မင္က်ဳိး စိတ္ေတြေလးေနတာေၾကာင့္ ေဆြးေနြးတာကို အျမန္ျဖတ္ပီး ကေလးဆီကို ျပန္လာခဲ့တယ္ သူအခန္းထဲဝင္မလုိ႔ လုပ္ေနတုနး္ တားေနတဲ့ juneကုိ တြနး္ပစ္ပီး အခနး္ထဲကုိ ဝင္လာေတာ့ ဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့ လူေလးေယာက္ရဲ႕ ေအာက္မွာ ႐ုနး္ကန္ေနတဲ့ ကေလး
''ကေလး......''
''လူႀကီး လုပ္ပါအံုး သူတို႔ေတြ ဘလိုဝင္လာလဲမသိဘုး က်ေနာ့္ကို ဟင့္ က်ေနာ့္ကို ''
''စိတ္ေလ်ာ့ ကေလး ဟုိေခြးေကာင္ေတြ မင္းတုိ႔က ဘလို သတၱိနဲ႔ ငါ့ကေလးကို ထိရဲရတာလဲ အသက္မ႐ွင္ခ်င္ၾကေတာ့ဘူးထင္တယ္ လာစမ္း ရႊမ္း ႐ႊမ္း ရႊမ္း ရႊမ္း ''လူႀကီးရဲ႕ ဓားခ်က္အဆံုးမွာ လဲက်သြားတဲ့ လူေလးေယာက္ကို ၾကည့္ပီး ႐ွင္းဟန္ မဲ့ျပံဳးေလး ျပံဳးလုိက္တယ္
'ေသၾကစမ္း ႏြားအိုျမက္ႏု လာႀကိဳက္တာကိုး အဟက္'
'သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းခ်က္ က်န္႔က်န္႔႐ယ္'
'ဘသူမုိ႔လဲ ဒါနဲ႔ ႐ွန္႔႐ွန္႔ အသံဖိုင္ကေရာ အဆင္သင့္လုပ္ထား ငါအခ်က္ျပရင္ ဖြင့္လုိက္'
'ok ခ'''ကေလး ဒါဘလိုဖစ္ရတာလဲ ကုိယ္အေရာက္ျမန္လုိ႔ေပါ့ မဟုတ္ရင္''
''အခု ဘာမွမဖစ္ေတာ့ဘုးေနာ္ စိ္တ္မပူပါနဲ႔ လူႀကီး ''
''ဒါ ဘသူလုပ္တာလဲ ကေလး ကိုယ့္ကိုေျပာျပ''
''ဟို ဘသူမွမလုပ္ပါဘူး အဲ့လူေတြ ဘလိုေရာက္လာတာလဲ ဆုိတာ ကေလးလည္းမသိဘူး''
''သူလိမ္ေနတာ မင္က်ဳိး တကယ္ေတာ့ သူက မင္းမ႐ွိတုနး္ ဟုိလူေတြနဲ႔ ခိုးစားဖို႔လုပ္ေနတာ မင္းအေရာက္ျမန္လုိ႔ သူ႔ကို္ယ္သူ နစ္နာသူပံုဖမ္းလုိက္တာ''''ဟားဟား အဟား ဟက္ ရယ္ရလြနး္လို႔ ေသေတာ့မွာဘဲ မင္းေျပာရဲတယ္ ေနာ္june လိမ္မယ္ဆုိရင္ ပိပိရိရိ လိမ္သင့္တယ္ ငါသာ အဲ့လူေတြနဲ႔ ခုိးစားခ်င္ရင္ ငါ့အခန္းထဲမွာ မလုပ္ဘဲ ဟုိလူေတြဆီ သြားမွာေပါ့ ပီးေတာ့ ဟိုလူေတြငါ့ဆီလာတာ ခိုးစားဖုိ႔ဆုိတာ မင္းကဘလိုလုပ္သိတာလဲ မငး္ကအျပင္မွာမဟုတ္ဘူးလား မဟုတ္မွ ဟိုလူေတြ အခနး္ထဲဝင္လာတာ မငး္ခုိင္းတာမ်ားလား''
''မဟုတ္ဘူး မင္းေလ်ွာက္ေျပာမေနနဲ႔ မင္က်ဳိး သူေလ်ွာက္ေျပာေနတာ မယံုနဲ႔''
''အဟက္ ေတာ္ေတာ္ရီရတာဘဲ ငါမင္းကုိ ဒီေလာက္ထိယုတ္လိမ့္မယ္လို႔ မထင္ထားဘူး ငါ့ကုိသတ္ဖုိ႔လုပ္တာေတာင္ ငါကခြင့္လႊတ္ေပးခဲ့တယ္ အခု ငါနဲ႔ လူႀကီးကုိပါ ခြဲဖုိ႔လုပ္တာကေတာ့ အရမး္လြန္လြန္းေနပီထင္တယ္''