Arc4.3

7.5K 688 18
                                    

ဟုန္႐ွဲ႔ အေတြးေတြကုိ အစျဖတ္ပီး ဧကရီ႕ဆီကို ဝင္သြားလို္က္တယ္ ႐ုတ္တရက္ သူ႔ရင္ခြင္ထဲေျပးဝင္လာတဲ့ အျဖဴလံုးေလး
''အင့္ အ႐ွင္ ႐ွင္းေလးဆီကို လာတာလားဟင္ အရမ္းဝမ္းသာတာဘဲ ဟီး''
''အဟင္း လႊတ္ပါအံုး ဧကရီ သက္သာတယ္မလား''
''အြနး္ သက္သာပါတယ္ အ႐ွင္ကလည္း ႐ွင္းေလးလုိ႔ဘဲေခၚပါ ဧကရီလုိ႔ မေခၚနဲ႔''
''အင္း ဟုတ္ပါပီ ႐ွင္းေလး ''

''ဟုိေလ အ႐ွင္ ႐ွင္းဗုိ္က္ဆာလုိ႔ အဲ့တာ''
''ဗို္က္ဆာတယ္ ဟုတ္လား အပ်ဳိေတာ္ေတြ လာမပုိ႔ဘူးလား''
''ဟင့္အင္း ႐ွင္းႏိုးလာကတည္းက သသူ႔မွမေတြ႔ဘူး အဲ့တာ အ႐ွင္နဲ႔ ေန႔လည္စာအတူတူစားခ်င္လုိ႔ ရမလားဟင္''
''အင္း စားေလ ကိုယ္နဲ႔ အတူတူစားၾကတာေပါ့''
''ဟုတ္ကဲ့ အာ့ဆုိသြားရေအာင္ေလ အ႐ွင္''

''ေနအံုး ဒီတို္င္းသြားမွာလား''
''အင္းေလ ဘာဖစ္လုိ႔လဲအ႐ွင္ကလည္း''
''ဝတ္ရံုကပါးလြန္းတယ္ သြားထပ္ဝတ္ခ်ည္ဦး''
''ဗုိက္ဆာလွပါပီဆုိမွ ဟြန္႔ ပီးတာဘဲ ဝတ္မယ္ ဒါဆုိရပီလား''
''ရပီ သြားစူိ႔''

စားဖိုေဆာင္ေရာက္ေတာ့
''ကို္ယ့္ေတာ္နဲ႔ ဧကရီဖုိ႔ ႏွစ္ေယာက္စာ ျပင္လိုက္ပါ စားေတာ္ကဲ''
''ဟုတ္ကဲ့ပါ အ႐ွင္မင္းႀကီး''
''ထည့္စားေလ ႐ွင္းေလး ''
''အ႐ွင္ထည့္ေပးပါလား ႐ွင္းမလုပ္တတ္လို႔''
''ဟုတ္ပါပီ ကို္ယ္လုပ္ေပးမယ္''
'အရန္ေကာ က်န႔္က်န္႔ရာ'
'မင္းကလည္း ဘာမွမသိဘဲနဲ႔ ေတ္ာၾကာငါေကာ္လိ္ုက္လုိ႔ ျပဳတ္က်သြားရင္ ဘလုိလုပ္မလဲ ငါဘဲ အ႐ွက္ကြဲမွာ အခုလိုထည့္ေပးခုိင္းေတာ့ ေအးေရာ'
'အပ်င္းႀကီးရင္ ႀကိီးတယ္ေပါ့'
'ဘာဖစ္ဖစ္ ဟြန္႔'

''စားေလ ႐ွင္း မေကာင္းလုိ႔ိလား''
''မဟုတ္ပါဘူး အ႐ွင္ရဲ႕ အမ်ားႀကီးဆိုေတာ့ အံ့ျသလုိ႔ပါ''
''ဘာလုိ႔အံ့ျသေနတာလဲ ခါတို္င္းလည္း ဒီလုိဘဲမဟုတ္ဘူးလား''
''ဟင့္အငးိ ႐ွင္း စားရင္ အမ်ားဆံုး ငါးခြက္အျပင္မပိုဘူး စားနပ္ရိကၡာေခြၽတာဖုိ႔ ဆုိပီး နည္းနည္းဘဲလာပုိ႔တာ ဟန္ႏိုင္ငံမွာဆုိရင္ေတာ့ အခုလိုမ်ဳိးဘဲ အမ်ားႀကီးစားရပါတယ္ဟီး''
''ေတာက္စ္ စားေတာ္ကဲနဲ႔ စားဖိုေဆာင္မွာ တာဝန္က်တဲ့ အပ်ိဳေတာ္ေတြ အကုန္လာခဲ့ၾကစမ္း''

'အျပံဳႀကီးက ေၾကာက္ဖုတ္ေကာင္းလုိက္တာ'
'မင္းမသိလို႔ အား႐ွန္႔ရ မူလကိုယ္က အရမ္းအႏွိမ္ခံရတာ ထမင္းလည္း အခ်ိန္မွန္မစားရဘူး လာပူိ႔လည္း နည္းနည္းဘဲေကြၽးတာ အာ့ေၾကာင့္ ငါလက္စားေခ်ေပးတာ ဘလိုလဲ ေတာ္တယ္မလား'
'ေတာ္ပါ့ ဟိုလူေတြေတာ့ အီစိမ့္ေနမွာဘဲ ဟားဟား'
'ဟုတ္ပါ့ ဟားဟားဟား'

Cupid system(Completed)Where stories live. Discover now