Hejka kochani czytelnicy !
Miło mi, że ktoś wciąż czyta moje książki, komentuje i gwiazdkuje pomimo mojej długiej nieobecności ( najbardziej chyba szanuje czytelników właśnie " Powrotu do wspomnień")
Naprawdę jestem pod wrażeniem wyświetleń pod tym wytworem wyobraźni młodszej mnie! Szczerze mówiąc z początku myslalam, że " Woah to będzie takie świetne, że będę mieć milion wyświetleń jak ci autorzy których czytam! Obiecuje sobie, że pokaże światu moje pisanie i będę z niego dumna jak nigdy dotąd!" I mimo, że rzeczywistość jest inna i do wszystkiego trzeba dążyć małymi kroczkami, to i tak jestem pod wrażeniem, iż moja książka osiągnęła aż 17.9 tysięcy wyświetleń i aż 1.1 tysięcy gwiazdek! Chyba pierwszy raz w życiu jestem w połowie z siebie dumna, że te drobne marzenie młodszej mnie się ziściło 😊 dziękuję wam za to, Naprawdę! Nawet nie wiecie jakie to przyjemne uczucie, gdy pod nowym rozdziałem widnieją wasze reakcję, pochwały, słowa podtrzymujące mnie na duchu i wiele innych przyjemnych komentarzy! Jestem wam dozgonnie wdzięczna, za wszystko ❤
Mimo wszystko szanuje, przybywających czytelników, że początkowe rozdziały was nie odstraszyły i postanowiliście brnąć w tą książkę dalej ( mnie osobiście czasem łapie cringe 😂, ale to normalne kiedy sposób pisania się zmienia nieustannie ), za to też wam dziękuję!
I mam nadzieję, że jeszcze się trzymacie bez traumy, bądź nostalgii za brak ciągu dalszego.Troszkę się rozpisałam o wdzięczności i etc. Ale myślę że najbardziej czekacie na odpowiedz do pytań: jak to zawieszone ? Będzie kontyunacja kiedyś? Czy książka zostanie usunięta? Co dalej?
Otóż tak, książka zostanie zawieszona na czas nieokreślony oraz NIE zostanie usunięta czy cofnięta. Powodem tego jest niestety nie tylko szkoła, nauka i inne takie bzdety, którymi często można sie usprawiedliwić, ale także i co najważniejsze brak pomysłu na ciąg dalszy. Już od bardzo długiego czasu nie gram w gry, w tym Eldaryie (?), nie oglądam odcinków na yt z jej fabułą ani wszystkim co z nią związane. Przykro mi to mówić, ale straciłam zainteresowanie oraz chęci do dalszych części. Mimo, że mam zapisane w notatniku parę scenek, aby je przeistoczyć w rozdział to wciąż brakuje mi chęci.
Dlatego też, muszę was poinformować, że od dnia dzisiejszego książka oficjalnie zistaje zawieszona, nie wiem do kiedy i czy w ogóle zostanie wznowiona. Przepraszam, że zawiodłam was pod tym względem, że dawałam nadzieję na kolejne rozdziały, ale niestety nie jestem w stanie dalej brnąć w książkę, bez chęci i weny, aby jedynie co z nią zrobić, to zepsuć i was zgorszyć do niej.
ACZKOLWIEK
wciąż pozostaje druga połowa mojego małego marzenia, odkąd zaczęłam istnieć na wattpadzie jako autorka książek, czyli ukończenie moich wytowrow wyobraźni. Tą drugą połową jest, ukończenie wszystkich "dzieł " i nie porzucenie ich na wieczność. Dlatego, jako taka mała, malutka, wręcz maluteńka iskierka nadziei, mogę śmiało powiedzieć, że wezmę się w garść i dokończę nie tylko "Powrót do wspomnien" ale Także " Daleko za Granicami".Dlatego jeśli chcecie, bądźcie wytrwali i czekajcie, aż " powrócę ". Uszanuje również, jeżeli połowa z was się wykruszy.
Trzymajcie się w tych dziwnych czasach, bądźcie zdrowi bezpieczni oraz wszystkiego co dobre w życiu!
Do zobaczenia 🥰
Wasza lisiczka10.
CZYTASZ
❌Powrót Do Wspomnień |Eldarya ❌
Fantasy16 letnia Iris Orandera pewnego dnia zostaje uprowadzona przez psychopatę. Niespodziewanie udaje jej się wydostać od niego. Mimo tego wchodzi niechcący do kręgu grzybów, który teleportuje ją w nowe miejsce zwaną Eldarya. O dziwo wszyscy ja rozpozn...