ေ႐ွာင္က်န္႔ ေမွာ္နက္အစြမ္း သင္ပီးျပန္ထြက္လာေတာ့ သူ႔ကိုထုိ္င္ေစာင့္ေနတဲ့ အား႐ွန္႔
'သင္ပီးပီလား က်န္႔က်န္႔'
'အြနး္ ငါအခုမငး္ကိုိ သံုးႏွစ္သားကေန အသက္သံုးဆယ္ဖစ္ေအာင္ ေျပာင္းလုိ႔ရတယ္သိလား'
'ေနပါေစ ဒီတုိင္းေလးဘဲ ေကာင္းပါတယ္'
'ဘာလဲ အား႐ွန္႔ မငး္ကငါ့ကိုမယံုတာလား''ဟုတ္ပါဘူး က်န္႔က်န္႔ ကလည္း အခုက အစြမ္းေတြမွ သံုးလုိ႔မရတာကို စိ္တ္ၾကည့္ဘဲ ဟြန္႔'
'ေအးပါကြာ ႏႈတ္ခမ္းႀကီး မေထာ္စမ္းပါနဲ႔ '
'ဘာလို႔လဲ အူယားလို႔လားဟင္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္မလား'
'မဟုတ္ဘူး ငါအန္ခ်င္လုိ႔ ေဝါ့'
'ဟြန္႔ က်န္႔က်န္႔ေနာ္ စိတ္ဆုိးရင္ မေခၚေတာ့ဘဲ ေနမွာဗ် လာမစနဲ႔'
'ေအာ္ေအာ္ ဟုတ္လား ''ဟြန္႔ '
'ေအးပါ မစေတာ့ဘူး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္ ဟုတ္ပီလား'
'အဲ့လုိုမွေပါ့ အာ႔ေျကာင္႔က်န္႔က်န္႔က ခ်စ္စရာေကာင္းေနတာ အရမ္းဘဲ'
'ေတာ္ေတာ္ ငါ့ကုိမဖားနဲ႔ ပံုမွန္ဆက္ဆံ'
''ဟုတ္ပါဖူး က်န႔္က်န္႔ကလည္း ဟီး ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာမယ္ေနာ္'
'ေျပာေျပာ အာ့ဆ္ိုလည္း''ဒီကမၻာက နန္းတြင္းထဲမွာပါ ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္လုိက္က လန္႐ွင္းခ်န္ သူကလန္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ပထမသခင္ေလး တည္ၾကည္တယ္ ေျဖာင့္မတ္တဲ့ စိတ္ထားႏူးညံ့ပီး အေျပာအဆုိေျပျပစ္တယ္ ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္လိုက္မကေတာ့ လီက်ဴ းေအာ္ သူမက ငယ္ရြယ္တယ္ လွပပီး ထက္ျမက္တယ္ မိနး္ကေလးတစ္ေယာက္ သူတို႔ဘလိုစေတြ႔လဲဆုိေတာ့ လန္အိမ္ေတာ္က တျခားအိမ္ေတာ္အသီးသီးကုိ ပညာသင္ဖို႔ ေခၚတဲ့အခ်ိန္မွာ လီအိမ္ေတာ္ရဲ႕ မမေလး လီက်းေအာ္လည္း ပါလာခဲ့တယ္ သူမကထက္ျမက္တာေၾကာင့္ စစခ်င္းမွာဘဲ ဇာတ္လုိက္က သတိထားမိသြားတယ္ အဲ့တာနဲ႔ဘဲ သူတုိ႔ခ်စ္ႀကိုက္မိသြားၾကတယ္ တစ္ရက္မွာ လန္အိမ္ေတာ္က ေက်ာက္စိမ္းႏွစ္ဆူကို လိုခ်င္တဲ့ ဝမ္အိမ္ေတာ္က လူေတြေခၚပီး လန္အိမ္ေတာ္ကုိ ဝင္ေရာက္ခဲ့တယ္ အဲ့အခ်ိန္မွာ ဇာတ္လိုက္မက ဝမ္အိမ္ေတာ္ ကလူေတြကုိအခ်ိန္ဆြဲပီး ဇာတ္လုိက္တုိ႔ကို ကူညီခဲ့တယ္ အဲ့တာကုိ ေက်းဇူးတင္တဲ့ လန္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ သခင္ႀကီး လန္ခ်ိရန္က ဇာတ္လိုက္မကုိ သူ႔တူဇာတ္လို္က္ လန္႐ွင္းခ်န္နဲ႔ ေပးစားခဲ့တယ ္အဲ့တာနဲ႔ဘဲ သူတုိ႔လက္ထပ္ကေလးေတြရ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရြြင္ရြြင္ ေနသြားၾကတယ္'