Arc7.5

6.2K 590 47
                                    

အတန္းပီးေန႔လည္ေရာက္ေတာ့
''႐ွား နင္ကန္တင္း သြားမွာမလား''
''အင္း toilet ခနသြားအံုးမယ္ ပီးရင္လာခဲ့မယ္ေလ သြားႏွင့္''
''အင္း.အာ့ဆုိ ငါသြားႏွင့္မယ္''

႐ွားလည္း toilet ထဲဝင္ပီး ျပန္ထြက္လာေတာ့
''ကုိကို မူရာ့ဆီလာတာလား''
''မင္းဘသူလဲ ပီးေတာ့ ငါ့ကုိေရာ သိလုိ႔လား''
''ဟုိ ကိုကိုကလညး္ မူရာ့ကုိ မမွတ္မိဘူးလား မေန႔က မူရာနဲ႔ကုိကိုနဲ႔ စားေသာက္ဆုိင္မွာ ေတ့ြ႔ေသးတယ္ေလ''
''ဘာစားေသာက္ဆုိင္လဲ ဒီမွာ မငး္ကိုငါမသိဘူး ငါကခနတာလူေတြကုိ အခ်ိန္ေပးေလ့မ႐ွိဘူး အဲ့ေတာ့ ငါ့ေ႐ွ႕ကေန ဖယ္ေပး''
''ဟယ္ ဟိုေကာင္မက အ႐ွက္မ႐ွိလုိက္တာ ဟုိကမသိပါဘူးဆုိတာကို အတင္းလိုက္ကပ္ေနတယ္''
''ေအးေလ ဘလုိမိန္းကေလးမ်ဳိးပါလိမ့္''

'ပြဲကေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းပီ'
'လက္ခုပ္တီးေပးမယ္ သလားက်န္႔က်န္႔'
'အင္း'
''ဟုိ ကုိကို မူရာ့ကုိ မမွတ္မိလည္း ကိစၥမ႐ွိပါဘူး မူရာ့နာမည္က မူရာသြင္ပါ ကုိကို႔နာမည္ကေရာ''
''ဒီမွာ ငါမင္းကိုမသိဘူး ေအး သိလည္းမသိခ်င္ဘူး.အဲ့တာေၾကာင့္ ငါ့ေ႐ွ႕ကေနဖယ္''
''ကိုိကိုဒီက္ိုလာတာ မူ႔ရာဆီလာတာမလား''
''ငါကဘာလုိ႔ မင္းဆီလာရမွာလဲ ငါက''
''ဦး........''


''ေပါက္စ ဘာလုိ႔ေျပးလာတာလဲကြာ ေျခေထာက္ကေရာ သက္သာရဲ႕လား''
''အင္း သက္သာသြားလုိ႔ ပတ္တီးေတာင္ေျဖလိုက္ေပါ့''
''ဟုတ္လား ေတာ္ေသးတာေပါ့ သက္သာရင္ ဦးက စိတ္ပူေနတာ''
''ေဟ့ သူတို႔ကမွ အတြဲေတြ ထင္တယ္ ဦးနဲ႔ကေလးနဲ႔ အတြဲဟ''
''ဟုတ္ပါ့ လုိက္ဖက္လုိက္တာ ukeေလးက ခ်စ္စရာေလး ဟုိမိနး္မနဲ႔မ်ား တျခားစီ''

''ဦးက ဒီကု္ိဘာလာလုပ္တာလဲဟင္''
''ေပါက္စဆီကိုလာတာ သက္သာရဲ႕လားလုိ႔ အိမ္ကိုေရာက္ခဲ့ေသးတယ္ ေက်ာင္းသြားတယ္ဆူိလုိ႔''
''phေတာ့မဆက္လုိက္ဘဲနဲ႔ ဦးကလည္း အလုပ္ကအားလုိ႔လား''
''ကုိယ္ေျပာပီးသားဘဲ ေပါက္စအတြက္ဆုိ ဦးအခ်ိန္ေတြ အကုန္လံုး အားတယ္''

''ဟုတ္ပါပီ ေတာ္ေတာ္အေျပာေကာင္း''
''ေပါက္စက ေန႔လည္စာ သြားစားမလုိ႔လား''
''အင္း ဟုတ္္တယ္ ဦးရဲ႕''
မူရာသြင္ ေတာ္ေတာ္စိတ္တုိေနပီဖစ္သည္ သူနဲ႔စကားေျပာတုန္းကက် မာထန္ေနပီး ဒီအေျခာက္ေကာင္နဲ႔ ေျပာမွ ႏူးညံ့ေနတာ ပီးေတာ့ အခုထိ သူ႔ကုိ႐ွိတယ္လုိ႔ေတာင္ သေဘာမထားဘဲ ေျပာေနၾကတာ
'ေစာင့္ၾကည့္ေနလုိက္ ျပဳိင္စံ႐ွား နင့္လက္ထဲကေန နင့္လူႀကီးကုိ ရေအာင္ယူျပမယ္'

Cupid system(Completed)Where stories live. Discover now