovat nebudu."
"Si fakt neuvěřitelná."
"Já vím. Myslím, že už tě postrádá manžel. Asi by si měla jít."
"Dobře, poznám, když mě někde nechtějí." Usmála se Alia na Deepiku a vrátila se k manželovi, který ji ihned znovu chytl za ruku a vydal se s ní na taneční parket, kde zrovna zněl nějaký americký ploužák.
O půlnoci se šla nevěsta symbolicky rozloučit s rodiči, což její matka obrečela i když toto rozloučení nebylo tak vážné jako dříve, kdy dívky opouštěli dům rodičů a stávali se členkami rodiny ženicha a s rodinou svých rodičů již neměli vlastně nic společného a často se přestěhovali natolik daleko, že se domů již nikdy nevrátili. I tak tato část svatebního obřadu byla velmi dojemná. Rodiče vypravili dceru do vozu, který ji měl dopravit do nového domu. V tomto případě to byl jen jiný hotel ve městě, kde novomanželé stráví svoji první svatební noc a ráno se vrátí rozloučit se všemi svatebčany a vydají se na svatební cestu.
Nevěsta s ženichem nasedli do automobilu a zatím co jejich rodiny za nimi házely mince, které jim měli přinést prosperitu jim mávali. Jakmile auto zahnulo za zatáčku s máváním přestali a podívali se na sebe.
"Tak... a máme to za sebou." Podíval se šťastný muž na svoji ženu.
"Jo to máme." Odpověděla mu, opřela si svoje čelo o to jeho a objala jej. Jemně ji pohladil po tváři a políbil.
"Jsem neskutečně rád, že to máme za sebou. Poslední dva dny byly ty nejhorší a zároveň nejlepší v mém životě." Zašeptal Kush a Alia jen přikývla.
"Musím se ti s něčím svěřit." Také šeptala i když je mohl slyšet jen řidič a políbila jej na nos. "Nemohu se dočkat, až dorazíme na hotel a já padnu do postele." Přejela mu rty po tváři dál od řidiče a přitiskla své rty k jeho uchu, takže když znovu zašeptala hlasem tak tichým, že to již řidič určitě neslyšel, tak ucítil v uchu šimrání jejího dechu. "A budu se moci vysoukat z téhle neskutečně těžké sukně a z tebe strhat všechno to slavnostní oblečení." Jemně skousla lalůček jeho ucha. Na oplátku se zmocnil jejich rtů nestaraje se, co na to třetí osoba v autě řekne.
Když auto zastavila u jejich nového hotelu vesele a rychle z něj vyběhli a zamířili si to rovnou do výtahu, protože vstupní kartu k jejich pokoji a zápis na hotelu již dříve zařídila svatební koordinátorka, takže se nemuseli zabývat takovými podružnostmi a jen se věnovat jeden druhému. Dokonce si ani nevšimli krásné novomanželské výzdobě pokoje.
Film: Indoo ki Jawani
Takže... toto je poslední kapitola, o víkendu, nebo těsně po neděli (pondělí - útarý) ještě čekejte Epilog a pápá a šáteček.
ČTEŠ
Svatební Henna
RomanceIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...