*Warning! Smoking killing*
Někde četla, že rozdíl mezi psychickou a fyzickou závislostí na cigaretách je v tom, jestli si potřebujete zapálit, abyste si zabavili ruce, nebo protože vám chybí nikotin. Tohle se pozná díky jednoduchému testu. Jak rychle si potřebujete ráno zapálit? Pokud vaše první kroky z postele směřují rovnou na terasu, tak je vaše závislost fyzická. Pokud na první cigaretu vydržíte čekat až ke kávě s kolegyní v práci, jde pouze o závislost psychickou, které se často zbavuje daleko hůře.
Zkoumavě se podívala na rudě žhnoucí špičku cigarety a poté na hodiny na telefonu. Bylo to deset minut, co vstala. Přesně tolik času ji zabralo přesunutí se z pokoje na střechu hotelu. S převlékáním se nezdržovala, a tak tu nyní seděla ve starých spacích teplácích a vytahaném kdysi sytě růžovém triku. Nakonec došla k názoru, že přeci jen nebude ještě fyzicky závislá na nikotinu, ale že ji to prostě jen uklidňuje. Dřív tolik nekouřila. A už vůbec ne ihned po ránu. Jenže co se rozešla s Connorem, její zvyky naznaly značných změn.
Deepika rozdělovala svůj život na dobu B.C. a A.C. Před Connorem a po Connorovi. Před tím chodila o víkendu ven se bavit. Nyní chodila také ven. Jenže se nechodila bavit, ale opíjet do němoty. A to nejen o víkendu. Před tím si četla. Nyní trávila večery, pokud nebyla někde v baru, s lahví vína nad seriály jako Wolfblood, Mladý Van Helsing či Camelot. Před tím chodila po práci běhat. Nyní se nerozběhne ani za ujíždějícím autobusem. Před tím si dělala bohaté snídaně. Nyní se ráno vymotala na pidibalkónek svého pidibytečku a zapálila si. Věděla, že je to špatně, jenže už jen z pohledu na ovesné lupínky a sušené ovoce ji rozbolelo u srdce, protože se ji ihned vybavily vzpomínky, jak s Connorem společně snídali. A tak si šla hned po ránu zapálit, aby se uklidnila. Za ten měsíc se z toho stal takový její malý rituál. Cigárko-sprcha-zuby-mentolový bonbón. Každé ráno. Věděla, že je to problém a že by kouření měla zase omezit jen na cigarety na diskotékách, jenže vzhledem ke zlomenému srdci ji tohle trápilo nejméně. Ale tohle vše je nyní minulostí. Teď před sebou měla vytyčen nový cíl. Musí získat Kushe pro sebe, což by nemělo být nijak těžké. Stačí, aby se Alia nedostavila k obřadnímu ohni. Prostě jen pomůže nejlepší kamarádce ke spokojenému životu. Ovšem nejdříve musí zjistit, proč se včera nakonec rozhodla vrátit.
Naposledy si potáhla z v podstatě již dokouřené cigarety, zamáčkla ji do omítky a sešla o jedno patro níže, kde měla pokoj. Zrovna míjela rozsáhlé schodiště do přízemí, když z okna zahlédla Aliu v Kushově doprovodu, jak se blíží k hotelu. To se jí vůbec nelíbilo. Když spolu budou trávit čas může se stát, že si to dívka rozmyslí a režiséra si nakonec vezme.
Seběhla po schodech do přízemí, posadila se na ně tak, aby ji přes kamenné sloupky zábradlí nebylo vidět a pozorovala vstupní dveře. Nečekala ani minuty, než se dveře otevřely a snoubenci vstoupili dovnitř. Konečně jim zřetelně viděla do obličeje. Alia se tvářila zamyšleně a udržovala si od Kushe mírný odstup, ten pro změnu vypadal, jako by se mu zrovna povedlo dosáhnout malého vítězství. Deepika vůbec netušila co si o tom všem má myslet a pozorně si prohlížela ženicha, který se i přes prasklý ret a mírně nateklou tvář usmíval.
"Tady jsi, larki!" Z jedněch dveří se najednou zhmotnila Aliina chachi ji – otcova švagrová – Harsleen a vrhla se směrem k nevěstě, "tvoje matka tě všude hledá! Za chvíli začíná snídaně a ty nejsi k nalezení. Víš, že si sice většinu dne můžeš dělat, co chceš, ale na snídani musíš být. Á Kushi," zdálo se, že teprve nyní vzala ženichovu přítomnost na vědomí, "dobré ráno. Pro Pána, co se ti stalo?" přejela rychlým hodnotícím pohledem jeho poškozený obličej i triko.
"Byli jsme si s Al zaběhat. Ať se trochu poznáme, "skočil mladík ženě do řeči, než se stihla nadechnout, "a po cestě na nás vyskočil toulavý pes. Ne nic se mi nestalo. Jen jsem se lekl a upadl. Slibuji, že Al už nebudu zdržovat," obdařil dívčinu tetičku zářivým úsměvem z reklamy na zubní pastu. Ta se zachichotala jako malá školačka, štípla jej do tváře a odběhla. Než zmizela v hlubinách stavby ještě se stihla otočit a významně a trochu výhružně se podívala na Aliu. Tedy nejspíše to takto mělo vypadat, ale spíše vypadala jako buvol, kterému něco nevoní.
"Al? Vážně?" založila si mladá žena ruce na prsou. Kush jen pokrčil rameny. Alia výhružně pozvedla ukazovák.
"Ještě jednou mě nazveš zkratkou pro hliník, tak..."
"Tak dostanu elektrický výboj?" nenechal ji muž domluvit a schoval její prst ve své dlani. Ihned ji zase pustil, s rukou ucukl a začal s ní máchat ve vzduchu, jako by se spálil. "Jau. No vážně. Já se jdu raději schovat, než se pořádně rozohníš."
Než mu stihla odpovědět, odešel do své části hotelu. Až když ji zmizel z dohledu nechala své rty stočit do úsměvu, který se o ně pokoušel od okamžiku, kdy jej chachi ji chytla za tvář.
Nikým neviděna Deepika je po celou dobu sledovala a snažila se přijít na to, co se to děje. Alia se o svatbě s Kushem vyjádřila celkem jasně. Potřebovala vědět, co se za uplynulých několik hodin, z kterých Alia většinu prospala stejně jako ona omámena značným množstvím alkoholu, změnilo. Znovu se podívala na hodiny. Bude s tím ale muset počkat až po snídani, protože měla už jen pár minut.
film: Raabta
ČTEŠ
Svatební Henna
RomantikIndie- země, kde navzdory 21. století žijí tradice a čest rodiny je na prvním místě. Země, kde se potkává staré, tradiční myšlení s moderním - západním- způsobem života. Místo, kde musí každý mladý člověk najít správnou rovnováhu mezi svojí individu...